- 6

1.6K 35 21
                                    

Kl var 23:47 och vi hade tänkt att lägga oss nu då jag var fett trött, vi hade haft en så mysig kväll lite kyssar här och där samt massa skratt och bara haft det allmänt mysigt. Den dryga Dante med onödiga kommentarer och elaka blickar var nu spårlöst. Just i denna stunden var han den killen jag visste fanns inom honom.

På grund av mitt blyga jag hade jag bett Dante gå ut ur rummet ett ögonblick. Endast så att jag skulle kunna byta om. Jag gick till garderoben och drog ut en oversized t shirt. Tröjan jag hade på mig i nuläget drog jag smidigt över huvudet. De tajta och obekväma jeansen drog jag snabbt av från min kropp.

Jag var alldeles för upptagen i att att slänga min smutstvätt i tvättkorgen för att höra hur dörren till sovrummet sakta glidit upp. Innan jag hann vända mig om och reagera kände jag hur en kropp närmade mig bakifrån. Dantes läppar kom i kontakt med min bara axel och jag börjar genast rodna när jag inser att jag bara står i underkläder.

"Som jag så sjukt vacker" viskar han i mitt öra.

Jag står där för mig själv ett tag lite halvt generar medans Dante redan tagit av sig sina kläder och lagt sig i sängen. Tillslut drog jag på mig tshirten och började med tunga steg gå emot sängen. Dante verkade inte bry sig det minsta vilket fick mig slappna av. Jag la mig i sängen och han drog mig emot honom med ett leende, fan så vacker han är.

"vet du, du är riktigt vacker du med''

Blev rätt chockad när orden lämnat mina läppar men egentligen var det ju bara sanningen. Han fick verkligen det största och finaste leendet på läpparna det fick mitt hjärta att smälta asså. Jag placerade en mjuk och långsam kyss på hans läppar, sen kollade jag in i hans ögon och bara log.

"Förlåt för jag var värsta dryga idioten förut ville bara inte inse hur fin du är'' han sa meningen med en ledsen blick.

"du, det är okej tror du förstår att jag redan förlåtit dig för det'' sa jag och skrattade till lite lätt.

Jag vaknade med solen blängandes i mina ögon, Jag sträckte mig sakta efter min mobil och kollade igenom mobilen och såg att några lagt upp bilder på Instagram. Dantes arm var tryggt placerad runt min midja.

Gillas av Ludwigkronstrand, valterjanni och  16 345 andraPrinzaugustt Tack för allt, until next time

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gillas av Ludwigkronstrand, valterjanni och 16 345 andra
Prinzaugustt Tack för allt, until next time.

Visa alla 643 kommentarer
Ludwigkronstrand ❤️

Hovaaaah ni är bäst

Jagälskarhov1 fina fina ni

Valterjanni ❤️❤️❤️

Hov1fp jag älskar eeeeer

Isabellelilje grymma är ni!!! Mst ses snart

Gillas av isabellelilje, Emmaek och 1 432 andraDinKayla solen tittar fram ☀️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gillas av isabellelilje, Emmaek och 1 432 andra
DinKayla solen tittar fram ☀️

Visa alla 178 kommentarer
Emmaek fina duuuu

Isabellelilje vackraste

Adameriksson shit

Jag valde ivrigt en egen bild att lägga ut och publicerade den.

Gillas av prinzaugustt, Emmaek och 4 567 andra Isabellelilje sura tjejorTaggad: dinkayla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gillas av prinzaugustt, Emmaek och 4 567 andra
Isabellelilje sura tjejor
Taggad: dinkayla

Visa alla 345 kommentarer
Prinzaugustt snygga tjejor

Ludwigkronstrand hör av diiiiig

Dinkayla love ya

Emmaek miss u

Hov1faaan lämna hov1 ifred

Hater123 så äcklig du är

Valterjanni söta

Jag kunde inte undgå att se hur hatkommentarerna hade börjat flöda in på mitt konto nyligen. Det var de man fick ta när man umgicks med ett av Sveriges populäraste pojkband. Riktigt onödigt enligt mig. Samtidigt så berörde inte de elaka orden mig, för någonstans inom mig förstod jag att de endast är avundsjuka.

Dantes tunga andetag kunde höras i det tysta rummet. Vid de här laget beslöt jag mig för att väcka honom, försiktigt väljer jag att sätta mig gränsle över hans nakna överkropp. Med sakta rörelser ansluter jag mina läppar emot hans hals och lämnar fjäderlätta kyssar. Hans ögon öppnas drastiskt. Inom några sekunder är min kropp nu under hans och han kollar ner på mig.

"vad tror du att du gör?" Sa han med ett flin.

"väcker dig bara?" Log jag oskyldigt.

——————————————————————
Snacka om skönhet !!

——————————————————————Snacka om skönhet !!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PERFEKTION!!!!!!!!!

Jag i framtiden är tillbaka asså notera hur hype jag måste varit när jag skrev det här 😀

(Jag återigen i framtiden från 2020, Fyfan jag som trott jag redigerat detta kapitel de är total katastrof varför sa ingen något?!!)

Vill inte ha dig || Dante LindheWhere stories live. Discover now