Sziasztok! Remélem tetszeni fog az új rész. Jó olvasást!😘
- Ne izgulj kicsim minden rendben lesz. Kísérjelek el? - nézett anya rám aggódóan.
- Nem kell anya. Szeretném magam kiépíteni az életem, nem mindig lehetsz mellettem sajnos és ezt meg kell tapasztaljam. - öleltem meg.
- Büszke vagyok rád és leszek is mindig. - könnyesedett be anya szeme.
Ma szerencsére nem volt vendégem 3 órától, azonban a holnapit kellett varriáljam de megoldottam. Szerdán pedig később megyek forgatásra. Csütörtökön is. Pénteken pedig szinten meg tudtam oldani.
Miután biztosra mentem a külsőmet illetően, amit fekete rövidnadrágba és egy középen cipzáros sárga felsőbe rejtettem elindultam. Arcomat nem fedi semmilyen vakolat, mivel a sminkem ott csinálják és ruhát is adnak, amit fel kell vegyek. Többször megnéztem az interneten hogyan jutok el oda de inkább mégis biztosra mentem és taxit hívtam.
***
- Szia! - mentem oda Jackhez, aki kicsattanó örömmel fogadott. A fiút, akivel forgatni fogok még sehol se láttam. Mire észbekaptam már a sminkes székben ültem.
- Szia, én Perrie vagyok. - mosolygott rám barátságosan a lány.
- Én Alexis. Milyen sminkem lesz? - tettem fel érdeklődően kérdésemet.
- Ma egy visszafogott, mivel azt a részt veszik fel, amikor randin vagytok a fiúval, aki még mindig nincs itt pedig rajta is kell igazítsak. - dühöngött kicsit majd neki kezdett a sminkemhez. Egy kis alapozóval kezdte munkáját, amivel a bőrhibáimat tűntette el. Később a szememet varázsolta gyönyörű barnás színekkel át. A számra pedig egy halvány szájfényt rakott, ami épp hogy megcsillant. Ezekután az öltözőbe kellett menjek, ahol egy puderszínű ruhát vettem fel, egy fekete magassarkúval és hozzáillő fekete táskával.
- Gyere Alexis még a hajadon párat tűzni és kezdhetünk, a fiú már az öltözőbe van. Zayn Maliknak hívják, fekete hajú és barátságos nyugodj meg. Remek lesz.
Miközben rakoncátlan fürtjeimmel bajlódtak válaszoltam Eleanor üzeneteire.- Oo szóval te vagy a lány, akivel ma forgatok. - termett mellettem bizonyára a néhány perccel ezelőtt Jack által említett fiú. - Zayn Malik.
- Alexis Moon. Örülök. - fogtunk kezet majd lassan végigmértem. Elég jól nézett ki, egy fekete csőnadrág volt rajta fehér cipővel és fehér inggel.
- Te is csinos vagy. - kacsintott, amitől én fülig vörösödtem.
- MINDENKI A HELYÉRE! -kiáltott Jack. - Alexis te ülj le ide. - mutatott egy kis asztal melletti székre. - Zayn te pedig a vele szembe lévő székre rakd a zakód és ülj le. Az asztal fölött fogjátok meg egymás kezét szerelmesen és beszélgessetel, Alexis néha kacagja el magát Zayn te pedig legyél magabiztos kisugárzású.
Mi pedig tettük, amit kértek. Zayn óvatosan végigsimított kézfejemen majd megfogta azt.
- Szóval hány éves vagy? Ha már beszélgetést kell színlelnünk, közbe megismerhetjük egymást. - kacsintott, amitől én újra elpirultam.
- 19et töltöm pár hét múlva. Na és te?
- 21 leszek, látod nem nagy a korkülönbség bármihez is. - mire felnevettem zavaromba ő pedig, ahogy látom élvezte a helyzetet.
-Rendben most álljatok fel és induljatok el sétálni. Mivel már kezd hűlni a levegő Zayn terítsd Alexis hátára az öltönyöd és simíts végig a karján majd nézz a szemeibe és innentől sejtitek gondolom. - adta ki a további utasításokat Jack.
Miközben elindultunk Zayn összekulcsolta ujjainkat én pedig szerelmesen rámosolyogtam majd fázásom jeleit mutatva néztem körül. Éreztem Zaynt hátam mögé lépni, amint rám adja zakóját és óvatosan végigsimít karjaimon. Majd maga felé fordít, néhány másodpercig egymás szemeibe meredtünk, miközben ő derekamat fogta meg egyik kezével a másikkal pedig állam alá nyúlva vészesen közelít ajkaim felé. Nem siettük el, mikor ajkait megéreztem sajátjaimon kicsit szétváltak azok majd megcsókoltuk egymást. Nem sokáig tartó csókunk után mélyen a szemembe nézett majd fülem mögé rakott egy kósza tincsemet.
