Yirmi iki-Sır

30 18 0
                                    


      Duru nun söyledikleri kafama takılmıştı.Bella ile yanlarından ayrıldıktan sonra ona kardeşi Aylanın evine kadar eşlik ettim.Yol boyunca pek fazla konuşmamıştık,nasıl olsa ertesi gün okulda yine yanyana olacaktık.Onu evine bıraktıktan sonra ıssız sokaklarda tek başıma salına salına yürüyordum.Yolu uzatabildiğim kadar uzattım ve en sonunda eve varmıştım.Büyükbabama görünmeden odama çıkmak için evin arka kısmına geçtim ve terastan odama girdim.

     Yorgun vücudumu direk yatağa bıraktım ve kollarım iki yana açık şekilde odamın tavanını seyrediyordum.Aklıma sadece bir kaç saat önce bu odada Bella ila yaşadıklarımız geldi.Bu bir rüyamıydı? yoksa gerçek mi? .Sandalyemin üzerinde hala duran ıslak havluya ilişti gözüm,ıslak beklediği için odayı berbat kokutmuştu.Zorla vücudumu yataktan kaldırdım ve zonglayan başıma aldırış etmeden havluyu serip üstümü değiştirdim.Beynimin içinde aynı kelimeler yankılanıyordu 'Birşeyler saklıyor,hislerim asla yanılmaz'.Günün doğmasına bir kaç saat kalmıştı azda olsa uykuya ihtiyacım olduğunu hissedebiliyordum.Işıkları kapattım ve kafamı yastığa gömdüm...

                                                                                           * * *

Sinir bozan güneşin yüzüme vurmasıyla uyandım.Saate baktığımda artık kalkıp okula gitmem gerektiğini farkettim.Direk hazırlandım ve okulun yolunu tuttum.

Okula varmıştım.İçeri girdim ve koridorun ortasında açık şekilde duran dolap kapağının arkasındakinin bella olduğunu hemen farkettim.Yanına yaklaştım ve tam o sırada hemen dolabının kapağını kapatıp masum bir tebessüm yansıttı.

'Hey' dedi usulca 'merhaba'

'Gelmişsin' dedim sırıtarak.

'Artık bu ortama ayak uydurmam gerekiyor' yanaklarını şişirdi ve devam etti 'yürüyen iki ayaklı kan torbaları olmasaydı belki bu daha kolay olabilirdi' dedi gözleriyle öğrencileri işaret ederken.

'Bunu yapabilirsin,ben sana inanıyorum' dedim ve beraber sınıfa doğru ilerledik.

                                                                                * * *

Ders Yankı hocanındı,Tuğbanın dediğine göre geçen gün Yankı hoca derse girmemişti. Ve evet bugünde Yankı hoca yoktu onun yerine sınıfa iri yarı ortalama olarak yirmisinin sonlarında otuzunun başlarında bir adam girdi.

'Çocuklar artık dersinize ben gireceğim' dedi ve bakışlarıyla bir Bella yı bir Beni süzdü.Elindeki kitapları masaya bırakırken öğrencilerden biri söze atladı

'Yankı hoca nerede?'

Adam bir elini masaya yasladı ve derin bir iç çekti

'Çocuklar,Yankı hoca iki gün önce saldırıya uğradı.Ne yazıkki ambulanslar erken yetişemedi'

Bir anda sınıfta bir uğultu ve fısıldaşmalar başladı Bellanın kalemi elinde hızlıca çevirdiğini tırnaklarını masaya çarptırdığını farkettim terlemişti ve kitabına bakıyordu.

'Saldıranın bir dağ aslanı olduğu tahmin ediliyor' dedi adam

'Bella iyimisin?' dedim

Bir anda durdu ve bana baktı saçını kulağının arkasına sıkıştırdı'ah şey evet iyiyim' dedi.Yüzüne yapmacık bir gülümseme takındığı her halinden belli oluyordu.Bella sınıfın camından dışarı bakıp duruyordu.Ve onu gördüm,Alaz hocanın odasından çıkan çocuktu bu uzakta köşede durmuş sınıfa bakıyordu.Yanlış hatırlamıyorsam adı Karan'dı.Bella çocuğu görünce kafasını camdan başka bir yöne çevirdi.

'Onu gördünmü?' dedim Bella ya

'Kimi?'diye cevapladı

cama tekrar baktığımda çocuk artık orada değildi.

                                                                                   * * *

Ders bitiminde sınıflardan çıktık Bella dolabından diğer kitaplarını almak için koridora doğru yöneldi.

'Ah ben bi lavaboya gidip geleceğim beni burada bekle' dedim ve yanından ayrıldım.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra lavabonun kapısını açtım ve koridora bellanın yanına doğru ilerlerken bir ses duydum.

Bu Bellanın sesiydi uzakta olsada onu bu doğaüstü kulaklarım ile duyabiliyordum.

'Aklınımı kaçırdın sen! Lanet olsun kapat!' ve ardından telefondan gelen o ses 'bip-bip-bip'

Bellanın yanına vardığımda hiçbirşey olmamış gibiydi.

'Ah gelmişsin ' dedi

'Hadi diğer derse girelim birazdan zil çalıcak' diye yanıtladım.

ona duyduklarımdan bahsetmelimiydim?kafamda yanıtsız binlerce soru belirmişti .Peki ya Yankı hocanın saldırıya uğraması,bu konuda birşeu biliyor olabilirmiydi? Sınıfa doğru ilerlerken o ses hala kulaklarımda yankılanıyordu'Birşeyler saklıyor...'

Öncelikle yine bölüm aşırı aşırı geç geldiği için çok özür dilerim:) bir önceki bölümde gsl ye hazırlandığımı söylemiştim ve gsl yi 99,2 puanla kazandım :) en kısa zamanda tekrar bir bölüm daha yazmaya çalışacağım... iyi okumalarr:)...

Olasılık -DÜZENLEMEDE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin