03.

912 20 2
                                    

Öhm kicsit nagyon késésbe vagyok. 7 óra van és most indulok, végül is ő a fiú. Várjon ő ha már találkozni akart. A 10 perces út alatt zenét hallgattam, INNA Ruleta című számát majdnem énekeltem is az utcán annyira megszerettem. Mikor odaértem ő már ott várt. Miután kivártuk a sorunkat ő vaníliás gépi fagyit evett én pedig csokisat. Hagytam, hogy ő fizessen, bár nem szeretem ha más fizet nekem valamit, akkor olyan mintha nálam nem lenne pénz és muszáj helyettem kifizetnie valakinek.

Leültünk egy közeli parkba, ahol nagyon sokat beszélgettünk. Viszont egész végig szurkoltam, hogy le ne egyem magam. Nem szeretek fagyit enni más társaságába mivel vagyok olyan szerencsés, hogy leeszem magam. Nagyon eltelt az idő mikor észrevettem már be is sötétedett. Végignéztem a parkon és alig volt pár ember. Egy szerelmespár nyalta egymást a padon, ezeknek otthon nincs ágya vagy mi? Utálom mikor valakik nyilvánosan nyalják-falják egymást. Aztán észrevettem egy nagyon ismerős fiú alakját, Harry. Hátradőlve a padon szívta a cigijét és minket figyelt. Elővette a mobilját és már rezgett is az én telefonom. Gyorsan megnéztem az üzenetet Matt-től bocsánatot kérve.

Harry: Mi az a szépfiú előtt nem mersz cigizni? ;)

Gúnyosan elmosolyodtam majd elővettem a cigimet.

- Nem baj ha rágyújtok, ugye? - fordultam Matt felé.

- Dehogyis, már én is ráakartam csak nem tudtam, hogy zavar e téged. - elővette a zsebéből ő is a cigarettáját majd közelebb hajolva hozzám meggyújtotta a számban lévő cigarettát és mélyen a szemeimbe nézett, aztán a sajátját is meggyújtotta.

Harry felé fordultam és kacsintottam, amit nem tudom, hogy látott-e a távolság és a sötét miatt. Újra kézbe vette a telefont és pötyögött majd az enyém újra rezgett.

Harry: Ha végeztél a ficsúrral ugorj fel.

Ránéztem, felállt és a kocsijához ment majd elhajtott. Menjek fel hozzá?

- Kinek hiányzol ennyire? - húzta félmosolyra száját a mellettem ülő fiú.

Basszus remélem nem vett semmit észre az előbbiből, nem akarom elrontani máris Harry miatt az egészet.

- Csak a barátnőm irogat, hogy merre vagyok mert nem tud róla, hogy nem vagyok otthon. - raktam el gyorsan a telefonom.

Már elmúlt 9 nem gáz ha én most lelépnék, vagyis remélem. - Lassan megyek szerintem, mert már nagyon keres és megígértem neki meg egy másik barátomnak, hogy ma velük is találkozom. Remélem nem baj.

- Dehogyis. - mosolygott. - Gyere elviszlek.

Ellenkeztem volna de ha már meg akar szerezni akkor küzdjön rendesen. Visszasétáltunk a kocsijához és beültünk majd szóltam neki, hogy hol álljon meg. Kiszálltam, megköszöntem, hogy elhozott majd megvártam míg elhajt és elindultam Harryhez, ami max 10 perc sétába telt. Séta közben az agyam mindvégig tudatni akarta velem, hogy nem jó ötlet de a testem mintha önálló életre kelt volna és folytatta a sétát.

- Én vagyok. - szóltam bele. Az ajtó nyílt én pedig felmentem. - Mit akarsz? - kérdeztem mikor kinyitotta az ajtót.

- Téged. - rántott közelebb magához és megcsókolt.

- Talán nem kéne ezt. - próbáltam eltolni. - Most randiztam Mattel és ha megakarom próbálni vele akkor ezt abba kellene hagynunk.

- Ha abba akarod hagyni akkor miért vagy itt? Nem kényszerítettelek, hogy gyere fel. - nézett a szemembe. - Ha nem akartál volna nem jöttél volna. - ott a pont.

Gondolkodás nélkül megcsókoltam és mind a ketten tudjuk, hogyha mi elkezdünk csókolózni annak szex a vége.

***

És már megint itt tartunk. Lefeküdtünk. Hiába akarjuk de nem tudjuk abbahagyni. Vagy csak nem akarjuk eléggé? Mintha lenne valami a háttérben, érzéseink vannak? Nem! Az nem lehet, nem tudjuk abbahagyni mert nem is akarjuk. Mert érzünk valamit. Na jó ennek véget kell vetni. Amilyen gyorsan csak tudtam felpattantam az ágyból mellőle és elkezdtem öltözni.

- Hova mész? - értetlenkedett.

- Haza. - vettem fel a felsőm. - Ezt tényleg abba kell hagynunk. Nehéz lesz, mert kialakult köztünk valami, aminek nem szabad lángra kapnia. Ne tagadd, mert eddig is emiatt nem tudtuk abbahagyni. - húztam magamra a nadrágomat. - Mennem kell. Szia! - indultam ki a szobából, felhúztam a cipőm de még hátrafordultam a szobaajtóban álló fiúhoz. - Egy ideig ne találkozzunk! - gyors léptekkel feltéptem az ajtót és lerohantam.

- ALEXIS! - kiabált utánam. - Ne csináld, attól még találkozhatunk...

Hallottam a szavait de nem akartam megfordulni, elgyengültem volna. Ahogy kiléptem a nyári hűvösbe megborzongtam. Mocskosnak érzem magam. Ma randiztam egy fiúval, aki nagyon rendesnek tűnik és mintha komoly kapcsolatot akarna. Lehet tényleg ez kéne nekem, hogy kicsit megjavuljak. Nem lehet egyszerre két fiú a képbe, Harryt hanyagolnom kell most egy ideig. Elővettem a telefonom és felhívtam a legjobb barátnőmet.

- Megpróbálom vele. - szóltam bele mire egy sikítás volt a válasz. - Ennyire azért ne örülj csak azt mondtam megpróbálom. Nem akarsz ma nálunk aludni? Szükségem van rád!

- Persze, máris megyek. - hallottam a hangján, hogy mosolyog.

Amint hazaértem megkérdeztem anyát, aki nem bánta, hogyha itt alszik Kim csak azt kérte, hogy ne hangoskodjunk, mert neki holnap munka.

Mikor megérkezett Kim csináltam popcornt és vittem be még egy csomó rágcsát és innivalót. Majd neki kezdtünk a kibeszélésnek, amit a telefonom rezgése zavart meg.

- Ahj, Harry állandóan írogat. - sóhajtottam. De aztán észrevettem még egy üzenetet. Matt képet küldött, megnyitottam. A képen a domb volt, ahol feküdtünk. A dombon lenne?

Matt: Veled azért jobb volt itt

Én: Hogy hogy ott vagy?

Matt: Gondolkozok

Én: Min?

Matt: Holnap ha találkozunk elmondom

Ez most egy újabb randi?

- Mondj igeeeent! - kiabált fel Kim mire mérgesen ránéztem anya miatt. - Bocsi. - húzta meg magát.

Én: Rendben.:) Mikor és hol?

Matt: Meghívlak valamire az Amigoban, este 8?

Én: szupeer

- Uuu ez tök izgiii. Hívjuk Rose-t és Asht is és megyek én is. - kacsintott. Mire én furán néztem. - Csak nem gondoltad, hogy otthon fogok ülni? Majd elleszek Rosékkal míg te Mattezel.

- Akkor írhatnám Mattnek, hogy hozza a haverjait és akkor együtt is ülhetünk. - ajánlottam fel. Kim csak bólogatott egyetértően.

Én: Hozd pár haverod, mert jönnek a barátnőim is holnap :D

Matt: Okés :D

- Kíváncsi leszek. - dőltem hanyatt az ágyon. - Remélem Harry nem lesz ott.

- Max nem figyelsz rá. - vont vállat Kim.

Annyira örülök, hogy van egy ilyen legjobb barátnőm, akivel mindent megbeszélhetek. Minden sérelmem, fájdalmam, boldogságom egyszóval MINDENT. Ez fordítva is igaz. Olyan jó, hogy megismertem és már ismerem lassan 12 éve. Rose és Ash is jó barátnőink de inkább mi Kimmel beszélünk meg mindent ők meg ketten, de valamit négyen is és szerencsére abból is van jó sok, szóval jó ez a mi kis négyesünk. Nagyon szuper barátnőim vannak, aminek nagyon örülök. Más kívánni se tudna jobb barátnőket.
Az este további részében filmeztünk, boroztunk kicsit és kibeszéltük a gondjainkat.

Broken heart /Harry Styles/Where stories live. Discover now