Pokojem se rozléhal otravný zvuk mého budíku. Tenhle zvuk jsem nenáviděla, když jsem studovala, nenávidím ho teď, a budu ho nenávidět už navždy.
Neochotně jsem se vyhrabala z postele a mířila rovnou do kuchyně. Do modrého hrníčku jsem si nalila lahodnou černou tekutinu a posadila se k jídelnímu stolu.
Když jsem dopila svou kávu, uklidila jsem nádobí a vrátila se zpět do pokoje, abych se zkulturnila. Venku bylo zataženo, takže jsem na sebe hodila černé jeany a mikinu mechové barvy přes hlavu. Vyčistila jsem si zuby a vlasy si stáhla do obyčejného culíku. Vzala jsem si mobil a opustila pokoj. ,,Dobré ráno,'' uslyšela jsem pár metrů od sebe známý hlas. ,,Dobré,'' usmála jsem se a opřela se o zárubně dveří. ,,Jen to tady dodělám a můžeme jet,'' Tony se usmál a pokračoval v montování zámku na Lokiho dveře.V šatně jsem si obula boty, napsala Nat, že za chvilku budeme vyjíždět a čekala na Tonyho. Ten do pěti minut přispěchal v černých kalhotách a černém roláku. ,,Můžeme vyrazit,'' usmál se a mířil do garáže.
Nasedli jsme do jednoho z jeho aut a vyjeli směr nemocnice. Celou cestu jsme poslouchali písničky od AC/DC.
Když jsme dorazili na místo, před velkou červeno-bílou budovou už stála Nat a vedle ní Loki. Tony zastavil kousek od nich a zatroubil. Nat si s úžasem prohlížela auto a Loki se na něj díval s pohrdavým pohledem. Potom si už oba nastoupili. Nat nás s Tonym oba objala jak nejvíc to šlo, jelikož nás od sebe dělila sedadla a Loki mě pozdravil krátkým kývnutím a Tonyho obdaroval jedním ze svých pohledů plného příslibů jeho vraždy.
,,Taky tě rád vidím, muflone,'' zamračil se Tony a zase pustil písničky na 100%.Když jsme se vrátili zpátky do našeho nového domova, Tony okamžitě zmizel v dílně, takže zbylo na mě ukázat jim jejich pokoje.
Nat okamžitě zalezla do toho svého a začala se vybalovat. Zůstala jsem s Lokim sama v obývacím pokoji. ,,Tony Stark, hm?'' Prohodil s naprostým nezájmem. ,,Loki,'' zasmála jsem se a položila mu svou ruku na jeho koleno. Pohrdavě se podíval na ni podíval a poté se mu na tváři rozlil velký úsměv. ,,Jsem rád, že jsi zase se mnou,'' prohlížel si mě s úsměvem. Pousmála jsem se. ,,Nemáš hlad?'' Chtěla jsem se zvednout ze sedačky a jít něco udělat, ale Loki mě chytil za ruku a stáhl mě zase zpátky. ,,Jsi krásná, víš to?'' Jednou rukou mě pohladil po vlasech a druhou položil na můj krk. Zavřel oči a začal se ke mně přibližovat. Napodobila jsem ho. Za pár sekund jsem na svém obličeji cítila jeho teplý dech a slyšela zrychlené bití jeho srdce. Přiblížila jsem se k němu ještě blíž a spojila naše rty v jedny. Začal s nimi pomalu pohybovat a já spolupracovala. Po tomhle jsem toužila už několik dní. Své ruce přesunul na mé boky a posadil si mě na sebe. Zapletla jsem své ruce do jeho černých kadeří. Svým jazykem si probojoval cestu skrze mé rty a vyhledal můj jazyk, načež se o něj začal třít tím svým. ,,Půjdeme do ložnice?'' Zašeptal mi do ucha. Jen jsem mlčky přikývla na souhlas a on se začal pomalu, se mnou na sobě, zvedat. Obmotala jsem nohy kolem jeho pasu a on mě pevně chytil za zadek. Dostali jsme se ke dveřím mé ložnice, jelikož byla blíž, aniž bychom porušili polibek. Stačil kousek a byli bychom uvnitř. Vedle nás někdo hlasitě třískl s dveřmi a to nás oba vyrušilo. Loki mě leknutím pustil na zem a moje zadnice se setkala s tvrdou podlahou.
,,Co tady děláte?'' Nat si nás oba změřila podezíravým pohledem. ,,Hrajeme na honěnou,'' vyhrkla jsem bez rozmyšlení. (berte to bez dvojsmyslu, děkuju:D ) ,,Jasně,'' uchechtla se Nat a vrátila se zpátky do svého pokoje. ,,Jsi v pořádku?'' Loki mi pomohl vyškrábat se na nohy. ,,Jo, dobrý,'' zasmála jsem se. ,,Chceš pokračovat?'' Zeptal se nesměle. ,,Samozřejmě,'' usmála jsem se, strčila ho do pokoje a zavřela za námi dveře.
Nejsem si jistá, jestli by jste měli zájem, abych napsala i to, co se dělo uvnitř, takže jestli o to někdo má zájem, můžete mi dát vědět :D .. ^^
ČTEŠ
The days of future past // Loki Laufeyson FF
FanfictionLoki je na příkaz Odina ubytován na Midgardu, ve světě lidí. Jeho schopnosti mu jsou odebrány a Odin doufá, že ho Midgarďané dokáží převychovat v dobrého člověka. Tento úkol dostane na starosti Elisabeth, nová dvacetiletá agentka SHIELDu s její teto...