Ana
- Stvarno?
Pitala sam u neverici, poneo nam je potpuno iste stvari izgledaće kao blizanci.
- Šta?
Pitao je dok je zakopčavao svoje kožne pantalone.
Pažnju mi je privukla njegov stomak na čijem dnu se nalazila v linija.
Izgleda tako primamljivo, poželela sam ga ljubiti i lizati po mišićima.
Trgla sam se kada su mi njegovi mišići bili jako blizu.
Blago sam se namrštila jer sam bila sigurna da se nalazio par metara dalje.
- Jel ti slušaš mene?
- Daaaaa!
Razvukla sam a jer ga nisam slušala uživala sam u njegovom telu koje je tako čvrsto i sexy i....
I opet sam se zagledala tamo gde netreba jer je počeo da se smeje.
- Šta?
Podigla sam pogled na njegove plavo- zelene oči jebiga pa i one mi odvlači pažnju.
Ovaj momak bi trebao biti zabranjen kako izgleda.
- Ljubavi stojiš u vešu na sred kancelarije, trebali bi krenuti a ako nastaviš tako gledati u mene moraćemo ovde provesti dan.
Kao da bih se ja ljutila oko toga jer dobijam želju da ga zaključak negde i da ga napuštam mesecima a možda da ga nikad ne pustim.
Kada sam ja postala takva uvek sam bila mirna i povučena ovaj momak mi budi grešne misli.
- Ana, hajde kada dođemo u stan radićemo sve što ti se mota po toj lepoj glavici dok me tako gledaš.
- Kako te gledam?
Pitala sam ga zbunjena ne može znati šta mislim, ne može čitati misli barem se nadam.
- Onako kako i ja tebe gledam a sada se obuci jer stvarno nećemo otići odavde.
O nisam jedina koja ima grešne misli to je lepo znati.
- Otkud ti znaš šta se mota po mojoj glavi? Ne čitaš misli!
-Ne čitam!
Rekao je dok je nestao iza vrata kupatila čujem još da se smeje.
Ovaj momak će biti moj kraj.
Brzo sam navukla kožne helanke i crnu majicu na bretele.
Vratila sam se na temu da smo isto obučeni, jer on ima kožne pantalone i crnu majicu na bretele.
Poneo je i dve kožne jakne koje su skoro iste.
Čak i čizme su iste, samo moje u ženskoj verziji.
- Tako je bolje!
- Isto smo obučeni! Nisi mogao nešto drugo poneti barem u drugoj boji.
Nemam pojma zašto sam zapela za to valjda tako skrenem misli sa njegovog tela i toga kako trenutno izgleda.
- Pa baš si slatka tako u ženskoj verziji mene!
- Ma stvarno, jel to znaci da ovako nisam slatka!
Ko još oblači devojku kao sebe njemu je stvarno nešto udarilo u glavu.
- Ti si uvek slatka ali kada te ja obučem onda si nekako posebno slatka.
Kako smo došli do načina na koji se ja oblacim i jel to on upravo rekao da ja ne znam da se obučem.
- Jesi li ti to rekao kako ja ne znam da se obučem.
YOU ARE READING
Moj Raj ili Pakao
FantasyDevojka od devetnaest godina po imenu Ana, upoznaje mračnog stranca koji će je spasiti. Da li on postaje njen Raj ili Pakao?