Allah' ın selâmı, bereketi ve merhameti; inananların, vicdanı olanların üzerine olsun.
Ölümün yakın olduğunu bildiğim lâkin kendime çeki düzen vermediğim bir vakitten yazıyorum şu kelâmları.
Birkaç saat öncesinin şoku üzerimde. İzleri gözlerim önünde.
Aldığım bir paket çikolatayı çantama tıkıştırıp çıktığım dükkandan karşı kaldırıma geçmeye niyetli bir hâlde ilerledim. Sonra etraftaki birkaç insanın baktığı yöne döndü harelerim.Bir kedi birkaç saniye önce geçen arabanın altında kalmış ve kıvranıyordu. Kedinin etrafa yakalanması üzerine her yere kanı bulaştı. Arabalar yolda kediyi gördükçe yavaşlıyor yön değiştiriyorlardı. Olduğum yerde kaskatı kesildim. Onun canı yanmasın diye ne yapacağımı şaşırarak aklıma gelen sureleri okudum. Kedinin yuvarlanarak kaldırıma yakın bir yerde hareketsiz kalmasıyla gözümden bir yaş firar etti. Ağladım. Bir kedi gözlerim önünde can çekişirken ben sadece durdum. Ne yapabilirdim hiç düşünemedim. Abimi aradım. Onu orada bırakmamak için, delirdiğimi düşünmüş. Bilakis ben delirmiş olsaydım bir kedi için oturup hüngür hüngür ağlayabilir miydim?
Karşı dükkandan bir adam çıkıp geldi. Kenardan izlerken ben kedinin can çekişmesinin bitmesiyle onu poşete aldı. Kara bir poşete koyduğu kediye son kez bakmadan ayrıldım oradan.
O görüntü silindi zihnimden. Oysa ben uyuyamayacağımı sanmıştım.Demek ki gerçekten psikolojim bozulmuştu.
HakUmmu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRKAÇ KELÂM
PoésieHissizlik var bu satırlarda, tükeniş var. Susmanın pişmanlığı, yakıp kavuruşu var. 23.10.2016