- Imádom anyát, de most sok volt. - dőlök le sóhajtva az ágyra Harry mellé.
- Csak régen látott. - kacagott fel. - De tudom én is folytatni akartam, amit elkezdtünk. - simit végig az arcomon én pedig újra elveszek gyönyörű zöld szemeimben. - Annyira hiányoztál Lexi.-sóhajt fel.
- Itt vagyok. - teszem kezeimet övéire és megcsókolom.
Újra felpezsdül a vérem, ahogy hozzámér és az adrenalin szintem is a magasban van. Ezt mindet ő váltja ki belőlem, annyira jó érzés újra megölelni, megcsókolni egyszerűen a közelében lenni. Nem gondoltam volna, hogyha idejövök akkor rögtön összehoz vele a sors. Egy ekkora városban szinte hihetetlen, hogy pont az ő barátaival sodort össze az élet. Azonban lehet a sors akarta, hogy ne történjen semmi még.
- Várj egy kicsit. - húzódom el.
- Mi a baj? - kérdezi aggódva.
- Nem kellene rögtön lefeküdnünk, várjunk vele. Legyünk újra olyanok mint régen először.
- Én több akarok lenni neked mint régen. Nem akarok csak a barátod lenni extrákkal, hanem sokkal több. - hunyja le a szemeit. - Eljössz velem egy igazi randira?
- Persze. - el sem hiszem, az öröm, amit most érzek szinte már felemészt.
***
- El sem hiszem milyen felelőtlenek voltunk te jó ég. - kacagtam fel miközben egy újabb sült krumplit mártottam a majonézbe.
- De milyen boldogok voltunk. Sokszor hiányzik kicsit. - iszik egy kortyot Harry.
- Nekem is néha, de örülök, hogy változtattam az életemen. Csak sajnálom, hogy így hagytam ott Kiméket. Fájt, de el kellett vágjak minden szálat, ami oda fűzött.
- Aztán jöttem én. - vigyorodott el.
- Igen. - nézek szemeibe. - Jöttél te.
- És én. - állít oda egy szőkés-barna szögegyenesre vasalt hajú "nő". - Harry te meg mi a francot képzelsz magadról?? A múltkor még velem hemperegtél nálam most meg egy kis olcsó lánykával randizgatsz?
- Már elnézést de kettőnk közül te vagy szerintem az olcsó, már ne is haragudj. - próbálok nyugodt maradni.
- Nem érdekelsz, nem hozzád beszéltem. - méltóztatik rám nézni. - Harry magyarázatot most!
- Figyi ... - vakarja meg Harry a tarkóját. - Valerie.
- ASHLEY. - sikít fel a macskakörmös csaj hisztizve.
- Ashley. - ejti ki nyugodtan a nevét Harry. - Egy este voltál ezt akkor is megmondtam. Te kínálkoztál fel nekem, te döntöttél így nem használtalak ki. Légy szíves távoznál, hogy Lexivel folytatni tudjuk a randinkat?
- Uhh, ez durva volt. Szerintem menj! - húzom el a számat.
Miután a lány duzzogva kihisztizte magát távozott, engem pedig gondolataim sokasága támadott meg. Harry nem fog változni, miért változna? Egy gimis kis afférja miatt? Miattam? Én csak egy barátság extrákkal voltam neki, vagyok és leszek is. Hiába mondja a szép szavakat nem lehet ilyen gyorsan megváltozni. Nem tudom elhinni, hogy miattam így megtudna változni. Talán a hozzá fűződő szálat is el kellene vágnom.
- Mi a baj Alexis? - legyezget a kezével előttem Harry, elbambultam volna?
- Nem fogsz megváltozni miattam Harry. - mielőtt szabadkozna újra megszólalok. - Miattam nem, túlságosan tetszik neked ez az élet. Minden lányt megkaphatsz, egyért miért hagynád ott ezt az életstílust?
- Lexi ne csináld, én tényleg csak miattad meg tudnék változni. Sőt már megváltoztam, érzem. Tudom.
- Meddig? Amíg meg nem unsz? Harry nem akarok a lábtörlőd lenni.
- De nem lennél az.
- Minél több hazugságot hallunk annál nehezebb felismerni az igazságot és én nem akarok erre a szintre eljutni veled. - nyúlok a táskámért. - Sajnálom!
Harry szemszöge
Nem akartam megbántani Alexist, nem tudhattam, hogy Ashley pont akkor fog odajönni. Már el is felejtettem azt a lányt, reggel is mondtam neki, hogy semmit nem jelentett nekem. Tényleg megváltoznék Alexis miatt, mióta itt van furcsa érzést érzek állandóan. Tudtam, hogy sosem léptem túl rajta hiába sok lánnyal lefeküdtem de mindig azt képzeltem, hogy ő. Sosem tudtam elfelejteni őt, ahhoz túl sokat jelentett nekem. Ő nem az a lány, akit csak úgy el lehet felejteni, odébb lehet rakni ha megunod. Ő tökéletes, törékeny, mégis erős. Úgy érzem mintha mindentől nekem kellene megvédenem, sőt nem. Meg akarom védeni őt mindentől. Nem tudom lesz e még esélyem, hogy újrapróbáljuk de én nem hagyom annyiban. Küzdeni fogok érte és sosem fogom megbántani. Minden fiú álma egy ilyen lány. Intelligens, okos, értelmes, csinos, szép és egyáltalán nem egy rossz ribanc, mint mostanában a nők 70%-a. Ő az a tipikus ideális nő, akivel bárhol meg lehet jelenni és jól mutattok együtt este pedig mikor veled van az ágyban csak te ismered, hogy milyen vad, szenvedélyes, mert nem fordul meg minden este más férfi ágyában. El tudod mondani róla, hogy csak a tiéd. És én nem más ilyen nőt akarok, hanem csakis őt!
Sziasztok! Huh, tudom régen hoztam új részt de nagyon lefoglalt az érettségi. Sőt még jövőhét után lesz a szóbelim, amire szintén rengeteget kell tanulnom. Örülök, hogy erre a a rövidebb részre tudtam egy kis időt szentelni. Remélem tetszik nektek. Utána megpróbálok belehúzni a írásba. Puszi❣❣
YOU ARE READING
Broken heart /Harry Styles/
Fanfiction*FIGYELEM! A történet néhol +18as részeket és trágár szavakat tartalmaz!* - Én vagyok. - szóltam bele. Az ajtó nyílt én pedig felmentem. - Mit akarsz? - kérdeztem mikor kinyitotta az ajtót. - Téged. - rántott közelebb magához és megcsókolt. - Talán...