- NAGYSZERŰ!! - kiáltott fel Jack.
A mai napon még egy vacsorás jelenetet forgattunk és ezután mehettünk is haza.
- Gyere Alexis hazadoblak, kocsival vagyok. -ért utol Zayn és Perrie
- Köszi. - indultunk meg kocsija felé és Zayn adott Perrie arcára egy puszit. - Együtt vagytok?
- Igen felelték egyszerre. - én pedig meglepődtem, Zayn amiket mondott bent.
Másnap már kávéval a kezembe léptem be a forgatás helyszínére. A barátságosan mosolygó lány felé haladtam, aki már a sminkes asztalnál fogadott.
- Szia Perrie. Miújság? - ültem le a székbe.
- Szia, nem sok minden. Zayn ma késni fog egy fél órát. - sóhajtott.
- Baj van? - érdeklődtem.
- Tegnap kicsit összekaptunk és a haverjánál aludt. - mondta szomorkásan.
- Remélem megtudjátok beszélni. - küldtem egy biztató mosolyt Perrie felé.
Miután elkészítette a kicsit vadabb sminkemet mára, amihez egy vörös ruha társult fekete magassarkúval vártam, hogy kezdjük a forgatást. Amint Zayn megérkezett mindenki sürgött-forgott, hogy a késéshez képest hamar tudjunk kezdeni. Ma egy bulisabb részt forgattunk le, ahol egy szórakozóhelyen voltunk. Most sokkal több ember volt, aki jött ma a stúdióba emiatt. Végül is csak engem meg Zaynt kellett jobban kiöltöztetni a többiekhez képest, mert mi voltunk úgymond a főszereplők. Nagyon hamar ment ez a része is a klipnek. Csak táncolni kellett, meg mutatni, hogy jól érezzük magunkat és persze inni vodkát, amit alkohol helyett vízzel pótoltak a feles poharakba.
- Miért nem ihatunk rendes vodkát? - kacagott fel Zayn.
- Mert vezetsz te hülye! - flegmázott vele Perrie mire Zayn válasza egy vállrándítás volt.
Mikor Zayn-el meg kellett csókolnunk egymást szinte éreztem, ahogy Perrie szívébe tőrt döfnek. Most biztosan rosszabb lehet neki így, hogy össze vannak veszve. Remélem a lány nem haragszik meg rám emiatt.
- Vigyelek haza? - kérdezte Zayn.
- Nem, köszi. Jönnek értem. - mondtam majd siettem a kocsi felé, amiben már a testvérem, Alexander várt. Igen, anya szereti azokat a neveket, amelyben az "Alex" benne van. Ezért utáltam kiskoromba mikor a rokonok viccből úgy hívtak minket, hogy Alexek.
- Milyen volt a forgatás? - mosolygott felém Alex.
- Jó volt nagyon, élvezem az egészet. - ujjongtam.
- Miért nem mész színésznek te nő. - kacagott fel. - Jajj de várj, akkor minden film csődöt mondana, mert egyiket se néznék.
- Köszi igazán jó testvér vagy. - mormoltam az orrom alatt.
- Tudod vicceltem hugi. - bokszolt óvatosan a vállamba.
- Tudom. - kacagtam fel most már én is.
- Bocsi, hogy felhozom de milyen itt? - fordult felém mikor megálltunk egy piros lámpánál.
- Hogy érted? - tudtam, hogy érti de nem akartam erről beszélni.
- Tudod, Kimék nélkül. A régi életed nélkül.
- Zöld, menj. - mondtam majd az ablak felé fordultam.
- Alexis. - sóhajtott. -Beszélned kell egyszer róla úgyis.
- Jó. - sóhajtottam fel. - Néha elalvás előtt eszembe jut minden, ami pár hónapja volt de jobb itt. Tudod, hogy mindig is új életet akartam kezdeni és úgy érzem most sikerül.
- Örülök, hogy így gondolod. - simított végig kezemen mielőtt kiszállt a kocsiból.
YOU ARE READING
Broken heart /Harry Styles/
Fanfiction*FIGYELEM! A történet néhol +18as részeket és trágár szavakat tartalmaz!* - Én vagyok. - szóltam bele. Az ajtó nyílt én pedig felmentem. - Mit akarsz? - kérdeztem mikor kinyitotta az ajtót. - Téged. - rántott közelebb magához és megcsókolt. - Talán...