06.

688 19 4
                                    

*2 héttel később*

- Kicsim kaja a hűtőbe ha Kimmel éhesek vagytok, pénzt hagytam neked itthon. Ne dőljön össze a ház mire hazaérek! - mondta anya a szokásos vigyázz magadra kislányom szövegeket.

- Rendben anya. - mosolyogtam rá. - Jó utat! Szeretlek!

- Én is kicsim! Puszillak! - szállt fel a buszra.

Megvártam míg a busz lefordul és nem látom majd elindultam haza. Olyan rossz egyedül lenni otthon főleg hajnalba. Gyorsan el is aludtam inkább.
Reggel arra keltem, vagyis inkább délben, hogy valaki csenget. Kimentem és beengedtem Harryt. Aki idegesen járkált fel-alá a szobámba.

- Most már el kell, hogy mondjam Lexi. - állt meg végre és a szemembe nézett.

- Igen? - kíváncsiskodtam.

- Én .. én .. - kereste a szavakat.

- Te? - léptem közelebb hozzá.

- Elköltözünk. - nyögte ki. - Kaptam egy nagyszerű ajánlatot egy focista iskolától. Nem hagyhatom ki.

Úristen. A legjobb barátom elköltözik, nem. Ez nem lehet. Le kellett, hogy üljek.

- Mikor? - sóhajtottam.

- Még a héten. - ült le mellém és félig átkarolt.

- Eddig miért nem mondtad??? - akadtam ki.

- Matt midig ott volt a képben, sose volt rám időd az elmúlt két hétben!

- Ha annyira elakartad volna mondani megtetted volna!

- Nem akartam elrontani a kedved de most már muszáj volt elmondanom. Nem akarlak itt hagyni búcsú nélkül, mert .. - megint abba hagyta.

- Mert?

- Mert beléd szerettem bassza meg. - fogta meg a fejét majd hátat fordított.

Nem tudtam mit reagálni hirtelen. Én is éreztem valamit iránta mielőtt még nem kezdtem volna beleszeretni Mattbe na de most meg. Most nem tudom. Elköltöznek szóval mindegy is. Nem mondtam semmit csak megöleltem. Nem tudom meddig ölelhettük egymást de csengettek megint. Hány óra? Ooo basszus Matt 1kor jön nálunk.

- Úristen, Harry én sajnálom de hátul kell kimenj és kérlek menj ki mire bejövünk a szobámba, nyitva hagyom a kiskaput.

- Komolyan úgy kell kiosonjak mintha a szeretőd lennék? A legjobb barátod vagyok! Nem fogok bujkálni. - jelentette ki és elindult ki a szobámból.

- Harry kérlek, Matt már az elejétől sejti, hogy volt valami köztünk kérlek! - megfordult. - Ne rontsd el ezt nekem.

- Jó. - enyhült meg. - De tudod attól még fáj.

Visszamentünk a szobámba ott hosszasan megöleltem és adtam az arcára egy puszit és a fülébe suttogtam egy köszönömöt. Gyorsan kisiettem, mert már háromszor csengetett Matt.

- Bocsi, bocsi csak most keltem. - nevettem el magam miközben mentünk be.

- Semmi baj, ezt neked hoztam . - és átnyújtott egy csokit.

- Köszönöm! - öleltem meg immár a nappaliba.

Mikor elindultunk a szobám felé csak reméltem, hogy Harry már elment. Hatalmas szívdobogással nyitottam ki a szobám ajtaját és szerencsémre nem volt ott senki csak egy levél az ágyamon, amit észrevétlenül felkaptam és eldugtam egy könyv közé mikor Matt kiment a mosdóba.
Míg itt volt Matt végig Harryn kattogtam. El sem hiszem, hogy elmegy. Vele kéne töltenem egy kis időt csak félek, hogy újra lefeküdnénk és én viszont nem akarom megcsalni Mattet, nem érdemli meg.

Broken heart /Harry Styles/Where stories live. Discover now