Test

1.9K 120 5
                                    

Pomalu jsem otevřela oči, ale přála jsem si, abych to nikdy neudělala. Nade mnou se skláněl Loki a pozoroval mě s jedním z těch jeho zlomyslných úsměvů. Škubla jsem sebou a namáčkla se na nejbližší zeď. ,,Co tady děláš?! Vypadni z mého pokoje!'' Vyštěkla jsem naštvaně. ,,Dočetl jsem všechny knížky a chtěl si půjčit nějaké od tebe, ale přišlo mi neslušné si je jen tak bez zeptání vzít,'' napřímil se a dal ruce za záda. ,,A vloupat se někomu do pokoje a civět na něj když spí je jako slušné?!'' Vylezla jsem z postele a šla ke knihovně. Z police jsem vytáhla nějaké knihy a nacpala mu je do náruče. ,,A vypadni sakra z mého pokoje, než ti provrtám hlavou kolík!'' Vyprovodila jsem ho ze svého pokoje a zabouchla za ním dveře. Vážně jsem si měla zamknout dveře. Odkráčela jsem do koupelny a dala si dlouhou sprchu.

Když jsem byla hotová, oblékla jsem si černé tílko a bílé šortky. Pokojem se začal rozléhat vyzváněcí zvuk mého mobilu. Běžela jsem ke stolu a přijala hovor. ,,Ahoj, Nat,'' usmála jsem se. Měla většinou hodně práce a nestíhala mi zavolat, navíc se večer vracela pozdě, takže jsem byla ráda, že s ní můžu na chvilku mluvit. ,,Ahoj, jak to tam jde?'' Vyzvídala. ,,Normálka. Loki se chová divně a já jsem z něj na prášky, nic neobvyklého,'' uchechtla jsem se. ,,Zlatíčko, mám pro tebe špatnou zprávu. Večer bude S.H.I.E.L.D. pořádat večírek a Fury chce, aby jsi přišla,'' odmlčela se, ,,A Loki aby byl tvůj doprovod.'' Zaskočila mi vlastní slina a já začala kašlat. ,,Cože? Proč?'' Zvýšila jsem hlas. ,,Je to nějaký z jejich testů,'' vysvětlila mi. ,,Večírek, huh?'' Zazubil se Loki ve dveřích. ,,Nat, zavolám ti za chvilku,'' položila jsem hovor a otočila se k němu. ,,Není slušné poslouchat cizí rozhovory,'' pokárala jsem ho naštvaně a čekala na jeho argument. ,,Šel jsem kolem, zaslechl jsem slovo večírek a zbystřil jsem,'' usmál se. Protočila jsem oči a prošla kolem něj do kuchyně. ,,Takže, jdeme na večírek?'' Posadil se k jídelnímu stolu nespouštějíc ze mě pohled. ,,Co máš za lubem?'' Nadzvedla jsem podezíravě obočí. ,,,Nic, jen mám rád večírky,'' zase se usmál. Udělala jsem do dvou misek ovesnou kaši a jednu položila před něj, ,,Až sníš tohle,'' posadila jsem se naproti jeho. ,,Bojíš se o mě?'' Podíval se na misku a pak na mě. ,,Kdyby bylo na mě, nechám tě vyhladovět, ale mám za úkol se o tebe postarat a já úkoly plním dobře, takže tě nenechám vyhladovět a navíc, vypadá to divně, když napíšu, že jsi za celý den jedl jen hodně lívanců,'' na poslední dvě slova jsem naznačila prsty uvozovky. Změřil si mě pohledem a pustil se do jídla, stejně tak já, i když mi to bylo nepříjemné, protože na mě celou dobu civěl.

Po snídani jsem zavolala Nat. ,,Ahoj,'' hlesla jsem. ,,Ah, zlatíčko, kéž bych ti mohla říct, že je to dobrovolné, ale není. Nemusíš se bát, na Lokiho se bude dávat neustále pozor,'' snažila se mě uklidnit Nat. ,,To zvládnu,'' vzchopila jsem se. ,,Dobře. Takže, v šest pro vás přijede auto, poznáte ho. Přijdou pro vás dva agenti SHIELDu, budou dávat na Lokiho neustále pozor, kdyby se o něco pokusil. Objednala jsem ti šaty, za chvilku by měly dorazit. Jo a Loki, ať má smoking. Taky bys mu měla dát nějaké školení o slušném chování, viděla jsem co udělal ráno. Já být na tvém místě, už by letěl z okna,'' zasmála se. ,,Jasně, neboj. Jo a díky, Nat,'' usmála jsem se a hovor položila.

Výtah cinkl a vystoupila z něj černovlasá paní s černým pytlem. ,,Slečno, dorazily Vaše šaty,'' mile se usmála a podala mi pytel. ,,Děkuji,'' úsměv jsem jí oplatila a převzala ho. Položila jsem ho na postel v mém pokoji a rozhodla se, že se na ně podívám až večer.

Zaklepala jsem na Lokiho dveře, nečekala jsem na odpověď a vstoupila dovnitř. Loki ležel na posteli a četl si knihu, jak jinak. ,,Pojď se mnou do obýváku,'' řekla jsem přísně a otočila se k odchodu. ,,Uu, konečně jsi dostala rozum?'' Šibalsky se usmál a následoval mě. ,,Ne, jdu ti dávat přednášku o slušném chování,'' ohradila jsem se.

Ta přednáška spíš víc vyčerpala mě než jeho a on se tvářil jako kdyby si nic neodnesl a vypadalo to, že se dále bude chovat jako buran. Napustila jsem si sklenici vody a vypila ji.

Po páté hodině jsem se začala připravovat na ples. Vlasy jsem si jednoduše nakulmovala. Dalo mi to víc práce, než jsem předpokládala. Na oči jsem si nanesla tenkou linku a řasenku. Rty jsem si namalovala růžovým leskem a s líčením jsem skončila, protože by to dopadlo katastrofálně. Otevřela jsem černý pytel ležící na mé posteli a mně se naskytl pohled na krásné tmavě zelené šaty. Nat umí vybírat. (viz.média. Zalíbily se mi tyhle šaty a nevěděla jsem, jak je mám popsat, tak jsem sem prostě hodila fotku xd A jelikož mi nejde dávat fotku do textu, máte to v médiích c: )

Oblékla jsem se a prohlídla v zrcadle. Vypadaly nádherně. K šatům jsem si vzala černé boty na menším podpatku, protože na větším bych si zlomila obě nohy a s mou šikovností pravděpodobně i ruce a vůbec bych se nedivila, kdyby si zlomila i ten vaz. Do malé bílé kabelky přes rameno jsem nacpala mobil, peněženku, dotazníky, které jsem vyplňovala o Lokiho chování a přemístila jsem se do obýváku, kde už čekal nachystaný Loki.
Na sobě měl zase ten smoking. Vlasy měl elegantně učesané dozadu a leskl se mu na nich gel. Stál otočený k oknu a prohlížel si okolí. Odkašlala jsem si, abych ho upozornila na mou přítomnost a on se otočil. Jakmile se na mě podíval, na tváři se mu rozlil další úsměv. Tenhle ale nevypadal zlomyslně. ,,Zelená ti sluší,'' pronesl jemným hlasem a šel ke mně. Natáhl ruku a čekal, že ji přijmu. ,,Ani náhodou,'' zatřásla jsem hlavou a nastoupila do výtahu.
Dole už na nás čekali dva agenti velcí jako hora. Nastoupili jsme do černé limuzíny a vydali se směrem k základně S.H.I.E.L.D.u.

Zdravím ^^ V téhle části se toho moc nedělo, ale přece jen už má 1000 slov a kdybych sem chtěla nacpat i ten večírek, mělo by to asi 2000 slov, takže to bude až další kapitola xd..
S touhle kapitolou jsem dost bojovala, protože jsem měla napsaných 800 slov a když jsem to chtěla uložit, tak se to celé smazalo:d Jsem myslela že skočím do zdi. Stalo se Vám to někdy?xd
Mimochodem, děkuju za všechny hvězdičky a tak ❤️ Vůbec jsem nečekala že to bude někdo číst xd.. Ale těší mě to❤️

The days of future past // Loki Laufeyson FFKde žijí příběhy. Začni objevovat