Sbohem

1.4K 83 9
                                    

 Když jsem se ráno probudila, Loki byl pryč. Vzala jsem to tak, že se prostě jen vrátil do svého pokoje a nechala to být.

Po dlouhé sprše jsem se převlékla do čistého oblečení, ustlala si postel a mířila do kuchyně, kde už seděl Loki s šálkem čaje a četl si knihu. ,,Dobré ráno,'' usmála jsem se a otevřela ledničku. ,,Ah, dobré,'' otočil se na židli a pozoroval mě. ,,Děje se něco?'' Vytáhla jsem si z lednice sýr a šunku a začala připravovat toasty. ,,Chtěl jsem si promluvit o tom, co se stalo včera,'' zvedl se ze židle a udělal krok ke mně. ,,Můžeme na to zapomenout, to je v pořádku,'' letmo jsem se usmála a sklopila pohled k zemi. Nechtěla jsem, abychom na to zapomněli. 

,,Ne, to jsem nemyslel,'' chytil mě jemně za ramena a zvedl mi hlavu tak, abych se dívala na něj. Ztrácela jsem se v jeho očích. Jako kdyby byli moře a já neuměla plavat. ,,Nechci na to zapomenout,'' palcem mě pohladil na tváři a stále se na mě usmíval. ,,Já taky ne,'' pousmála jsem se a položila své ruce na ty jeho. ,,Já nechci, aby z toho byla jen jedna noc,'' šeptl. Chtěla jsem ještě něco říct, ale to by toasty za mnou nesměly začít prskat. Okamžitě jsem pustila Lokiho a otevřela toastovač, ve kterém se nacházela černá bublající hmota, ze které stoupal velký šedý oblak. Rychle jsem vytáhla toastovař ze zásuvky a běžela otevřít okno. Potom jsem tu hmotu nějakým způsobem odškrábala pryč a hodila do koše. ,,Udělej pro mě něco,'' šeptl vážným tónem Loki. ,,Ano?'' Otočila jsem se na něj a čekala, co z něj vypadne. ,,Už nikdy se ke kuchyni nepřibližuj,'' začal se smát a pohladil mě po vlasech jako malé dítě. Udeřila jsem ho pěstí do ramene a hrála uraženou. 

,,Takhle u vás děkujete za to, když vás u sebe někdo nechá bydlet? Že mu vyčoudíte barák?'' Tony nás oba sjel naštvaným pohledem.  ,,Muflone, tos byl ty?'' Tony si založil ruce na prsou a čekal na jeho doznání. ,,Jo, byl,'' přitakala jsem a zadržovala v sobě smích. ,,No tak to teda pěkně děkuju,'' pronesl Tony sarkastickým hlasem a oba nás vyhnal z kuchyně. ,,Proč jsi to udělala?'' Zafňukal Loki, když jsme se vraceli zpět do našich pokojů. ,,Oblékni se, půjdeme ven,'' mrkla jsem na něj a zaplula do svého pokoje, abych se mohla připravit. 

Jelikož už začínal podzim a venku bylo chladněji, oblékla jsem si černé jeany s dírami na kolenou, bílé tílko a šedou mikinu. Do malé kabelky přes rameno jsem ještě naházela pár nezbytných věcí a šla za Nat.

,,Nat? Beru Lokiho ven. Neboj, budeme opatrní,'' šeptla jsem do tiché místnosti. ,,Jasně, pozor na Biebera,'' zamumlala rozespale a přetočila se na druhý bok. Jen jsem se tiše zasmála, potichu zavřela dveře a šla do obýváku, abych tam počkala na Lokiho. 

,,Vážně?'' Obořila jsem se na něj, když do obýváku napochodoval ve smokingu. ,,Nemáme na sebe poutat pozornost a ty jsi oblečený-takhle?'' Zasmála jsem se a popošla k němu. Sundala jsem mu kravatu a sako, ,,Už je to dobrý,'' usmála jsem se a on mě probodl naštvaným pohledem. ,,Pojď už,'' chytla jsem ho za ruku a táhla do šatny. 

Oba jsme se obuli, navlékli na sebe kabáty a já mu ještě podala čepici. ,,Co to je?'' Loki chytil látku mezi palec a ukazováček, jako kdyby to bylo něco toxického. ,,Dej si to na hlavu,'' pokynula jsem mu. Podíval se na mě smutným a zároveň vyděšeným pohledem a nasadil si ji na hlavu. Ještě jsem mu ji upravila, protože to vypadalo, že má na hlavě pytel od brambor, a vydali jsme se dolů do garáží. 

Tonymu očividně chutnalo moje jídlo, takže mi půjčil jedno ze svých aut, kdyby byla potřeba.

Došli jsme až k černému BMW a nastoupili dovnitř. ,,Zapni si pás,'' pokárala jsem ho a on to s protočením očí udělal.

,,Kam vlastně jedeme?'' Zeptal se asi po deseti minutách cesty. ,,Uvidíš,'' laškovně jsem na něj mrkla a zaparkovala na opuštěném parkovišti. 

Když jsme vystoupili, nasadila jsem si kapuci, chytla Lokiho za ruku a táhla ho k zadnímu vchodu přízemní budovy. 

,,Ahoj,'' pozdravila jsem se s Jessicou, majitelkou téhle budovy.

Chodili jsme spolu na základku, ale ona se pak odstěhovala do New Yorku, aby si tu mohla otevřít kadeřnictví.

,,Ahoj,'' zapištěla nadšeně a běžela mě obejmout. ,,Co tady děláš?'' Prohlížela si mě s nadšením v očích. ,,Už měsíc tu bydlím,'' uculila jsem se. ,,A došla jsi až teď?'' Přátelsky mě praštila do ramene. ,,Moc práce,'' pokrčila jsem rameny a zasmála se. ,,Takže co pro tebe můžu udělat?'' Usmála se a vedla mě k jednomu z křesel naproti velkému zrcadlu. ,,Vlastně, mohla by jsi ho ostříhat?'' Ukázala jsem prstem na Lokiho, který stál pár metrů od nás a všechno si zmateně prohlížel. ,,Tak pojď,'' Jess ho chytla za zápěstí a posadila ho do nejbližšího křesla. Posadila jsem se na sedačku a sledovala je. ,,Jak?'' Vzala do ruky hřeben a začala mu rozčesávat jeho havraní vlasy. ,,To nechám na tobě,'' usmála jsem se a jí se na tváři rozzářil šťastný úsměv. 

Asi po půl hodině Jess zakřičela ,,Hotovo!'' A sundala Lokimu černou zástěru, kterou měl uvázanou kolem krku. ,,U Ódinových vousů, moje vlasy,'' Loki se zděsil při pohledu na sebe do zrcadla. ,,Sluší ti to,'' usmála jsem se. Vážně mu to slušelo. ,,Ale-,'' zamumlal a opatrně se dotkl svých krátkých vlasů. ,,Kolik to bude?'' Otočila jsem se na Jess, které se na Lokiho spokojeně culila.,,Jeden oběd,'' Jess mě objala a natáhla se pro naše kabáty.,,Moc děkuju. Ještě ti zavolám,'' vzala jsem si od ní kabát a objala ji na rozloučenou. 

Vyšli jsme z kadeřnictví, dala jsem si na hlavu kapuci a táhla Lokiho do auta.

,,Vypadám jak-,'' zabručel naštvaně Loki. ,,Vypadáš dobře,'' usmála jsem se a dala mu pusu na líčko. Sklopil stydlivě pohled k zemi a začal se červenat.

,,Kam jedeme teď?'' Vyzvídal Loki, když jsem zastavila na červenou. ,,Neřeknu ti to, takže už se neptej,'' zasmála jsem se. ,,Opravdu ne?'' Udělal psí oči a koukal na mě. ,,Nedívej se na mě tak,'' okřikla jsem ho a začala se hlasitě smát. ,,No tak,'' ohrnul smutně spodní ret. ,,Ne,'' zakryla jsem si oči dlaní.  ,,Tak fajn,'' zabručel a zaryl svůj zadek do sedadla. 

Po dalších deseti minutách cesty jsem zastavila před velkým obchodním centrem. 

,,Co tam budeme dělat?'' Loki si vyděšeně prohlédl velkou prosklenou budovu před ním.

,,Koupíme ti nějakou košili a pak půjdeme na jídlo,'' usmála jsem se a vydala se k dvojkřídlým dveřím.

,,Tady, běž si je zkusit,'' strčila jsem Lokimu do ruky dvě košile a ukázala na kabinku. Znuděně protočil oči a vydal se tam.

,,Sluší ti,'' usmála jsem se, když vyšel Loki z kabinky a měl na sobě tmavě modrou košili. ,,Tak si ji asi vezmu,'' Loki se prohlédl v zrcadle a pak znovu zavřel dveře kabinky.

Když jsme zaplatili, šli jsme hledat nějakou restauraci. Po pár minutách jsme našli jednu mezi nějakým obchodem s oblečením a papírnictvím.

Usadili jsme se u stolu úplně vzadu a objednali si jídlo.

,,Takže my teď máme rande?'' Loki se uchechtl a usrkl ze svého šálku čaje. ,,Asi jo,'' pokrčila jsem rameny a usmála se.

Loki mi říkal, čím se život na Asgardu liší životu na Zemi, potom nám donesli jídlo. Poděkovali jsem a s chutí se do toho oba pustili.

,,Nejsem až tak zlý,'' zasmál se Loki, když jsme dojedli.  ,,Fakt jo?'' Nadzvedla jsem obočí a pozorovala ho s pobaveným výrazem. ,,Přísahám. Tedy, je tu něco podlého, co jsem jednou udělal Thorovi,'' zasmál se a krátce se napil čaje. ,,Co jsi mu udělal?''  ,,Thor miloval hady. Jednou jsem se na jednoho proměnil a připlazil se k němu. Když mě zvedl, aby se mohl pokochat, proměnil jsem se zpátky a bodl ho,'' zasmál se Loki. ,,To bylo hnusný,'' zasmála jsem se. ,,Ještě se s tím nesmířil,'' nepřestával se smát ,,Jak dlouho to je? Rok?''  ,,Bylo nám osm,'' zasmál se a já taky. 

Nikdy jsem ho neviděla tak šťastného, jako právě teď.

Asi po dvou hodinách, které jsme strávili v té restauraci, jsme zaplatili a vrátila se zpátky domů.

Výtah se rozevřel a my vstoupili do prostorného obýváku. ,,Půjdu se převléknout,'' Loki se usmál, políbil mě na tvář a odešel do svého pokoje. ,,Ahoj, Elizabeth,'' z kuchyně vyšel usmívající se Steve. 


Zdravím! Ano, teď jsem moc nepsala (spíš vůbec), ale škola no, co k tomu dodat:D Příští týden to asi vidím nějak podobně, ale potom se nám uzavírají už známky, takže doufám, že bude víc času a tak :D ^^ Ještě bych vám chtěla poděkovat za hvězdičky a že to někdo čte, opravdu jsem za to ráda ♥ (za chvilku tu bude 1000 přečtení!^-^)
Jen tak btw. název 'sbohem' je myšlen na Lokiho vlásky:D a ano, jsem si vědoma, že v gifu má Tom modré oči, ale gif s Lokim s krátkými vlasy jsem prostě nenašla, takže tu máte Toma:D don't kill me pls

The days of future past // Loki Laufeyson FFKde žijí příběhy. Začni objevovat