- 22

1.1K 27 11
                                    

Ludwig och Noel asså vilka idioter dom killarna kunde va, hade inte dom kommit in hade jag förmodligen tryckt upp Dante mot diskbänken och kysst han med all kraft jag hade kvar efter igår.

Det är synd vilken smärta i huvudet man behövde uppleva för att ha en rolig natt ute, visst man behövde inte alkoholen men den fick ju ett rus att forsa igenom hela kroppen som inget annat fick.

Men känslan jag fick av Dantes närhet hade nästan kunnat ersätta det ruset helt.

Jag trodde nästan aldrig på kärleken men med honom gjorde jag det. Sjukt hur klyschig man kunde bli på grund av honom, nu var jag än av dom som ville gå på middag få en ros käka dyr mat under stjärnorna samtidigt som jag höll i ett glas champagne, gå på picknick i en park till och med bli matad med röda stora jordgubbar höra honom samtidigt ge mig kärleksförklaring om och om igen.

Jag var fast, så fast att om han skulle lämna mig hade jag gått sönder helt och hållet.

Jag var förälskad i dig Dante Lindhe.

Mina tankar avbröts av att Dantes närhet lämnade mig och att han satt sig vid matbordet med sina bredda mackor, han började ta stora tuggor i en utav mackorna samtidigt som han lyssnade intensivt på vad Ludwig babblade om framför honom. Han sände iväg en nickning åt honom då och då för att han skulle förstå att han faktiskt lyssnade fast han hade hela käften fylld med macka. Haha.

Jag vände mig om för att bre mig en macka jag med då kurrandet i magen växte mer och mer, och antagligen skulle väll kanske bakis känslan dämpa med lite mat i magen.

Det fick bli en vanlig LingonGrova med ost på och ett glas apelsinjuice från bravo tror jag inget jag reflekterade över iallafall. Nu hade även platsen blivit upptagen av en nyvaken Axel hans bruna hår låg rufsigt på hans huvud trött var han definitivt.

Jag satt mig bredvid Dante, sa inget fanns inget att säga i då läget jag var alldeles för trött så jag fantiserade mig iväg ett tag. Men jag hann inte långt i min lilla värld innan någon var tvungen att knacka mig på axeln. Blicken möte Dantes och jag kollade på honom med den mest frågande blicken för att han skulle spotta ut vad han ville.

Han lutade sig fram för att viska något som att han skulle berätta en hemlighet som ingen fick veta.

"Ska ta en dusch, duscha med mig" viskade han  rätt så långsamt antagligen för att mitt sega jag skulle förstå.

Han skickade iväg ett busigt flin emot mig när han lutat sig till rätta i sin stol igen.

"Okej" sa jag kortfattat.

Han ställde sig upp snabbt som att han hade bråttom men jag förstod precis varför, snabbt fångade han upp min arm och drog upp mig också och drog med mig upp för dom där trapporna igen.

Allt gick så snabbt helt plötsligt var vi i badrummet nakna under duschstrålen.

Hans kropp mot min hans händer över hela mig och hans läppar på min nacke och nu låg båda hans händer på mina bröst och masserade försiktigt. Ett par stön lämnade mina läppar.

Nu lämnade vi badrummet som värsta paret i varsin vit morgonrock tajt runt våra nakna kroppar, och en handduk klädde mitt hår tajt för att få det torka ännu snabbare.

Min outfit fick bestå av Dantes kvarglömda mjukisbyxor och stora Supreme hoodie. Både hoodien och mjukisbyxorna var grå och dom klädde min kropp helt okej faktiskt.

Nu när jag tänkte efter hade jag aldrig varit i Axels hus, det jag hade hunnit granska var det någorlunda moderna köket med stilrena färger som klädde hela rummet. Det var nog det ända jag hade hunnit komma ihåg, kom inte ens ihåg hur rummet där jag hade sovit såg ut.

Nu möttes min uppmärksamhet Dante istället han klädde på sig och höll precis på att dra över en T-shirt över huvudet. Men jag hann se dom tydliga magrutorna kring hans mage. Ouff.

————————————————————————
Detta var typ bara lite halv dålig uppdatering för att skriva av mig hihi

Vill inte ha dig || Dante LindheTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang