BÖLÜM 9

79 7 2
                                    

Multimedia:Su ve Savaş
Arya:"O zaman soruyoruum. Lisedeyken hoşlandığın kişi kimdi?"
Akın önce tereddüt etti. Sonra ise verdiği cevapla içtiğim suyu püskürtmem bir oldu.
Akın:Su!"
Ben yanlış anlamıştım galiba bana seslenmişti.
-Efendim?
Akın:"Senden hoşlanıyordum."
Bu kadarı fazlaydı işte. Onca yıl boşuna üzülmüşüm öyle mi? Neyse bir önemi yok artık.
SAVAŞ'TAN...
Ne diyor lan bu lavuk? Kontrolümü kaybettim ve bir anda kendimi Akın denen çocuğu döverken buldum.
-Benim sevdiğime! Benim yanımda!ne cesaret lan it!
Su:"Savaş sakin ol! Eski bir mevzu zaten. Önemli olan benim ne düşündüğüm! Savaş BEN SENİ SEVİYORUM." dedi ve elimi tuttuğunda bütün öfkem uçup gitmişti. Bana bunu nasıl yapıyordu? Nasıl bir anda değiştirebiliyordu beni?
Belki size göre fazla tepki verdim sonuçta eskiden yaşanmış bitmiş bir şey ama kimse kendini geçmişle avutmasın. Şu an sevdiğim kız yanımdaydı ve benim kollarım arasındaydı. Benim ellerimi tutuyordu. Önemli olan bu. Tamam sakin olmalıyım. Ve en mühimi benim için beklemişti. Kimseyi önemsemeyip benim için bekledi. Kimseyi istemedi. Sırf bu yüzden elini tuttuğum hayatımın anlamına ömrümü adarım. Adanmayacak gibi değil zaten. Şu güzelliğe baksanız,benim gördüğümü görseniz bir an bile gözlerinizi alamazsınız. Tıpkı benim gibi... Siz bakmayın zaten ben bakayım bir tek. Benden başkası bakmasın! Bakanın gözlerini oymakla kalmam nefesini keserim!
Su:"Tamam gidiyoruz hadi yeter. Hadi Arya!"
Arya:"Ama abla!"
Su:"Arya!"
Arya:"Tamaam yaa!"
Arabada giderken kimse bir şey söylemiyordu. Sessizliği benim hatunum bozdu. Bunu söylemek bile beni dünyanın en mutlu adamı yapmaya yetiyordu. Bir gün o da olacaktı ama daha ilk günden evlilik teklif edip kızı ürkütmemek lazım.
Su:"Savaş benim sana söylemem gereken bir şey var. Senden bir şey saklamak istemiyorum."
-Dinliyorum sevgilim.
Su:"Lisedeyken ben de Akın'dan hoşlanıyordum ama bunun gerçek sevgi olmadığını biliyordum bu yüzden de bir adım atmıyordum ona karşı. Bir gün karşıma çıkacağını ve bu hisleri senin için hissedeceğimi düşünüyordum. Öyle de oldu zaten."
HOŞLANIYORDU? BİR ZAMANLAR? Sakin olmalıydım ve onu ürkütmemeliydim.
Su:"Savaş?"
-Tamam bebeğim sonuçta çok uzun zaman önceydi. Önemli olan şimdi ne olduğu. Artık benimsin. Ve sonsuza kadar böyle olacak.
Su:"Ne yani kızmadın mı?"
-Hayır bir tanem. dedim ve sarıldı. Yine sinir minir kalmadı bende. Az önce sinirliydim.Bu kızın üzerimdeki etkisi bambaşkaydı. Fakat tabi ki Akın efendinin çaresine bakılacak.
Benim sevdiğim kızı kimse sevemez! İsteyemez! Bu konuda baldıza ihtiyacım vardı.
-Arya gelsene bir dakika.
Arya:"Çabuk ol eniştecuğum maske yapacağım birazdan."
-Su'ya bir şey çaktırma. Senden bir şey isteyeceğim.
Arya:"Noldu? Gizli bir görev gibi mi yani?"
-Öyle de denebilir. Şimdi anlat bakalım. Bu Akın ne ayak?
Arya:"Akın evet söylediğin gibi tehlikeli. Ama asıl yakışıklı olan Yankı o da büyük tehlike."
-YANKI KİM LAN!
Arya:"Ablamla bir şeyler yaşayabilirlerdi. Ama Yankı'nın bir kız arkadaşta istediği şeyler farklıydı. Ablam da bu yüzden yanaşmadı ve istemedi."
-O ne demek lan? Arya düzgün anlat şunu!
Arya:"Bağırmaz mısın minik kuşum duyacak? Son zamanlarda oldukça hassas."
Şu an Arya'yı boğabilirdim. Bakışlarımdan korkmuş olmalı ki konuştu.
Arya:"Tamam Yankı bayağı yakışıklıydı. Bir ara benim bile gönlüm kaydı yani. Ama istemedim. Sonuçta enişte adayım olabilirdi. Ablam da görünce etkilendi ama nasıl birini olduğunu ona söyleyince konuşmayı kesti ve istemedi. Zaten o ara başkasına kafayı takıktı."
-KİM LAN O? KİME TAKTI? BAŞKA KİM VAR?
Arya:"Savaş'ın geleceğini düşünüyordu gerizekalı. Diyorum abla bak hayal sadece bu diye. Bu gidişle sevgilin olmadan öleceksin dedim ama dinleyen kim? Ben ve götüm! Savaş da Savaş! Al sana Savaş! Aa Savaş! Harbiden varmışsın lan. Vay amk."
Son söyledikleriyle yüzümde oluşan gülümsemeye engel olamadım.
Sonra aklıma gelen şeyle yine sinirlendim.
-Niye kızın aklına giriyorsun? Beklesin işte geldim ben!
Arya:"Ben nerden bileyim ya! Hem tamam ben bunları anlattım ama bu işten ne çıkarım olacak şimdi?"
-Ne istiyorsun Arya?
Arya:Edis... Edis'le minnak bir görüşme ayarlayacaksın bana.
-Edis kim ya?
Arya:"Edis benim ebedi ve ezeli sevgilim. Şimdilik İstanbul'da yaklaşık bir buçuk saat önce konserdeydi."
-Şarkıcı Edis'ten mi bahsediyorsun?
Arya:"Evet hayatım."
-Tamam önce şu Akın ve Yankı hakkında bilgi ver. Onlarla ilgili aklımda çok güzel şeyler var.
Arya:"Kaçırmayacaksın değil mi?"
-Bu kadarını bilmene lüzum yok.
Arya:"Kaçıracaksan Edis'i de kaçıralım. Yoksa her şeyi ablama söylerim."
-Tamam Arya TAMAM! Dua et sevdiğim kızın kardeşisin.
Arya:"Ben de seni seviyorum eniştelerin en yakışıklısı!"
ARYA'DAN...
Bir saniye Savaş mafya mıydı yani?
Bunu ablama söylemeliydim. Ya da bilmese daha iyi. Hem ne olacak canım. Bekle beni Edis! Ben geleyrum! Bu Rum aksanı nerden bulaştı lan bana?
SU'DAN...
Neredeydi bunlar? Savaş da Arya da ortada yoktu. Annemle yemeği hazırladık ama kimse ortada yoktu.
-Savaş! Baba! Arya! Nerdesiniz ya?
Savaş:"Burdayım bir tanem uyuya kalmışım. Arya da buralardaydı diye hatırlıyorum."
Arya suratındaki maskeyle uzaylı gibi görünüyordu şu an.
Arya:"Geldim minik kuşum. Umarım yemeği sadece sen yapmamışsındır. Annem de yardım etti değil mi?"
-Ne demek istiyorsun Arya ya?
Savaş'a baktığımda dudaklarını birbirine bastırmış gülmemek için kendini tutuyordu.
Arya:"Hayır yani en son makarna yapayım dediğinde neler olduğunu hatırlıyorum da o günden beri psikolojik destek alıyorum minik kuşum."
-Seni öldürürüm Arya! Bu sefer sadece psikolojik destek  değil nörolojik destek de alırsın!
Araya giren Savaş'tı.
Savaş:"Tamam yeter Arya! Benim sevgilimin elinden zehir olsa yenir! Sen kendi tipine bak önce zombi gibi dolanıyorsun evde. İyi ki küçük çocuk yok evde."
Savaş'ın söylediği şeyle kahkahayı bastım ve kollarındaki yerimi aldım.
O sırada erkek kardeşim Arda'nın bağırışıyla herkesin kahkaha atması bir oldu.
Arda:"ANNE EVDE ZOMBİ VAAARRR!!" Arya ise gereksiz bir açıklama içerisine girmişti.
Arya:"İNSANIM YEMİN EDERİM İNSANIM BEN! MASKE BU HEMEN ÇIKARTIP GELİYORUM BAKIN YIKAYINCA GEÇİYOR!"
-Tamam Arya yeter! Çıkar şunu da yemeğe gelin artık. Hem kola da aldım.
Arya:"NE KOLA MI?"
Yemeği yedikten sonra yatmak üzere herkes odasına çekildi.
Tabi ki Savaş ve ben ayrı odalarda kalıyorduk. Babam ikimizi de vururdu.

  ARYA'DAN....
Gece uyandık Savaş'la. Akın ve Edis'i kaçırmak üzere yola koyulduk. Yoldan geçerken Yiğidoşumu da aldık. O İzmir'de değil miydi ya?
Yiğit:"Savaş bunun ne işi var? Ne alaka?"
Savaş:"Kes Yiğit! Ne yazık ki ona mecburuz şu an. Ne istiyorsa yap!"
Akın'ın evine vardığımızda ışıklar kapandığı an Savaş'ın adamları onu aldılar ve arabaya attılar.
-Sessiz olun! diye bağırdığımda Yiğit ve Savaş bana  uzaylı görmüşler gibi bakıyorlardı.
Yiğit:"Kimse bağırmadı zaten!"
-Olsun. Ben yine de uyarayım dedim.
Savaş:Töbest.
Depoya vardığımızda Savaş'ın adamları Edis'i de getirmişlerdi. Oha! Cidden kanlı canlı karşımdaydı şu an! Savaş cidden kolu uzun ve güçlü bir mafyaydı demek ki.
Ben hayranlıkla Edisime bakarken Yiğit'in sesiyle kendime geldim.
Yiğit:"Bu ne alaka ya?"
Savaş:"Bu cam gözü kaçırmak için istediği şey buydu. Benim bir telefon görüşmem var geliyorum şimdi."
Yiğit:"Sen salak mısın Arya?"
-Sensin salak! Salak değilim aşığım aşık! Şu yakışıklılığa da bir bakın. Ben hemen nikah için gün alıp geliyorum.

YİĞİT'TEN...
Nikah mı? Bir an önce buna dur demeliydim. Kendime her ne kadar itiraf etmek istemesem de pişmandım ve Arya'yı geri istiyordum. Ben de Yiğitsem onu bu Edis denen lavuğa kaptırmazdım!

Uyandığında sayıklıyordu.
Edis:Nerdeyim ben? Ne istiyorsunuz benden! Ne kadar istiyorsunuz?
-Seni ben kaçırmadım. Seni Arya kaçırdı ve o bir mafya! Senin iç organlarını istiyor!
Korkmuştu. İşte bu bana zaman kazandırırdı.
ARYA'DAN...
Nikah memurunu getirdim ama Edis bana çok kötü bakıyordu. Nefretle! Tamam haklıydı kaçırarak biraz abarttım ama beni sevebilirdi.
Edis:Y-yaklaşma bana! Ne kadar istiyorsan veririm ama canıma bağışla ne olur!
Ne canı ya! Kesin Savaş'ın işiydi bu! Yaktım çıranı Savaş!
Aklıma gelen fikirle sırıttım. İNTİKAM VAKTİYDİ.
SU'DAN...
Arya da Savaş da yine ortalarda yoktu. Ben düşüncelere dalmışken Arya aradı.
Arya:"ABLA YARDIM ET BANA! NOLUR GEL!"
-Noluyor Arya? Nerdesin konum at hemen!
Telefonuma gelen adres mesajıyla yola koyuldum. Allah'ım ne olur ona bir şey olmuş olmasın! Attığı konuma göre burası sakin bir yerdi. Etrafıma bakındım. Nerde bu kız? Şaka mıydı bu? Nerdesin Arya?
Aniden gördüğüm kişiyle şok geçirdim resmen. YANKI!
ARYA'DAN...
Uzaktan onları çekiyordum. O sırada Savaş'ı aradım. Çalıyordu. Hadi bakalım Savaş Bey!
Savaş:Efendim Arya? Ne oldu yine?"
-Eğer yaptığın hatayı düzeltmezsen Su elden gider eniştecuğum.
Savaş:"Ne demek lan bu? Ne yapmışım ben! Su elden gider ne demek!"
-NEYDEN BAHSETTİĞİMİ ÇOK İYİ BİLİYORSUN SAVAŞ! EĞER EDİS'E SÖYLEDİKLERİNİ DÜZELTMEZSEN ABLAMI YANKI'YA KAPTIRIRSIN. GERÇİ ŞU AN GEÇ BİLE OLABİLİR BİLEMEYİZ GÖNDERDİĞİM MESAJA BAK.

MUCİZE'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin