01.

1.3K 33 4
                                    

A nyári szellő lágyan simogatta karomat, amelytől kirázott a hideg. Ennyire lehűlt volna a levegő? De most ez kell nekem, hogy kiszellőztessem a fejem. Ez a fiú nem is ismer de mintha mégis. El kell ezt felejtenem. Felugrok Harryhez, igen ez kell most nekem. Elindultam a szokásos útvonalon még jó, hogy nem lakik messze tőlem. Mikor megérkeztem a jól ismert háztömbhöz felsóhajtottam. Kell ez nekem? Gondolataimat egy idő bácsi zavarta meg.

- Kisasszony! – szólított meg. - Bejön? – mutatott az ajtóra, amit nekem tartott meg. Most kell döntenem.

- Igen. – mosolyogtam. - Köszönöm.

Felszaladtam a 3.-ra és hármat kopogtam a megint csak jól ismert ajtón. Hallottam, ahogy fordul a kulcs a zárban és kinyílik az ajtó.

-  Hello cica. – húzta mosolyra azokat a tökéletes ajkait. – Azt hittem abbahagytuk.

Nem mondtam semmit csak megcsókoltam és a lábammal belöktem az ajtót.

***

-  Néha úgy érzem csak egy kósza numera vagyok neked. – gyújtottam rá a cigire.

- Öhm tudod te jöttél most fel hozzám. – kacagott fel kifújva a füstöt.

- Mellékes. – húztam el a számat.

- Mi történt? – szívott bele a méregbe.

- Hosszú. - sóhajtottam.

- Tudod jó sok cigaretta van még, szóval van idő. – mutatta fel a dobozt.

- Hát jó. – néztem meg az időt. 21:56. - 11re otthon kell lennem, hazadobsz?

- Persze bébi. Na de hallgatlak. - tette fel lábait a korlátra.

- Huhh hát tudod múlt héten voltam nyaralni. – követtem mozdulatát és kényelembe helyeztem magam. -Megismertem egy srácot, aki más mint a többi és teljesen le vagyok döbbenve. Nem is ismer de mintha 100 éve ismerne. A lelkembe lát és ez megijeszt. Most is vele voltam a dombon és az Ő szavait használta. - hangsúlyoztam. – A csillagokról beszélt úgy …tudod. De az a legfurább ebbe, hogy én is szívesen megismerném de félek közel engedni.

- Ki ez a srác? - nézett rám.

- Én magam sem tudom.

- Hé Lexi. – nézett rám és láttam rajta, hogy komoly téma elé nézünk. – Készen állsz egy kapcsolatra?

Igen, ez az a kérdés, amit nem tudok. Egy kapcsolatban őszintének kell lenni. De én senkivel nem vagyok őszinte Harryn és Kimen kívül. Vicces nem? Harry a legjobb fiú barátom de néha lefekszünk és egyikünk se érez többet. Vagyis remélem. Na de egy kapcsolat? Őszinteséggel, odaadással, bizalommal, hűséggel és minden ilyennel? Nem az én asztalom. De ez a fiú más, valamit megmozgatott bennem. De mi az a valami? Azt a valamit sürgősen a helyén kell tartani hogy ne ficánkoljon. Hirtelen felpattantam és levettem Harry ingjét.

- Hazaviszel? – kapkodtam magamra a ruháimat.

- Most? – nézett rám döbbenten. – Általában tudod kettőt nyomunk le.

- De most nem. Na emeld fel a segged és vigyél haza. MOST. – kicsit kiakadtam, van néha olyan megszólalása amikor azt érzem csak egy tárgy vagyok számára.

- Jó jó, máris csak felöltözök. – állt fel.

Kivettem 3 szálat a dobozból és utána indultam. Hazafele út rövid volt de nagyon sok gondolat pörgött végig bennem. Mikor kiszálltam a kocsiból megköszöntem a fuvart és jó éjszakát kívántam. Halkan nyitottam majd csuktam be az ajtót, nem akartam anyát felkelteni. Gyorsan lezuhanyoztam és bedőltem az ágyamba. 17 éves vagyok és egy éve vesztettem el a szüzességem Harryvel, rajta kívül senkivel nem voltam még. De vajon ez így is marad? Vagy Matt lesz az a fiú Harryn kivül, akinek odaadom magam teljesen? Ez a jövő titka de tudom, hogy vele teljesen más lenne. Harry nagyon óvott az elsőnél.

*Visszaemlékezés*

- Harry mit csinálsz? Nem szabad.  - kuncogtam magunkon.

- Neked is jól esik, bébi. Miért ne? - húzta kaján vigyorra ajkait.

Az alkohol hatása miatt nem volt erőm, hogy tovább ellenkezzek ezért csak élveztem, ahogy Harry ajkai nedves puszikat hagynak nyakamon. Egyből megtalálta a gyengepontom. A fülem mögötti résznél tovább elidőzött én pedig jóleső nyögést hallattam. Éreztem, ahogy mosoly kúszik arcára és ajkaim felé hajol. Pár másodpercig egymást bámuljuk majd mikor látta, hogy nem ellenkezem ajkait enyéim ellen nyomja. Titkon alig vártam erre az érzésre. Félreértés ne essék nem ez volt az első csókom, mindössze Harry csókjára vágytam nagyon.

- Kívánlak. - nyögte két csók között.

Miközben az ágy felé tartottunk sem szakította meg csókunk. Óvatosan az ágyra fektetett és fölém hajolt. El kell mondanom neki.

- Harry várj. - toltam el magamtól.

- Hmm? - nézett rám, de láthatta zavarom mivel apró puszit nyomott arcomra. - Alexis, mi a baj?

- Én még nem voltam fiúval. - fordítottam el a fejemet lányos zavaromban.

- És szeretnéd ha én lennék az első? - dörzsölte orrát gyengéden arcomhoz.

- Igen. - motyogtam halkan, meglepődtem azon, hogy megértette, mivel én magam is alig hallottam hangom.

*Visszaemlékezés vége*

Sziasztook! Kérlek jelezzetek vote vagy komment formájában, hogy érdemes e folytatnom a történetet.:) Remélem tetszik ez a rész. Még az elején vagyunk, ezért tűnik kicsit laposnak eddig, bocsi.:D

Broken heart /Harry Styles/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz