Efter gårdagens lilla händelse hade jag bara gått och lagt mig och försökt glömma det, men om jag ska vara ärlig det är inte speciellt enkelt att glömma väldigt svårt faktiskt. Iallafall igår efter duschen hade jag och Emma då fått sova i Noels säng medans stackars killarna fått dela på soffan lite synd om dom faktiskt.
Jag hade precis vaknat och Emma låg vid min sida med stängda ögon hon sov som ett litet barn jag granskade henne lite sminket var fortfarande kvar hennes maskara var lite smetad men inget dom flesta skulle märka hon var ju fortfarande lika vacker som hon alltid är och hon är definitivt den gulligaste när hon sover. Jag traskade upp försiktigt, och letade efter min mobil den låg på golvet jag tog upp den och kollade klockan 10:43 undrar om någon annan vaknat. Jag med tysta steg smög ut ur rummet och såg att små pojkarna sov förutom en av dom det tog mig bara några sekunder och komma på vem som saknades, återigen Dante. Jag valde att faktiskt leta efter honom gick runt lite tyst tills jag hittade honom på balkongen med en cigarett i ena handen jag stod där och försiktigt kollade på honom, jag kollade noga hur han tog ett bloss och andades in röken tog mig återigen bara några sekunder att notera att han bara hade på sig ett par gråa mjukisar och ingen tröja.
Jag blev väckt ur mitt tänkande när Dantes röst hördes lite lågt.
''Ska du stå och kolla in mig hela morgonen eller?'' Flinade han fram.
började rodna lite, hade återigen blivit tagen på bar gärning jag gav honom ett snabbt svar.
"Ehh nej" sa jag nervöst stammads nästan lite på orden.
''kom ut istället'' hördes Dantes mörka röst.
Jag svarade inte utan öppnade dörren lite tyst och möte hans ögon, dom där blåa ögonen fastnade man i varje gång.
''Du gillar alltså att kolla in mig har jag märkt''
Jag blängde lite surt på honom och svarade med lite attityd ''det skulle jag inte påstå'' .
han skrattade lite lågt för sig själv och kollade bort medans han tog ett till bloss och då diskret började jag kolla igenom hans tatueringar längst magen, varför skulle en idiot vara så snygg för? det gjorde allt svårare.
Det var inget mer med det han rökte upp sin cigg sen fimpade den sen lika snabbt var vi båda inomhus igen och resten av grabbarna hade vaknat, tillomed en trött Emma hade kommit ut ur rummet med en slarvig bulle på huvudet och samma kläder som hon hade haft när vi först kom hit, Emma kom gåendes mot mig och log medans hon drog handen till ena ögat och gnuggade sig lite antagligen för att komma till liv igen. Alla andra hälsade godmorgon till både mig och min kära vän Emma.
Vet inte riktigt vad jag kände för min och Dantes lilla balkong stund var väll helt okej, hatade honom lika mycket ändå men samtidigt kunde jag inte sluta tänka på hans bara överkropp så otroligt vacker, alla hans tatueringar var så otroligt vackra fan varför sitter jag ens och tänker på hans kropp. Jag och Emma hade faktiskt tagit beslutet att bege oss hemåt för vi båda var sjukt trötta Emma kanske lite mer trött, men själv hade jag gärna sovit en stund i min egna säng. Jag började med att säga hejdå till söta Ludde
''Hejdå Ludde vi ses någon dag haft skit mysigt''
sen gav jag honom en varm kram som han besvarade. Noel gav jag också en kram vilket han också besvarade med att kramas tillbaka
''tack för vi fick komma Noel'' skrattade jag till lite lätt han log och svarade.
"tack för besöket''
Jag gav han ett leende och sen hamnade min blick på Dante som alltid hade sina ögon fastklistrade i mina han log lite åt mig eller bakom hans flin kunde jag iallafall tyda ett litet leende jag gav honom ett diskret leende innan jag sa mina sista ord och gick ut igenom dörren tillsammans med Emma.
'' hör av er så ses vi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Förlåt för kort kapitel är bara fett trött just nu och har skola imorn så fick stress skriva lite, men hoppas ni ändå tyckte det blev helt okej!<3