- 18

1.1K 29 4
                                    

Igår.. vilken kväll, Dantes kropp emot min het natt sen såklart vår trevliga middag men svårt att tänka på det när hetaste killen som finns ligger och sover naken bredvid mig. Det råkar ju faktiskt ge några flashbacks på lite andra grejer som inte var middagen.

Jag gav Dante en fjäderlätt kyss på hans mjuka kind innan jag gick upp och slängde på mig min morgonrock och knöt den tajt runt min nakna kropp.

Jag valde att ta en dusch för att fräscha upp mitt kaosiga jag, man kan ju ändå säga att man har after sex look fast det var ett par timmar sedan.

Tiden gick och nu stod jag i köket med blicken fäst i mobilen och en macka i munnen, tillslut hörde jag steg komma ifrån mitt rum och dörren öppnades, där stod han i ett par kalsonger snyggare än någonsin.

Han gick emot mig med snabba steg med ett litet bekymrat ansiktsuttryck.

Nu stod han framför mig så för att ge oss mer plats hoppade jag upp på diskbänken.

"Varför väckte du inte mig?" Log han försiktigt.

"Tänkte att du kunde få sova"

"Nej väck mig nästa gång" sa han med en stirrig blick.

Hann inte ens svara innan jag fick hans läppar emot mina i en liten kyss, det fick mig bara att le.

"Okej" svarade jag simpelt.

Han flinade bara åt mig, antagligen för han kan få mig att göra som han vill så enkelt, inget jag egentligen uppskattade att jag gjorde sådär jätte mycket.

Dante kom närmare än någonsin och lutade sig emot mitt öra.

"Vad vill du göra idag?" viskade han sexigt som faaaan.

Han placerade en lätt kyss nedanför mitt öra vilket gav mig rysningar i hela kroppen.

Det brände där hans läppar hade varit emot min hud, och jag ville bara ha dom emot mig igen.

"Ehh, vet inte" fick jag fram med en skakig röst då han hade placerat en till kyss en lite blötare rätt på min nacke. Han måste älska vilken effekt han lyckas ha på mig.

"Jag tror jag har en idé" sa han och mötte mina ögon med största flinet jag skådat.

Helt plötsligt avbröt en ringsignal oss, och såklart var det tvungen att vara min mobil som avbrutit.

Jag fick fram min mobil svarade och pressade mobilen emot örat.

"Tjoo" sa Adam men en hes morgon röst.

"Hej där, nyvaken?" Skrattade jag till.

"aa typ" skrattade han tillbaka.

Jag mötte Dantes ögon, han såg frågandes på mig.

"Men du, vad ville du då?" Frågade jag.

"Ska du med ut ikväll?" Började han nästan exalterad.

"Hmmm jag vet inte, kanske jag hör av mig" sa jag just nu var Dante i fokus.

"Gör så" sa han och jag visste att han flinade till lite bara visste det.

"Ses Adam" sa jag och där la han på.

Nu mötte jag Dantes blick återigen, och nu såg den lite irriterad ut precis som när Adam och jag hade träffats igår.

"Vad ville Adam?" Sa han nästan lite drygt.

"Han fråga om jag ville ut ikväll med några" sa jag samtidigt som jag hoppade ner ifrån bänken försiktigt.

"Alright" sa han enkelt.

Jag log mot honom vilket han besvarade.

"Duvet att jag älskar dig va?" Sa jag till honom det fick hon garanterat att slappna av.

Vet inte riktigt varför han blev så spänd omkring Adam?

"Jag älskar dig med, det kommer jag alltid göra" log han.

"O jag alltid dig" sa jag.

Det där kändes som att jag lovade min kärlek till Dante förevigt klyschigt som fan men fint som fan samtidigt.

Jag omfamnade Dante, tryckte min lilla kropp emot hans långa gestalt och mina armar runt om honom och han placerade en hand på min rygg och den andra på min midja. Hans grepp var bestämt som att han aldrig ville släpp taget men det var lugnt för det ville inte jag heller.

————————————————————————
Frågan är ju om deras kärlek håller förevigt? Fan det är ju en lång tid 😉

Vill inte ha dig || Dante LindheOnde histórias criam vida. Descubra agora