Besviken var det ända jag var just nu, kände ingenting förutom besviken.
Varför jag inte var arg har jag ingen förståelse till. Jag nästan sprang ut ur klubben och nu satt jag på hållplatsen i väntan på bussen.
"Isabelle tja" fan jag orkade verkligen med någon trevlig pratstund men någon.
Jag vände mig om och såg genast det rätt så långa blonda håret och dom där blåa ögonen.
"Ah hej Noel" log jag försiktigt.
"Är du okej?" Frågade han bekymrat men varför var han bekymrat inte så att jag stod här med mascara rinnandes för mitt ansikte. Jag antar att han visste lilla Dante och Adam bråket, vad skulle han annars göra här.
"Jadå" var det ändå jag orkade säga.
Han drog in mig i kram vilket jag faktiskt behövde just nu, inget snack bara en kram. Han satt sig bredvid mig och bara log han sa inget, ingenting behövdes sägas. Tystnaden var perfekt, men tystnaden varade inte speciellt länge då en vinglig Dante kom ut ur dörren med resten av grabbarna han lät inte speciellt glad då man såg att dom tvingat honom ut därifrån.
"Som du ser så måste jag nog dra nu, men du vill inte med heller?" Avbröt Noel mitt stirrande på min livs kärlek.
Jag stirrande ner på mina skor och tänkte efter en stund, jag ville verkligen inte men kändes som jag var tvungen bara checka läget med Dante.
"Aa okej följer med" sa jag och fick fram typ ett leende. Svårt att le just nu.
"Chill, kom" sa han samtidigt som han drog upp mig ifrån bänken.
Vi gick emot bilen där alla stod och väntade på Noel men nu mig också, såklart hade jag otur att få sitta i mitten med Dante på min högra sida på min vänstra sida satt Ludwig men det hade jag inga problem med. Dante sneglade på mig då och då jag försökte att bara kolla rakt fram men ibland var jag tvungen att snegla dit jag med.
Hans hand placerades på min lår och hans hand kom bara högra och högre upp för min bara lår.
Jag möttes av en chock av att känna hans stora hand på mitt lår vad håller han på med? Var han verkligen så full.
Jag tog bort hans hand gång på gång men den kom bara tillbaka så jag lät den ligga där orkade inte. Men jag ångrade mig lika snabbt när hans hand var på mitt innerlår och gjorde cirklar med hans tumme. Jag kollade på honom men han kollade bara rakt fram och snackade med Noel som satt framför honom.
Jag kunde inte sluta tänka på hans hand där och den oskyldiga rörelsen med tummen.Jag lutade mig fram mot Dantes öra, han reagerade direkt när min röst mötte hans öra.
"Lägg av med det där" sa jag surt.
"Med det här?" Sa han och flinade.
Och innan jag han svara drog han sina fingrar över lagret av mina underkläder, jag spände hela kroppen.
Han lutade sig fram mot mitt öra och kysste mig precis under det.
"Vad är det som är fel Isabelle?" Viskade han och jag kunde känna hur han flinade.
Jag kollade runt och som tur är var Ludwig helt fast i sin mobil verkligen faaast, och Noel och Axel satt och sjöng till den höga musiken som spelades.
Jag puttade bort Dantes hand och drog ner min klänning lite extra.
Fy fan för denna killen asså, nu satt jag här sugen på honom men nej jag kunde inte intalade jag mig själv inte idag efter vad hon ställt till med.
Efter ett tag var vi framme hos Axel som alltså var vår destination, jag väntade på att Ludwig skulle gå ut så jag slapp gå ut på Dantes sida.
Ludwig klev ur och precis när jag hade tänkt att kliva ur tog en hand i min arm Dantes hand så klart han drog ut mig ur bilen på hans sida och hade ett grepp om min arm medans han drog in mig i Axels hus.Jag försökte ta mig ur greppet men gick inte så värst bra, han drog upp mig för en massa trappsteg och knuffade in mig ett rum och stängde dörren efter sig.
Jag kollade på honom men frågande ögon, men han kom bara närmare vilket fick mig att backa och tillslut slå i väggen han stod nu framför mig väldigt nära.
Jag kunde känna hans tunga andetag emot mitt ansikte.
"Du ska bara veta hur jag vill kyssa dig just nu, kyssa varje del av din kropp." Sa han tillslut.
Jag stod där helt stum.
"Men jag ska inte" fortsatt han.
Han lutade sig fram pressade sina läppar emot min kind, backade ifrån mig och gick ut???????
————————————————————————
Är i en sån period just nu där jag tycker det så jävla kul att skriva HAHAH, så lär bli rätt så mke uppdatering!!!!