Ana
Soba je jednostavno prelepa, izgleda mračno ali beli nameštaj razbija tu tamninu.
Tamno sivi zidovi gotovo crni u kombinaciji sa belim organom, stolom i krevetom izgleda neverovatno.
Isto kao i Nick izgleda mračno i zatvoreno ali u isto vreme prijatno.
Nicka nema nigde verovatno sedi dole sa ostalima jer ne verujem da bi me ostavio samu posle onoga juče.
Posle dugog tuširanja skoro vrelom vodom sam se obukla.
Orman je pun mojih stvari, nemam pojma kada su to uspeli da prenesu.
Mišići me toliko bolu, imam jaku upalu zbog naših igrica mislim da treba da malo usporio što se toga tiče.
Ko će njemu uspeti da odoli dečko je hodajući greh.
Napalim se od samog pogleda na njega a tek kada me dodirne ne mogu vam taj osećaj opisati.
Pitam se da li je i njemu tako kao meni.
Ovaj stan je jebeni lavirint, jedva sam pronašla stepenice sinoć baš i nisam obraćala pažnju kuda idemo.
Glasovi postaju sve glasniji znači da sam na pravom putu.
Konačno sam došla do dnevne gde svi sede i pričaju o nečemu, baš ine obraćam pažnju šta jer mi ovaj dečko zakupca svu pažnju.
- Ćao društvo! Jeste skovali planove?
Znam da kada spavam oni prave planove kako i šta i ne bunim se jer ja moram spavati a oni ne moraju.
Svejedno mi Nick sve posle ispriča.
Nick jednog trenutka sedeo na trosedu a već sledećeg se nalazio ispred mene.
Nikad se neću navići na tu njihovu brzinu malo sam se i prepalana šta se on samo nasmejao.
- Jesi se uplašila?
Pita dok se i dalje smeje.
- Ne radi to!
Lažem kao ljutim glasom dok ga udaram o grudi na šta je on još više razvijao taj njegov sexy osmeh.
O Bože tako sam gotova, topim se nema me.
Privlači me sebi dok me ljubi lenjo i dugo ne mareći što su i ostali tu.
Čulo se nakašljavanje iza Nickove leđa.
- Nađite sebi sobu!
- Jebi se Drew!
- Ako ste završili sa pozdravljanjem kao d se niste videli ko zna koliko jel možemo da jedemo i kažemo Ani šta od danas radimo!
Govori Nina dok gleda me gleda pogledom sve ćeš nam reči.
Nedostajala su mi ove devojke, nisam ih videla nekoliko dana.
Koliko sam shvatila tokom doručka od sutra treniram sa Ninom i Ajsom.
Pripremaju že da budem vampir ustvari da znam da iskoristim to što sam ću biti vampir.
Bez obuke bih mogla pobediti samo ljude, bukvalno sve i po kojeg vampira koji je nov u tome.
Protiv ostalih nemam skoro nikakve šanse.
Momci od sutra kreću u lov na Chrisove sledbenike kako ih oni nazivaju.
I koliko sam razumela kojeg god budu sreli pa biće dva metra pod zemljom.
Trenutno ne znam kako umiru ali me to baš i ne zanima.
I najvažnije Nick će me pretvoriti u vampira sve u zavisnosti kako budem napredovala sa obukom.
Neće da kaže kad da ne bih mislila o tome već samo na obuku.
Možda i bolje tako mada će i ovako biti teško se skoncentrisati znajući da je otišao ko zna gde i da se bori sa ko zna kim.
Hoće da sateraju Chrisa u ćošak da nema izlaza.
Krivo mi je jer se zbog mene bori protiv svog brata, mada me on uverava da bi do ovoga došlo kad tad.
Opet smo u klubu koji mnogo liči na onaj od sinoć verovatno je i on njegov ali ni ne pitam jer me i ne zanima baš.
Nije mi važno koliko ima klubova ili kojim se sve poslom bavi, koliko ima na računu bitan mi je samo on i niko više.
- Jesi dobro?
Pita me Nick dok me polako ljubi iza uva.
Gorim sva od par poljubaca, nikad mi nije dosta.
- Ne radi to!
Govorim mu iako je već kasno, skroz sam mokra i spremna za njega.
- Koje?
Pravi se lud i nastavlja po svome.
- To, nemoj to raditi!
Govorim mu dok mi se dah sve više i više ubrzava.
- Zašto?
Malo se odmakao od mene i gleda me tim plavo zelenim očima koje su pune požude.
- Zar ne misliš da je to malo previše....
Nisam završila rečenicu očekivati da će shvatiti o čemu pričam.
- Čega?
Pita me iako zna pokvarenjak jedan.
- Pa toga!
Mlataram rukama dok pričam i crvenim se a on ne planira da mi popusti jer ovo njega sve zabavlja.
- Sexa?
Klimam glavom za da jer iako smo spavali pa nije mi baš prijatno da pričam o tome.
Još uvek se stidim da se skinem pred njim pa barem u svesno stanju jer kada krene da me ljubi i dira postajem svesna samo onog što mi radi.
Gleda u mene par trenutaka a onda je odvalio da se smeje kao lud.
Stvarno ne vidim šta je to toliko smešno.
- Boli te, zar ne?
Pita dok se još uvek smeje.
- Da!
Govorim dok držim glavu spuštenu jer me je sramota da pričam o tome čak i sa njim sa kojim radim sve te stvari.
- Puno?
- Onako!
- Šta te boli?
- Sve, najviše noge.
- To će proći, moraš se naviknuti.
- Ti to meni govoriš, da bi se...
Prekinuo me u pola rečenice.
- Ne, radimo ono što ti hoćeš. Ako ne želiš da vodimo ljubav nećemo dokle god ti to ne budeš htela. A bol će proči vremenom. Malo smo i preterali ali jebiga ne mogu držati ruke dalje od tebe.
Kao da ja mogu od njega.
- Hoćeš da idemo, napuniču ti kadu možemo gledati neki film šta god hoćeš.
- Ustvari hoćeš da me skloniš odavde, zar ne?
Nismo ni igrali mada znam šta njemu smeta imam kratki teksas šorc i nebo boje čipkanu majicu na bretele i crne štikle.
Naravno da su njih dve presudila za moj izgled jer kako kažu to će izludite Nicka.
Ništa nije rekao za to kako sam obučena ali zato me čuva kao malo vode na dlanu.
Mislim da je progutao jedno desetak knedli jer me malo malo odmerava.
- Da želim te samo za sebe.
- A šta kažeš da zajedno iskoristio tu kupku?
- To i nije najbolja ideja!
- Jeste, jeste! Ne znaš ti ništa!
Želim svaki trenutak sa njim da provedem, nije mi potrebno ništa više u životu samo on.
**********
Izvinite ako ima grešaka, uživajte!
YOU ARE READING
Moj Raj ili Pakao
FantasyDevojka od devetnaest godina po imenu Ana, upoznaje mračnog stranca koji će je spasiti. Da li on postaje njen Raj ili Pakao?