Petnaesto poglavlje

847 45 0
                                    

Evo ga još jedan nastavak nadam se da će vam se svideti. Mnogo bi mi značio vote i usputni da znam da ste tu i vaše mišljenje o priči. Izvinite na greškama, uživajte.

*************

Ana

Ovo stvarno nisam očekivala on je rođen kao vampir i još pored svega je i kralj vampira.

Chris mu je brat na neki način on je princ pa mu verovatno zbog toga niko nije još stao na kraj.

Verovatno mu zbog toga i dozvoljavajući sve te gluposti da radi mada i nisu sve to gluposti on ubija ljude po gradu svakodnevno.

Samo ne razumem kako se ja tu uklapam sa svim tim stvarima i kako sam se ja našla u tom njihovom ratu između dva brata.

- Ana hoćeš reči nešto?

A šta da mu kažem na sve to najveći mi je problem u svemu tome Chris i kada bih se udaljili od Nicka on verovatno ne bi odustao.

Ja sam mu savršeno oružje da povredi Nicka iako bi me on zaboravio nakon nekog vremena.

Za nekih stotinak godina bi našao svoju novu polovinu duše i bio bi srećan sa njom.

Ja ne želim da bude srećan sa bilo kim osim sa mnom, želim da ostanem sa njim zauvek do kraja večnosti.

- A kako se ja uklapam u sve to? Kako sam se ja našla u sredini toga?

Mislim da je najbolje da prvo to razjasnimo.

- Slučajno! 

To sam i sama shvatila baš ti hvala nadala sam se da će mi nešto više reči.

- Pa ono veće kada te je presrećna bila si na pogrešnom mestu u pogrešno vreme!

Ma nemoj mi reči.

- To znam i sama da mi i ti ne kažeš!

Rekla sam mu već pomalo ljuta ne mora mi govoriti nešto što već znam.

- Jesi se ti to naljutila?

Kreten se smeje i još me uštinuo za obraz kao da sam malo dete.

Samo sam ga prostrelila pogledom moram saznati kako ubiti vampira!

Da ovu budalu ubijem na spavanju jer mi nekad ide toliko na živce da bih ga udavila.

Jebiga pa on ne spava.

- Kako može da se ubije vampir? 

E moja Ana što god da pomisliš ti to i izvališ pa dečko ti je vampir a ti ga pitaš kako da ga ubiješ baš si romantična.

- Stvarno me to pitaš?

Ma ne otkud bi ja to uradila, otkud tebi takva glupost.

- Neeee!

Pa šta da kažem planiram da ubijem svog dečka koji je sasvim slučajno vampir.

Obrazi mi toliko gore od sramote da ne smem ni da ih pipnem, koja sam ja budala mislim stvarno.

A on se samo smeje.

- Odakle ti sada to? Koga planiraš da ubiješ jel ga znam možda?

Njega ovo sve zabavlja on mene zajebava to je sigurno.

- Nikog!

Tebe!

- Mislim da znaš sve moguće načine za ubijanje vampira za divno čudo to je istina o nama.

U stvarno sada samo moram biti kreativna.

Ma ko još planira ubiti dečka!

Otkud meni to da je on moj dečko samo smo se par puta pohvatali.

Moj Raj ili PakaoWhere stories live. Discover now