11.

578 19 4
                                    


Kellett két hónap mire belerázódtam a nagyvárosi életbe, megismertem magát a várost. Munkahelyet is kerestem, ami fél órára van tőlünk és viszonylag egyszerű oda eljutni.

- Szia Eleanor! - köszöntem a mellettem lévő fodrász lánynak.

- Lexi végre, már halálra untam magam. - dőlt el a kanapén, ami a kis üzletben van.

- Nincs vendéged? - kacagtam el magam.

- 30 perc múlva jön. - nyomogatta a telefonját. - Mizu veled?

- Mindjárt itt lesz a vendégem. Nagyon nincs kedvem ma semmit se csinálni.

- Ismerős. De jövőre indulunk az egyetemre szóval már kicsit se lesz unalmas életünk. - kacsintott. - Megyek kávéért, neked hozzak?

- Ha leszel olyan aranyos. - pislogtam nagyokat.

Amint Eleanor kilépett az üzlet ajtaján a vendégem pedig be.

- Szia Ashley, na milyen legyen? - mosolyogtam a nálam 3 évvel fiatalabb lányra.

- Hello, rózsaszín és ezüst. - kezdte magyarázni nagy beleéléssel.

- Van valami fiú jelenleg? - kérdeztem miközben reszeltem a körmét.

- Hát..- pirult el. - Az egyik osztálytársam próbálkozik de csak barátok vagyunk.

- Gondold át rendesen ezt a barátságból szerelem témát, mert én is megjártam vele. - húztam kelletlenül mosolyra a szám.

***

Miután Eleanoral mind a ketten végeztünk mára,elmentünk sütizni. Ahol még nem tudtam mi vár rám.

- Köszönjük szépen! - mosolyogtunk kedvesen a fiatal fiúra, aki kiszolgált minket, miközben újdonsült barátnőmmel beszélgettünk a mindennapokról, akivel véletlenül ismertük meg egymást.

Egyik lábamról a másikra toporgok, már otthon kéne lennem. Az előttem lévő lány szintén így cselekszik.

- Anya mindjárt megyek de még sorban állok. - hallottam meg telefonbeszélgetését. - Nem még nem találtam magam mellé senkit a szalonba. - dühöngött. - Otthon megbeszéljük mert én jövök. Szia.

Miután kifizette a cuccait el is ment a lány. Én pedig egyre idegesebben toporogtam, szugeráltam a hölgyet, akit a vásárolt termékeimet húzta le.

- 12 dollár lesz. - mondta közönyösen.

- Köszönöm, viszlát! - hadartam majd siettem az előbbi lány után, akit remélem utólérek.

Mikor kiléptem a boltból megláttam, hogy a parkoló felé tart.

- Elnézést!! - szaladtam utána mire hátrakapta tekintetét.

- Szia. Segíthetek? - kérdő tekintetével pásztázott.

- Szia, bocsi hogy így leszólitalak. Alexis Moon. - nyújtottam a kezem.

- Eleanor. - ráztunk kezet.

- Meghallottam mikor a pénztárnák említetted anyukádnak a telefonba, hogy keresel magad mellé valakit a szalonba. - hadartam. - És ha lehetséges én is ilyen állást keresek mostanában. Körmöket szoktam csinálni de még nem dolgoztam szalonban. - a lány szeme felragyogott.

- Ohh értem, ez nagyszerű. Gyere kocsival vagyok hazadoblak közben pedig ezt megbeszéljük. - intett fejével a parkoló felé.

- Min gondolkoztál így el Lexi? - nevetett fel Eleanor.

- Semmi csak visszagondoltam, hogy ebben a plázában ismertük meg egymást egy hónapja. Emlékszel? - készítettem elő egy újabb falatot a sütiből.

- Igen-igen. - mosolyodott el. - Azt hittem valamit elhagytam azért jössz utánam. - nevetett miután lenyelte a szájában lévő sütit.

- Jó napot hölgyeim! - üdvözölt minket egy 30 év körüli férfi. Eleanoral értetlenül egymásra néztünk majd vissza.

- Jó napot kívánunk! - köszöntünk illedelmesen.

