Onyedi-Yankı

36 29 0
                                    

HERKESE YENİDEN MERHABA BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU OKURKEN SIKILMAMANIZ İÇİN ELİMDEN GELDİĞİNCE KISA TUTMAYA ÇALIŞIYORUM VE FARKETTİM Kİ OKUNMALARIMIZ EPEY DÜŞTÜ SON BÖLÜMLERİ 10 KİŞİ FALAN OKUMUŞ BUNA RAĞMEN BÖLÜM ATTIM .BU BÖLÜMÜN OKUNMASI BİRAZ YÜKSELMEDEN YENİ BÖLÜM ATAMAYACAĞIM.SİZİ SEVİYORUM,İYİ OKUMALAR...

Şarkı-Ciara - Paint It,Black

       'Merhaba Bella,seni tekrar görmek ne güzel '

Çocuk yanımızdan usulca geçti ve odadan çıktı.Bella bir süre ayakta durdu

'Seni nereden tanıyor?'

'Aaa şey' durdu ' eski bir partide tanışmıştım,önemli birşey değil!' dedi telaşla.

'Hadi şu işi yapalım' saçlarını kulağının arkasına attı ve Bay Alazın önünde duran sandalyeye oturdu.

'Merhaba Alaz Bey' dedi gülerek .Bay Alaz sanırım ilk başta onun sıradan bir öğrenci olduğunu sanmıştı,bende yanına gidip oturunca onun Bella olduğunu hatırladı.

'Bir dakika,sen-...'

'Bella.' dedi ve gözlerini usulca parlak ve keskin bir kırmızıya dönüştürüp eski haline geri getirdi,Bay Alaz onun gözlerini de görünce Bella olduğundan tam olarak emin olmuştu.

'Vay canına,bu kadar hızlı ikna olup geleceğini düşünmüyordum.' Bella önce bana sonra yere baktı ve gülümsemesini bastırmaya çalıştı.

Kayıt işlemlerine başlamıştık.

                                                                                            * * * 

Tüm işlemler bitmişti,aslında kayıdı Bay Alaz kendi stiliyle hızlı bir şekilde bitirivermişti

'İşte,dolabının anahtarı,buda ders programın' elinde bir anahtar ve birde katlanmış bir kağıtla Bella'ya doğru uzandı.Bella anahtarı aldı ve odadan çıkmak için ayağa kalktık.

'Teşekkür ederim'

'Ben teşekkür ederim Bella' odadan çıktık.

Az önce içerideki saçı kazılı çocuğu koridorun ucundan başka bir koridora geçerken gördük.

'Beni biraz bekleyebilirmisin?' dedi Bella 

'Tabii burada bekliyorum' yanımdan hızlıca uzaklaştı.Tam o sırada yanıma Tuğba geldi.

'Merhaba Umut,bu gün derste yoktun'

'A, evet önemli bir işim vardı'

'Anladım' dedi gülümseyerek 

'E sen napıyorsun burda,şuan ders saati değilmi? dedim

'ders boş ' dedi ' Yankı hoca bu gün okula da gelmemiş' omzum bir el konduğunu hissettim,arkamı döndüm ve Bellanın kusursuz yüzüyle buluştum.Bella Tuğba'ya elini uzattı

'Merhaba,ben Bella' yüzünde saf ve mutlu bir ifade vardı.'Okulunuza yeni geldim'

Tuğba da Bellanın havadaki elini kaptı ve tokalaştılar

'Bende Tuğba,tanıştığıma memnun oldum' herzamanki klasik gülümsemesini Bella'ya yansıttı ve 'Görüşürüz Umut' diyerek yanımızdan ayrıldı.

'Evet nasıldı?'

'Harikaydın,inanıyorum uyum sağlayacaksın' Zil çaldı,sınıfların kapıları sırayla ardına kadar açılmaya başlamıştı.Bella bana baktı ona inanıyordum,uyum sağlayabileceğine inanıyorum.Yanıma yaklaştı insanlar koridora yayılmaya başlamıştı bile.Elini tuttum,

'Sana Güveniyorum!'

Olasılık -DÜZENLEMEDE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin