13.

552 21 2
                                    


- Szia Alexis. - szökdécselt elém Perrie és megölelt.

- Hey, mi ez a nagy öröm és boldogság? - örültem vele én is bár az okát nem tudtam.

- Kibékültünk Zaynel. - engedett el.

- Tudtam én. - kacsintottam rá majd a sminkasztal felé vettük az irányt.

- Ma csak egy kis alapozót rakunk a bőrödre, mert otthoni jelenetet forgattok. - mosolygott majd neki is látott.

Egy férfi nagy méretű pulcsi volt rajtam, ami a combom közepéig ért, ebben forgatunk. Zaynen pedig csak egy melegítőalsó. A felsőteste mindenhol szépen ki volt dolgozva, szerencsés lány Perrie. Ma a pulcsi le kellett kerüljön rólam és fehérneműbe forgattunk, ami max 10 másodperc erejéig lesz benne a klipben. Eleinte kicsit szégyenlős voltam de hamar túltettem magam rajta. Ezután egy tipikus tini kapcsolat volt látható, ahol a filmet nézünk és etetjük egymást popcornal. Majd a teraszon pléddel takarózva cigizős jelenet, ami nem volt ínyemre mivel már 3 hónapja nem cigiztem és nem akarok visszaszokni.

- Alexiis. - rontott be Perrie az öltözőbe.

- Jézusom, ne ijesztgess. - sikítottam fel kicsit.

- Bocsi. - kacagott a lány és folytatta. - Eljössz ma velem meg Zaynel egy koktélra? Jön Zayn egyik haverja is.

- Nem is tudom. - húztam el a számat.

- Légysziii. - vágott kiskutya szemeket.

- Jó, de hívhatom az egyik barátnőmet is?

- Persze, szeretek új barátokat szerezni. - ült le mellém. -Hogy hívják?

- Eleanor. - mosolyogtam Perriere és már hívtam is Elt.

- Szia Lexi na mi van eszedbe jutottam? - láttam magam előtt, ahogy megforgatja a szemeit.

- Bolond, csak ma nem beszéltünk még. - kacagtam fel. - Van kedved eljönni velem meg néhány új ismerősömmel koktélozni?

- Persze. Eltudtok értem jönni? - néztem Perrire, mert tudom, hogy hallotta, amit Eleanor kérdezett. - Vagy várj semmi, Louis elvisz. Pont most írt, hogy találkozzunk. Nem baj ha jön ő is?

- Nyugodtan jöhet. A Gossips szórakozóhelytől pár méterrel arrébb van egy koktélozó, aminek Flow's a neve. - kapta ki a kezemből a telefont Perrie. - Amúgy Perrie vagyok szia, én sminkelem Alexist a forgatás alatt. 1 óra múlva ott várunk titeket. Szia.

Azután, hogy gyorsan lerendezte az Eleanorral való beszélgetésünket felöltöztem végre normálisan a saját ruhámba, ami egy piros bőrszoknyából és egy fehér pólóból állt. Az út alatt volt időm személyesebben megismerni Zaynt és Perriet. Mint kiderült már 2 éve együtt vannak és nagyon szeretik egymást. Egyidősek és még a gimi utolsó évében jöttek össze. Mikor említettem, hogy Eleanor Louissal jön Zayn rögtön megkérdezte a srác vezetéknevét.

- Louist ismerem, velünk járt egy gimibe. Nagyon jóba vagyunk. - mosolygott hátra rám a visszapillantóból Zayn.

- Nem is tudtam. - dőltem előre közéjük.

- Akkor legalább már tudom, hogy az általa említett lány neve Eleanor. Mindig meséli, hogy a kávézó, ahol dolgozik mellette van egy kisebb szalon és egy barna hajú lány mindig hozzá jár át kávéért. - parkolt le az egyik parkolóba.

A kocsit leparkoltuk és elindultunk a bejárat felé, hogy sikerüljön egy nagyobb asztalt biztosítani számunkra. A helyiség egyik részében volt egy 6 személyes asztal, amit le is foglaltunk. Az itallapot kezdtem tanulmányozni míg vártuk a másik 3 személyt.

- Sziasztok! - hallottam meg Eleanor hangját.

- Szia. - álltam fel rögtön és megöleltem, majd a többiek felé fordulva bemutattam nekik, akik nagyon barátságosan fogadták.

- Na mindjárt jön Styles is, azt írta rendeljünk neki addig valamit. - rakta le a telefonját Zayn majd a pincércsajnak intett. A név hallatán összezsugorodott a gyomrom, ez biztos csak véletlen lehet de furcsa volt újra hallani ezt a vezetéknevet.

El és Perrie nagyon jól kijöttek egymással én pedig ennek nagyon örültem, úgy érzem végre sikerül kialakítanom egy új baráti kört. Bár Perriet nem ismerem még annyira, mint Eleanort de remélem lesz alkalmam még jobban megismerni és jóba leszünk így hárman. Bevallom hiányzik már egy csajos este, mióta eljöttem New Yorkba csak El volt nekem de ő se kezdettől fogva. De most viszont úgy érzem kezdek újra egy csapat tagja lenni, lehet korai ezt érezni de mindenki annyira közvetlen és más mint Hicksville-ben, ahol felnőttem.

- Végre haver. - kiáltott fel Zayn.

Amikor felnéztem nem akartam hinni a szememnek,azok a göndör fürtök, amelyek hosszabbak lettek. Az a testalkat, amit a focizással ilyen jól megerősített. Az a tekintet, amellyel most is a lelkemig hatol. Mind a ketten csak álltunk és egymást néztük. Mintha forogni kezdett volna velem a világ, a gyomrom a lehetetlennél is kisebbre zsugorodott, a kezem remegett. Ő is hasonlóképpen reagált, amikor meglátott. Egyikünk se tudott megszólalni, mind a ketten vártuk melyikünk töri meg a csendet. A többieket észre se vettem, ahogy kérdezgetik, hogy jól vagyunk-e. Mindent kizártam csak ő és én voltam.

- Alexis. - bökte ki a nevem Harry. A hangja sem változott csak férfiasabb lett. 1 éve. 1 éve történt, hogy magamra hagyott és most itt van. Semmit nem tudok azóta róla, a fiú miatt, aki miatt akkor összetörtem.

- H-Harry. - nyögtem ki nagy nehezen.

- Ti ismeritek egymást? - képedt el mindenki.

- Sajnos igen. - mondtam rezzenéstelen arccal Harry szemeibe nézve, aki szavaim hallatán lesütötte a szemeit.

Harry szemszöge

Ez nem lehet, itt van. A lány, aki egy éve a világot jelentette nekem, most itt van. El sem lehet mondani milyen érzések kavarognak bennem. Azok az ártatlan gyönyörű szemek, a göndör tincsei, amely az enyémektől kicsivel hosszabbak. Az arca, kivirult, gyönyörű akár egy angyalé.

- Alexis. - motyogtam magam elé.

- H-Harry. - nyögte ki a nevem azokkal a csodálatos ajkakkal. Mikor meghallottam a hangját a gyomrom összeszorult.

- Ti ismeritek egymást? - hallottam Louis hangját.

- Sajnos igen. - meredt Alexis dühösen a szemeimbe.

Miután leültem vele szembe - mivel csak ott volt hely - ő elrohant a mosdó irányába mire Perrie és egy barna hajú másik lány utána szaladt.

- Haver ez mi volt? - meredt rám Zayn döbbent tekintettel.

- Ő a csaj akiről meséltem. - húztam meg az előttem lévő erős alkoholtartalmú löttyöt.

- Basszus. - mondták egyszerre Louissal.

- Cica de jó, hogy megint itt vagy. - ült hirtelen az ölembe a pultba dolgozó platinaszőke csaj.

- Ne most Nancy. - toltam el magamtól.

- Neked meg mi a fene bajod van? - csattant fel. Még jó, hogy nem vagyunk együtt csak néha megfektetem, mert nem bírnám elviselni ezt a nyávogós hangját.

- Azt, hogy hordd arrább a segged cicababa, mert nincs jó kedvem és hozzád sincs. Inkább hozz azzal a formás seggeddel egy újabb ilyet. - tartottam fel a kezembe lévő üres poharat.

- Paraszt. - rohant idegesen a pultba.

- Úgy látom az a fránya ízlésed még mindig a régi. - ült vissza a helyére Lexi. Húzós este elé nézünk úgy érzem.

Vajon, hogy reagál Alexis és Harry a következő részben?🤔

Broken heart /Harry Styles/Where stories live. Discover now