- Jack Roberts. - nyújtotta a kezét. Majd mi is bemutatkoztunk. - Alexis igazából maga miatt jöttem ide. Videóklipforgatáshoz keresek embereket és maga megfelelő lenne az egyik szerephez. A részleteket megbeszélhetjük holnap ha ráér. - ajánlata megdöbbentő volt. Mit lát bennem?

- Öhm, rendben, persze. Örömmel. - virultam fel. Ezután elérhetőséget cseréltünk és távozott.

- Lexi ez csodálatos! - pattant fel Eleanor és átült mellém.

- Mi van ha átakar vágni? Egyedül félek találkozni vele. - gondolam bele igazán a helyzetbe.

- A szalon mellett van egy kávézó beszéljétek meg oda a találkozót és ha bármi baj van közel vagy. - mondta bölcsen. Erre nem is gondoltam.

***

Immár idegesen tördelem az ujjaimat a találkozó előtti percekben.

- Na menj már mert elkésel! - lökdösött az ajtó felé Eleanor.

- Én nem vagyok erre képes!

- Dehogynem! Nem emlékszel? Új élet, ha ezt sodorja eléd a sors ebbe kell kapaszkodj. - simított végig a karomon.

- Ahh, igazad van. - sóhajtottam fel.

Még mindig ujjaimat tördelve mentem át a melletünk lévő kávézóba. Ahogy beléptem rögtön megpillantottam Jacket így hát elindultam felé.

- Üdvözlöm Alexis! - állt fel illemtudóan és ráztunk kezet.

- Jó napot! Úgy gondolom tegeződhetnénk. - mosolyogtam rá kedvesen.

- Én is erre gondolam. - mindeközben megérkezett a pincér.

- Én egy expresso-t kérnék, a hölgy pedig.. - nézett rám.

- Egy Latte-t kérek Louis. - mosolyogtam a felszolgáló fiúra, akit pár hete ismertem meg.

- Szerintem térjünk is a lényegre. Nos.. - köhögött párat majd folytatta. - A forgatás jövőhéttől kezdődne. Hetfőn, szerdán és pénteken délután 3 órától. Kedden, csütörtökön pedig délelőtt 10 órától. Ha ezt a munkaidőd nem úgy engedi kérlek jelezd feléd amennyiben elfogadod az ajánlatot. Eddig rendben van minden?

- Igen, de egy-két nap nem lesz jó a vendégeim miatt. Tudod a barátnőmmel a kávézó melletti szalonban vagyunk, ő fodrász én pedig körmös vagyok. - kortyoltam bele a közben megérkező kávémra.

- Rendben, akkor aznap majd későbbre rakunk. Csak nézd át a vendégeid listáját és küldd el nekem emailbe mikor nem érsz rá. - vett elő aktatáskájából pár lapot. - Továbbá, ezeket ha elolvasod minden benne van és csak alá kell irnod. Persze nyugodtan olvasd el minden részletét, én addig megiszom a kávém. - dőlt hátra.

- Még egy kérdésem lenne. - mire érdeklődően felhúzta szemöldökeit. - Mit kell csinálnom?

- A dal egy kihűlt szerelemről szól. A fiút, akivel együtt fogsz dolgozni még keressük de már van egy kiszemelt. Ha nem baj az adatait nem mondhatom még el. Vele kell valószinűleg eljátszanod, hogy szerelmesek vagytok eleinte de mindez elmúlik az idővel a végén pedig mint két idegen kell. Egy-két csók kell elcsattanjon meg néhány jelenet a hálószobában. - kijelentésére majdnem félrenyeltem, ami miatt köhögtem párat. - Ne értsd félre. Semmi akt nem lesz benne.

- Rendben, egy pillanat és átolvasom. - tereltem minden figyelmem a papiroknak.

A szerződésben az apróbetűs részeknél se találtam semmi kifogásolhatót, szóval szerintem teljesen rendben van. Ugyanazok voltak benne, amiket Jack elmondott néhány kiegészítéssel.

- Kérhetek egy tollat? - néztem szemeibe. Miután felém nyújtotta az említett tárgyat alá is firkantottam és boldog mosollyal az arcomon dőltem hátra.

Remélem tetszett az új rész! Sok puszi🙈😘

Broken heart /Harry Styles/Where stories live. Discover now