Dvadeset osmo poglavlje

598 44 0
                                    

Nick

Ova dva idiota su me ostavili da se sam borim sa kutijama a naplatiti im ovo.

Ponašaju se kao da ja ne žurim nigde i da ne žurim da vidim nekoga.

Samo se nadam da je sve prošlo kako treba i da se nije povredila.

Znam da će je Nina i Ajsa paziti i brinuti o njoj ali opet otkud znam uvek može nešto da prođe po zlu.

- Mogli ste mi i pomoći a ne samo da idete tako kao dva idiota!

Skoro vićem dok ulazim u stan i zatvaram vrata.

Zaštićen ih kako stoje na ulasku u dnevni i gledaju belo u nešto.

Nije se valjda Ani nešto desilo,  skratiti su mi život za sto godina.

Stoje sve tri zdrave i prave na sredini dnevne sobe.

Ana je još uvek zajapurena i srce joj kuca jako brzo izgleda da su tek završile sa treningom.

- Pizza!

Ove dve su se proderale kao da nisu nikad jele zgrabile su kutije i nestale u pravcu kuhinje, a za njima i njih dvojica.

- Hej!

Samo hej Ana, stvarno?

Ni da me zagrliš, poljubiš! 

- Hej!

Izgleda nekako drugačije mada opet isto!

Za tren se stvorila ispred mene koristeći vampirsku brzinu.

Znao sam da će do ovoga da dođe samo nisam znao da će to biti ovako brzo.

Biće gotovo preneo što sam mislio.

- Počelo je?

Pitam jednostavno iako sam i sam video da ke počelo.

- Počelo je!

- To je moja devojka! 

Obrušavam njene usne na njene, dajući sve od sebe.

On mi je potrebna kao vazduh koji dišem, kao krv bez koje ne mogu da živim.

Njen miris,ukus, dodir pale svaki delić moga tela.

Sada se nalazim tamo gde treba,  tamo gde se osećam potpuno, celo, ispunjeno.

Nalazim  se kući, sa osobom koja mi znači sve i porodicom sa najboljom potporom.

- Vas dvoje ako ne krenete uskoro da jedete nećete imati šta da jedete!

Ajsa zabavljeno govori iz hodnika.

- Ko će pre?

Ana samo što je rekla nestala je u pravcu kuhinje.

Dobro prihvata sve ovo, izgleda da je i zabavlja jer se ponaša kao malo dete.

Ovo je sreća, ovo je dom kada se na jednom mestu nalaze ljudi do kojih ti je stalo.

Dom ne čini kuća ili stan, dom čine ljudi koji bi sve uradili za tebe a i ti za njih zajedno sa osobom koja je najposebnija osoba u tvom životu.

Tvoja ljubav, sreća, tvoja porodica.

Sedam pored Ane koju je izgleda sve ovo izgladnilo, jede više nego obično.

Što je i normalno posebno u promeni, mora jesti više dok joj telo ne poželi nešto više.

Moju krv, tada će promena biti gotova kada bude poželela da šije moju krv.

Kada njeno telo bude žudelo za njom.

Moj Raj ili PakaoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora