- 2

2K 43 4
                                    

Det var söndag jag och Emma hade bestämt oss för att åka till stan och typ ta en fika kanske shoppa lite också det vet man aldrig det blev alltid en tröja eller två. Jag höll på att sminka mig det vanliga concealar osv inget märkvärdigt  och outfiten satt redan på, det hade fått bli en tröja och ett par jeans. Jag kollade igenom kamerarullen för att se om man kunde lägga upp någon bild på Instagram det var ett tag sen, tillslut hittade jag en bild på mig och Emma den var söt det var en bild som Adam tagit på oss.

 Jag kollade igenom kamerarullen för att se om man kunde lägga upp någon bild på Instagram det var ett tag sen, tillslut hittade jag en bild på mig och Emma den var söt det var en bild som Adam tagit på oss

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gillas av prinzaugustt axeljiggy och 1035 andra
Isabellelilje min tjej
Taggad: Emmaek
Visa alla 123 kommentarer

Anonym1 är du tillsammans med Noel i hov1?

Emmaek loveu 👩‍❤️‍💋‍👩

Hater1 lämna hov1 ifred äckel

Adameriksson snygga

Att folk antagligen bara för Noel börjat följa mig tror att vi har något är bara galet, jag är nog inte ens intresserad inte i nuläget iallafall.

Jag gjorde mig helt redo och gick till bussen för att möta Emma, jag ser henne komma gåendes emot mig och busshållplatsen. Jag granskar hennes outfit en gul t shirt och ett par jeans som jag sen en svart kappa snygggt. 

"Hej snygging" skrek jag glatt åt henne. 

"tja tja" svarade hon tillbaka.

Bussen kom nästan i samma sekund vilket vi hade tur med. Jag känner hur  min mobil vibrera till i fickan så mobilen tar jag upp Noel hade skickat en snap till mig? Noel? blev helt ärligt rätt förvånad trodde inte att han skulle höra av sig något mer att det bara var något engångs hångel. Jag valde att kolla vad han skickat iallafall.

Noelflike lust att träffa mig och dom andra?

Frågan är om jag verkligen ville träffa dom, skulle ju förmodligen behöva stå ut med Dante.. men han ska inte hindra mig från att umgås med några härliga grabbar. Jag vände mig emot Emma med ett litet leende och frågade 

"Vill du träffa Noel och resten av duvet dom hov1?" frågade jag.

 Hon svarade "visst men när?" 

"Typ nu antar jag"

Vi hade bestämt oss för att träffa dom så skickade iväg en snap till Noel.

Jag absolut min kompis Emma hänger på, var?

Fick rätt så snabbt ett svar tillbaka, social jävel.

Noelflike hos mig jag skickar adress

Jag skickade bara en tummen upp tillbaka och sen fick vi adressen. Så nu var jag och Emma påväg till söder istället för till vår "fikastund" men det var lugnt vi båda ville ju träffa dom ändå. 

Vill inte ha dig || Dante LindheWhere stories live. Discover now