Onsekiz-Teşekkür

45 25 3
                                    

Lütfen okumadan önce koyduğum şarkının üzerine tıklayın ve öyle okumaya devam edin :)

 Bugün 1 Mayıs  ve bugün hep birlikte 1K okunmaya ulaştık...Tam olarak gününü hatırlamasamda kitabı yazmaya Mart'ın ortalarında başladım. yani yaklaşık 1,5-2 ay içerisinde hızla ilerledik...

  * * * 

 Daha önce karşılaşmadığımız türler,kurtadamlar,cadılar,periler,banshee ler,vampirler,zihninin en uç noktalarını bile kontrol edebilenler,çığlığı ile kafatasınızı bir kurşun gibi delip geçebilenler ve daha fazlası bir kitapta harmanlanıyor

Bellanın sakladığı sırları?

Henüz bilmediğimiz karakterler?

Hiçbir şekilde açılması mümkün olmayan bir kutunun içindekiler?

Karanlık?

Sırlar?

İhanet?

Kontrol?

Gerçeklerle yüzleşmek?

Babasını öldüren bir kızın gerçek hikayesi?

Peki ya bu özelliklerin bir açıklaması?

Nasıl bu hale geldiler

Onlara bunları kim yaptı?

Sadece bir nesneye dokunup o nesne hakkında herşeyi görüp duyabilen,hayvanları hükmedebilen,rüyalarınızı kontrol edebilen,bakışlarıyla sizi hipnoz edebilen,pençeleriyle sizi paramparça yapabilen,tek kelimesi ile sizi cayır cayır yakabilen ve kendini keşfedememiş daha nicelerinden oluşan genç bir grubun geçmiş ve gelecek hikayesi sizlerle buluşuyor...

Haydi sende maceramıza katıl.

Hiç birşey göründüğü gibi değil...Her gerçeğin ardında bir yalan,her yalanın ardında bir gerçek herzaman yatar...

Macera daha yeni başlıyor...

                                                                                      * * * 

Kitabımı okuyan okumayan,destekleyen desteklemeyen herkese çok teşekkür ederim, ve bu yolda sürekli arkamda duran ve beni herşeye rağmen destekleyen sürekli yardımcı olan tam yapamayacağımı düşündüğüm anda bana Başarabilirisin... dedikleri için hepsine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum :) iyiki varsınız hepinizi çok seviyorum...

Daha büyük bir aile olmak dileğiyle,

Nice Bin'lere...


Yeni bölüm en kısa zamanda gelicek ve 1K özel 20.bölümde beklenmedik tatlı küçük birşeyler olucak iyi okumalar... :)


Olasılık -DÜZENLEMEDE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin