Fattar inte varför jag var nervös? Det är ju bara Dante?
Men fan jag var otroligt nervös, jag var iallafall påväg neråt för att Dante skulle hämta mig i hans bil. Jag gick ner för trapporna som ledde upp till min lägenhet och klackarna hördes mot trappstegen.
När jag äntligen gått ner för dom 647821 trappstegen öppnade jag dörren som solljuset att möta min hud. Där stod han lutad mot sin bil med blicken fäst i sin mobil. Påväg emot honom granskade jag hans outfit han hade på sig svarta jeans och en röd t shirt med någon logga på och vita skor. En mumsbit är vad han såg ut som.
När jag kommit fram hade han fortfarne blicken fäst i mobilen.
"Hej" sa jag lätt.
Då kollade han upp på mig med ett stort leende.
"Heej" sa han samtidigt som han kollade mig och upp ner, han bet sig lite i läppen. Han drog in mig i en varm kram.
"Jävlar vad snygg du är" viskade han i mitt öra.
Hans närhet och ord gav mig gåshud på hela kroppen."Du är jävligt snygg du med" fick jag fram.
Men det var sanningen han var för snygg som vanligt.
Han log emot mig och öppnade bil dörren åt mig.
"Tack" sa jag och skrattade lite lätt.
Jag satt mig i bilen och han stängde dörren åt mig och sprang runt. När han satt sig i framsättet vände han sig emot mig och gav mig det finaste leendet som finns. (Ni vet typical Dante leende 😍😭) .
Dante hade berättat att vi skulle käka på någon italiensk resturang, vilket jag var väldigt okej med. Pasta är fan bland det bästa bästa bästa jag vet och har för mig att jag berättat det för honom.
Dante stannade bilen och vi båda gick ut, och började gå emot resturangen. Dante tog min hand i hans och det fick mig le så otroligt för mig själv.
"Menar det du är så jävla snygg Belle" avbryt Dante.
"Tack Dante" svarade jag samtidigt som jag började rodna.
Mer han jag inte säga för att vi var framme inne på resturangen och skulle få vårat bord, då kom det fram en tjej i servitörer kläder blond med fylliga läppar och långa fransar. Hon var verkligen skit snygg åhhh. Jag sneglade mot Dante men han verkade inte bry sig om den vackra tjejen över huvud taget.
"I vilket namn är ni bokade i?" Avbröt blondinen med ett stort leende.
"Dante Lindhe" svarade Dante simpelt.
Blondinen kollade väldigt mycket på Dante medans hon kollade på datorn som var framför henne. Vilket helt ärligt gjorde mig små sur, vi skulle lika gärna kunna vara ett par men ändå står hon och dräglar över honom.
Vi fick iallafall vårt bord och då slapp jag se henne ögonknulla honom.
Vi båda hade beställt jag beställde en carbonara och Dante en pizza.
"Shit vad hon bruden stirrade, fett irriterande" sa Dante från ingenstans vilket faktiskt förvånade mig.
"Hon tycke väll du var fett snygg" flinade jag.
"Inte intresserad när jag redan har den vackrare bruden" sa han samtidigt som han flinade.
"Du får mig rodna konstant Dante" sa jag ärligt, okej lite förvånad att jag ens sa det där.
"Sån är jag" sa han med samma flin.
Medans vi väntade passade jag på att lägga upp en bild, liksom varför inte?
Gillas av dantelindhe och 2 123 andra
Isabellelilje 🥀🌹🥀Visa alla 340 kommentarer
Dantelindhe fy fan vad vacker
Random345 snygga du
Random678 typ världens snyggaste
Emmaek mitt hjärta
Dinkayla wow wow wow
Det var en bild på mig som Kayla tagit i mitt badrum, hon hade tjatat sönder på mig att jag skulle lägga upp den så Vsg Kayla.
————————————————————————
Har typ mer tid för att uppdatera, så ska uppdatera så mycket som möjligt. <3