Ze sladkého spánku mě probudil hlasitý křik vycházející z obýváku. Oblékla jsem si šedou mikinu, jelikož v bytě bylo celkem chladno a vydala jsem se do obýváku.
Uprostřed místnosti stála Nat, která byla vzteky bez sebe a řvala na Lokiho, který jí řev a nadávky oplácel stejně hlasitě a se slzami v očích. ,,Co se děje?" Nechápavě jsem je oba sjela pohledem a doufala, že to bude mít nějaké normální vysvětlení, jako že se třeba nepohodli na tom, co bude k obědu nebo na programu, na který se budou dívat, i když část mě věděla, že to tak není.
,,Náš muflon tě šmíroval, když jsi spala," Nat si naštvaně založila ruce na prsou a čekala na Lokiho argumenty. ,,Říkal jsem ti, že jsem si šel jen půjčit nějaké knihy," Loki se zhluboka nadechl a zahnal slzy v jeho očích. ,,Myslíš, že jsem blbá?!" Vykřikla naštvaně Nat. ,,A dost!" Umlčela jsem je oba, ,,Nat, klid. Dovolila jsem mu to," snažila jsem se ji uklidnit. ,,Ty to nechápeš. Držel ti nůž u krku," Nat Lokiho dloubla prstem do hrudi. ,,Cože?" Nechápavě jsem se podívala na Lokiho, který sklopil pohled k zemi.Chtěla jsem od něj nějaké rozumné vysvětlení, když se rozevřeli dveře výtahu a do bytu napochodoval Fury v doprovodu dalších deseti agentů. Agenti ihned chytili Lokiho, s rukama za zády ho přirazili na desku stolu a dali mu pouta. Zbylí pokračovali dál do bytu a zastavili se u dveří našich ložnic a začali něco montovat na dveře.
,,Dobré ráno, dámy," pozdravil nás Fury. ,,Omlouvám se, že jsme Lokiho podcenili. Mysleli jsme, že bez své moci je neškodný. Obavám se také, že jsme udělali tu chybu a dali na první dojem, který jsme získali, když nám Lokiho přivedli,'' prohlédl si nás bez jakékoliv známky citů, ,,Na dveře vám dáme zámek, který bude moct ovládat pouze vlastník ložnice, do bytu vám nainstalujeme víc kamer a Loki bude mít elektrický čip a vy ovladač k němu, takže pokud se o něco pokusí, prostě zmáčknete tlačítko a on dostane šok,'' ukázal na Lokiho, který ležel na stole v obložení agentů.
Posadila jsem se na sedačku a schovala si tvář do dlaní.
Když jsem si myslela, že jsme se někam posunuli, že se začal chovat jako normální člověk, udělá tohle.
,,Hlavu vzhůru,'' uslyšela jsem známý hlas. Sundala jsem si ruce z obličeje a podívala se na osobu stojící přede mnou. ,,Ahoj, Steve,'' usmála jsem se objala ho. ,,Slyšel jsem, co se stalo,'' podíval se na mě soucitným pohledem a pohladil mě po vlasech. ,,Jako bych to neříkala,'' zakroutila jsem hlavou a vstala ze sedačky.
Se Stevem jsme si povídali v kuchyni a pili čaj, dokud všichni agenti včetně Furyho neodešli. Steve musel jít s nimi, takže jsme se rozloučili a já se vydala k ložnici Nat.
,,Bude to ještě zajímavý půlrok,'' povzdychla si Nat a nalila do dvou skleniček whiskey. ,,To jo,'' přitakala jsem a vypila tekutinu naráz. ,,Tady,'' hodila po mně klíče s černým ovladačem.V jejím pokoji jsem zůstala do desíti do večera, dokud Nat nezavolal Fury, že se musí okamžitě dostavit na základnu. Zůstala jsem v bytě sama s Lokim.
V kuchyni jsem udělala zeleninový salát, přiložila jsem pečivo a mířila jsem s tím k Lokiho pokoji. Zaklepala jsem, odemkla speciální zámek na jeho dveřích a nachystala si prst na tlačítko na černém ovladači ovládající čip na jeho krku.
Loki otevřel dveře a podezíravě si mě prohlížel. ,,Večeře,'' řekla jsem suše a čekala, až si to vezme a já budu moct odejít. ,,Promiň,'' šeptl a zahanbeně sklopil pohled k podlaze. ,,Nech si to,'' odsekla jsem a strčila mu talíř s jídlem do ruky. ,,Elisabeth,'' podíval se na mě smutným pohledem. Sjela jsem ho od hlavy k patě nenávistným pohledem a chystala se zavřít dveře, když mě chytil za zápěstí. ,,Pusť,'' cukla jsem sebou. ,,Vyslechni si mě,'' prosil. ,,Prosím?'' Vytrhla jsem svou ruku z jeho sevření. ,,Prvně se chováš jako kdyby jsi po nocích plánoval mou vraždu, pak se chováš jako můj kamarád, jsi jak mílius, dojdeš za mnou do nemocnice, dáš mi pusu a nakonec mě pozoruješ když spím s nožem u mého krku a ještě chceš, abych tě vyslechla? To nemyslíš vážně! Srovnej si to v hlavě a uvědom si, co vlastně chceš,'' u každé věty jsem ho dloubla vyčítavě do hrudi. ,,Dobrou noc,'' procedila jsem naštvaně mezi zuby, zabouchla dveře a zamkla je. Imbecil.
Zavřela jsem se v pokoji, opřela se zády o stěnu a sjela až k zemi. Byla jsem naštvaná, zklamaná, smutná a cítila jsem uvnitř sebe prázdnotu. Po tvářích mi začaly téct proudem horké slzy a já se neobtěžovala je zadržet.
Nakonec jsem usnula vyčerpaná brečením schoulená v klubíčku na podlaze u dveří.
Zdravím xd ♥ Některé kapitoly budou kratší a tohle je jedna z nich, takže by jste si na to asi měli zvyknout xd c: .. Taky se omlouvám, že kapitoly nebudou vycházet tak často, ale zbývá 6 týdnů do konce roku (naše matikářka nám to pořád připomíná ._.'' xd) a já si musím opravit známky, takže se vážně omlouvám, ale 1-2 kapitoly do týdne bych stihnout měla, když se podaří možná i 3 :D♥ ily
Btw. Mám na Vás takovou otázku.. Chtěli by jste, abych psala i z pohledu Lokiho? c:
ČTEŠ
The days of future past // Loki Laufeyson FF
FanfictionLoki je na příkaz Odina ubytován na Midgardu, ve světě lidí. Jeho schopnosti mu jsou odebrány a Odin doufá, že ho Midgarďané dokáží převychovat v dobrého člověka. Tento úkol dostane na starosti Elisabeth, nová dvacetiletá agentka SHIELDu s její teto...