Daleko od něj

1.5K 84 3
                                    

//Z CELÉHO SRDCE SE OMLOUVÁM, ŽE VÁM LÁMU SRDCE TĚMITO SRDCERVOUCÍMI SMUTNÝMI GIFY, MNĚ TO TAKY LÁME SRDCE, ALE JE TO NUTNÉ. PROSÍM, ODPUSŤTE MI TO:((( //

Ranní paprsky dopadaly na můj obličej, což mě donutilo otevřít oči. Celá rozlámaná jsem se postavila a protáhla se. Potom jsem si dala dlouhou sprchu, abych nevypadala jako chodící zombie a oblékla si čisté oblečení. Celým bytem se rozléhala vůně palačinek a já se, za doprovodu křiku mého prázdného žaludku, vydala do kuchyně.

,,Ahoj, Nat,'' usmála jsem se a napustila si sklenici vody. ,,Kéžby,'' zasmál se, mně dobře známý, hlas. Cukla jsem sebou a otočila hlavu ke kuchyňské lince, u které stál Loki a s neskrývaným zájmem si mě prohlížel. ,,Co tady děláš?!'' Zvýšila jsem hlas a strčila ruku do kapsy od šortek, ve které se nacházel i ovladač na jeho čip. ,,Dělám palačinky, co jiného,'' uchechtl se Loki. ,,Kde je Nat?'' Podezřívavě jsem si ho prohlédla. Nat nejspíš leží v komoře v kaluži krve bez končetin a z břicha a hlavy jí trčí nože a sekáčky na maso. ,,Jela na dolů, prý něco vyzvednout,'' Loki si skousl dolní ret a potom se otočil k pánvičce s těstem. ,,Jasně,'' odsekla jsem a vydala se k výtahu, kterým jsem dojela do přízemí, kde opravdu stála Nat a mluvila s nějakým chlapem.

,,Můžeš mi to, laskavě, vysvětlit?'' Vyjela jsem na ni naštvaně jen co jsem ji uviděla. ,,Hm?'' Nechápavě nadzvedla jedno obočí a podívala se na mě. ,,Pro případ, že sis nevšimla, Loki je ve tvé kuchyni, kde se shodou okolností taky nachází spoustu nožů a věcí, kterými nás může zabít a bez dozoru dělá palačinky,'' zněla jsem skoro až hystericky. ,,Jsou tam kamery,'' Nat mi ukázala obrazovku mobilu, na které byl Loki s pánvičkou v ruce. ,,Aha, promiň,'' kývla jsem hlavou na souhlas a vydala se zpátky nahoru. 

Chtěla jsem se vydat rovnou ke kuchyni, když mi v kapse začal zvonit mobil. ,,Ano, prosím?'' Přijala jsem hovor. ,,Ahoj, El. Tady Steve,'' ozvalo se z mobilu. ,,Ahoj, ráda tě slyším,'' usmála jsem se. ,,Vzhledem k okolnostem jsem si říkal, že by jsi byla ráda, kdyby jsi se na chvilku vzdálila od Lokiho a jela se mnou na takový menší výlet?'' Cítila jsem, jak se usmál. ,,Moc ráda,'' vydechla jsem. ,,Dobře. Zabal si na týden, v osm tě vyzvednu,'' s těmito slovy hovor položil. 

Když jsem se zase vrátila do kuchyně, na stole byli tři talíře s palačinkami ozdobenými šlehačkou a ovocem. ,,Nevěděla jsem, že umíš vařit,'' pohlédla jsem na Lokiho, který se spokojeně culil na své dílo. ,,Já taky ne,'' odtušil Loki a posadil se ke stolu. ,,Dáš si taky? Neotrávil jsem to,''podíval se na mě pohledem jako malé dítě, které matku prosí o hračku v hračkářství. Byla bych to odmítla, ale měla jsem vážně hlad, takže jsem se posadila ke stolu, vzala do ruky příbor a s chutí se pustila do jídla.

,,Chutnalo?'' Usmál se Loki, když sklízel prázdné talíře ze stolu. ,,Jen jsem byla hodně hladová,'' odvětila jsem suše. Loki se na mě podíval pohledem a-lá ''to ti tak budu věřit'' a dal se do umývání. Jen jsem nad tím protočila oči a vydala se do obýváku za Nat. ,,Chtěla bych si s tebou promluvit,'' šeptla jsem. ,,Copak se děje?'' Posadila se na sedačku a naznačila mi, abych si přisedla k ní. ,,Steve mě pozval na výlet. Jenže je to na týden. Můžu jet?'' Sklopila jsem pohled a bála se její reakce. Očekávala jsem, že po mně začne řvát, že jsem neschopná, nespolehlivá a utíkám od svých povinností,ale  ona se jen usmála a řekla ,,Samozřejmě, dovolenou potřebuješ.'' Vrhla jsem se jí do náruče a objala ji.

Loki
Doumýval jsem veškeré nádobí a uklidil ho na své místo. Usušil jsem si ruce a chtěl jít do pokoje, když jsem z obýváku zaslechl Elisabeth, jak říká, že si potřebuje s Nathalií promluvit. Stoupl jsem si kousek ode dveří a poslouchal.

,,Steve mě pozval na výlet. Jenže je to na týden. Můžu jet?'' Zašeptala Elisabeth. Modlil jsem se, ať Nathalia řekne ne. Nechtěl jsem být tady s ní sám. Tohle bude teprve trest. Navíc jsem si na Elisabeth navykl. ,,Samozřejmě, dovolenou potřebuješ,'' Nathalia se usmála a hned na to se obě objaly. ,,Cože?'' Vyšel jsem ze své skrýše a nechápavě jsem si je obě prohlížel. ,,Ty ode mě utíkáš?'' Cítil jsem se ublíženě. ,,Cože? Ne. Jen, potřebuji pauzu. Nejsem na tohle zvyklá a je toho na mě moc,'' Elisabeth se na mě podívala smutným pohledem, zatímco mě Nathalia tím svým probodávala. ,,Utíkáš, protože jsi slabá,'' procedil jsem naštvaně mezi zuby a snažil se zahnat slzy. Cítil jsem se zrazeně, ublíženě. Byl jsem naštvaný. Vrátil jsem se do svého pokoje a nezapomněl naštvaně třísknout s dveřmi. 

Elisabeth
Loki naštvaně odešel do svého pokoje a hlasitě třískl s dveřmi. ,,Ignoruj ho,'' povzbudivě se usmála Nat. ,,Měla by sis jít sbalit,'' řekla přísným hlasem. ,,Už jdu, mami,'' uchechtla jsem se a zalezla do svého pokoje. Zpod postele jsem vytáhla sportovní tašku a začala tam házet potřebné věci jako trička, kalhoty, šortky, pár tílek, pyžamo, jedny šaty, jistota je jistota, a nakonec hygienické potřeby a nabíječku na mobil. Zavřela jsem tašku a vyčerpaně se svalila na postel. Zabralo to asi hodinu.

Někdo zaklepal na dveře. Naštvaně jsem si povzdechla a šla otevřít. ,,Čaau,'' zahihňala se Nat, ,,Můžu dovnitř?'' Odstoupila jsem od dveří, aby mohla vejít a ona tak učinila. Zavřela jsem dveře a zase se posadila na postel. ,,Kam vlastně jedete?'' Nat se posadila naproti mně. ,,To neříkal,'' pokrčila jsem rameny. ,,Tak mi pak musíš zavolat,'' uculila se Nat. ,,Neboj,'' kývla jsem na souhlas. ,,Nechápu, co Lokiho tak naštvalo,'' změnila jsem téma. ,,Tím se netrap,'' Nat mě pohladila po ramenu a usmála se. ,,Jsi si jistá, že to tu zvládneš?'' Koukla jsem na Nat. ,,Neboj. Mám tohle,'' z kapsy vytáhla černý ovladač. ,,Navíc, všude tu jsou kamery, zámky na dveřích a navíc jsem si na večer pozvala jednu určitou osobu a ta se tu určitě zdrží,'' laškovně se zasmála Nat.

Ještě další dvě hodiny jsme si povídali o 'té osobě', potom jsme šly udělat něco k obědu. Udělaly jsme kuře a hranolky. 

Mezitím, co Nat servírovala jídlo na talíře, prostřela jsem stůl. ,,Půjdeš ty, nebo já?'' Nat položila talíře s jídlem na stůl a otočila se na mě s tázavým pohledem. ,,Běž ty. Chci nějak přežít ten oběd a do konce dne se mu vyhýbat,'' pokrčila jsem omluvně rameny a sedla si ke stolu.

Do minuty se vrátila Nat s naštvaným Lokim hned v pozadí. Oba se posadili ke stolu a všichni jsme se pustili do jídla. Oběd probíhal bez jediného slova, stejně jako pokaždé, když jsme jedli spolu. Po jídle se Loki opět zavřel ve svém pokoji a já pomohla Nat naskládat nádobí do myčky.

,,Co máš v plánu?'' vyzvídala jsem, když jsme procházely chodbou k našim ložnicím. ,,Nevím,'' pokrčila rameny Nat a zmizela ve dveřích svého pokoje. Já se taky vydala ke svému pokoji, z knihovny jsem vytáhla náhodnou knížku, sedla si do křesla k oknu a začetla se.

Knížka nebyla tlustá, takže jsem ji do tří hodin přečetla a vrátila na její místo. Koukla jsem se na hodiny, abych se ujistila, že mám ještě čas. Půl sedmé. Došla jsem ke skříni a začala hledat nějaké oblečení, když mi zacinkala zpráva. 

Za 25 minut jsem tam, buď připravená  ;) -Steve

Odložila jsem mobil na stůl a vrátila se ke skříni. Nakonec jsem si vybrala černý croptop a černé kalhoty, které se neřadili ani k teplákům, ale ani k jeanám. Oblékla jsem se a vlasy jsem si sepnula do drdolu, ze kterého mi trčely dva pramínky, aby to nepůsobilo moc ulízaně. Nakonec jsem si ještě obula černé tenisky a tašku postavila k výtahu. Rozloučila jsem se s Nat a když mi přišla zpráva od Stevea, že už je tady, vzala jsem svou tašku a nastoupila do výtahu, kterým jsem dojela až do přízemí, kde na mě čekal Steve. 

,,Ahoj,'' usmála jsem se a krátce ho objala. ,,Dobrý večer, slečno,'' uculil se a pomohl mi s taškou do auta. Poté mi otevřel dveře na straně spolujezdce. Nastoupila jsem a s úsměvem mu poděkovala. On si sedl vedle mě a vyjeli jsme. ,,Kam to vlastně jedeme?'' Koukla jsem na něj. ,,To je překvapení,'' uculil se a dál se věnoval řízení.

Další část!:D Sice to není nic moc, ale už mám naplánovaný děj a myslím, že to bude stát za to xd Takže si počkejte ještě tak 1-2 kapitolky a bude to zajímavější:D
Btw.Jelikož jsem antisociál a nemám kamarády, musím se s vámi podělit o můj zážitek xd.. Dneska jsme byly ve Vídni a tam byl v obchodě nějaký týpek, který vypadal jako Chris Evans a Chris Hemsworth dohromady a byl úplně awesome :3 xd  Měl takový roztomilý malý culíček xd

The days of future past // Loki Laufeyson FFKde žijí příběhy. Začni objevovat