Dvadeset šesto poglavlje

594 46 2
                                    

Nick

Sa ovom devojkom provodim najlepše trenutke svoga postojanja.

Tako je neiskvarena i sve radi od srca i spontano.

Prepušta se  i srcem i dušom jer ona kada daje ona daje sve što ima da se da.

Roditelje i ne pominje, koliko sam shvatio uvek je bila sama a oni su prazninu popunjavali novcem.

Ne priča ni o svom društvu, što je  moram pitati,  ako bude htela da sa nekim priča ili da se vidi.

Ispada da je držim zaključana u četiri zida ali ni ona se ni ne buni i deluje mi srečno.

Stvarno se nadam da je srećna.

B: Gde si ti Nick, dolaziš kada smo mi pola posla sami odradili!

D: Pusti ga vidiš da je u oblacima. Stvarno ti je pomutila pamet a? I to jednom da se dogodi.

Kada bi Drew znao koliko je samo u pravu, koliko mi je Ana pomutila razum.

Nikad mi je nije dosta i sve mi više treba.

Aj: Sada samo da obložimo sa strunjačama i spremno je.

D: Da samo, vama dvema je samo ovo da uradimo ili ono a u stvari vas dve završite pričajući dok mi sve ostalo odradimo.

Izgleda da je još jedna svađa na pomolu koja završi tako pa da ne želite da se nalazite u blizini par kilometara kada se pomire.

Mogu da budu stvarno glasni.

Pogledao sam u Bena i Ninu koji se smeju jer i oni vrlo dobro znaju kuda ovo vodi.

Aj: Što se mene tiče ne moraš ništa raditi, okreni se i idi.

To u suštini i nisu svađe više prepirke ali njih dvoje nisu svesni da dok se preporučuje da sav posao rade sami.

Takmiče se ko će više uraditi a nama samo fale kokice da bismo bili u bioskopu.

Nesvesni su da su odložili pola sobe u roku par minuta.

D:Ja nisam rekao da neću raditi nego da vas dve puno pričate, o čemu više imate da pričate, pa stalno ste zajedno a ne zaklapate.

Aj: Šta to tebe briga. Nećeš mi ti govoriti jel mogu pričati ili ne!

Sada već počinje i da se dere,  izgleda da je Drew ubo u pravu tačku stvarno su kao dve kokoške ne prestaju da kokodaču.

D: Sada već izvrćeš moje reči, ja to uopšte nisam rekao.

A: Šta se dešava? 

Govori Ana dok seda pored mene na stepenice.

N:Ajsa i Drew se malo prepiru, ništa strašno!

Gleda u mene kao da sam pao sa Marsa.

A: Malo, meni ne izgleda kao malo. I zašto vas troje sedite tu?  Zar ne treba da postavljate strunjače?

Govori dok zeva, tako nestvarno izgleda u mojoj majici sva raščupana i rumena od spavanja.

Gledam je dok je privlačim bliže sebi i ljubim je u kosu.

Ni: O ne brini njih dvoje će sve uraditi dok se prepiru.
Jesi se naspavala?

A: Jesam!  Nekako sve manje treba da se naspavam? Pre sam jedva ustajala iz kreveta a sada mi je dovoljno samo sat ili dva i kao da sam spavala ne znam ni ja koliko!

Znači počelo je, preobražaj je počeo.

Nisam joj pričao o njemu jer bi samo razbijala njenu lepu glavicu time.

Moj Raj ili PakaoWhere stories live. Discover now