Yirmi Dokuz-Alacakaranlıktan Şafağa Kadar

38 7 1
                                    

Okurken yukarıdaki şarkıya tıklarsanız müzik eşliğinde okuyabilirsiniz:)


'Şşş merak etme alacakaranlıktan şafağa kadar seninle olacağım'

Bu sözler kalbime dokunmuştu.Bella başını omzuma yaslamış gökyüzüne bakıyordu

'Ay ne kadarda güzel değilmi? Sonsuz bir karanlığa mahkum geceyi,saf güzelliğiyle asilce aydınlatıyor' dedim.

'Kimi zaman bizim gibilerin başına dert olsada evet,güzel' diye yanıtladı bella.

'Şurda duygusal bir iki şey söylemeye çalışıyorum bozmazmısın acaba?'

Bella kusursuz gülümsemesini yüzüne takındı.Onun bu halini özlemediğimi söylesem yalan olurdu.

'Ayla nın nesi var? diyerek pat diye sordum.Nereden aklıma geldiğini bilmiyorum..

'Ayla nın nesi mi var?'Diye yanıtladı.

'Ayla hasta olduğu için okula gelemediğini söyledin ya?'

'Ah tabi ya ' Olayı anlamaya çalışan yüzü yine eski haline dönmüştü.

'Biraz kötüydü,bilirsin baş ağrısı,grip.İnsanlarda olan klasik şeyler' diye cevapladı.

'Geçmiş olsunlarımı ilet'

'Tabii...' 

Tekrar eski sessizliğimize geri dönmüştük.Saatler geçmişti ve biz hala yavaşça alçalan ayı izliyoruk.Ruhumuz dinleniyordu. Tabi eğer ruhumuz varsa... Dışarıda oturmaktan yorulmuş,içeriye geçmiştik.Gözüm şimdi temiz olan ancak bir kaç saat önce kanlar içerisinde bir karganın yattığı  yere takılıp duruyordu.Yorgun vücudumu geriye doğru ellerim iki yanda açılmış bir biçimde yatağıma bırakmıştım.Yumuşak minderi beni kavramıştı.Derin bir iç çektim.Bella da yanıma gelmişti.

'Bana garip olmayan tek bir şey söyleyebilir misin? dedi bella ve yüzünde narin bir tebessüm oluştu.

'Bak bella,senden önce hayatım,tıpkı az önce bahsettiğimiz gibi,aysız bir geceye benziyordu.Çok karanlık,ama yıldızlar vardı,ancak aydınlatmaya yetersizdi...' 

                                                                                               (. . . )

İkimizde yine susmuştuk.Öylece tavanı seyrederken nasıl oldğunu anlamadığım bir şekilde sanki sonsuz gibi br uykuya dalmıştık...

Kısa bir bölüm oldu çünkü pek zamanım yoktu ama hiç bölüm atmamaktansa kısa atmayı yeğlerim :) İyi okumalar...

Olasılık -DÜZENLEMEDE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin