Fan allt jag kunde tänka på var hans leende hans fina fina leende, jag ville inte tänka på honom men kunde inte sluta. Idag skulle han komma över jag skulle få se det fina leendet jag saknat i bara några dagar.
Det plingade på dörren och jag antog att det var Dante då han skickat ett sms några minuter innan att han snart var här. Jag öppnade dörren med ett leende, och något i mig pirrade till när jag såg han stå där med ett leende han med. Jag gav han en kram kunde nästan stå och krama han i en evighet men det gick tyvärr inte.
"tjo" sa han med ett litet flin.
Jag log lite snett mot honom ''tja'' sa jag.
''vill du ha något att dricka?'' frågade jag lite enkelt.
"gärna kan ta vatten bara''
Jag började gå emot köket för att ge honom sitt vatten och jag hade på mig ett bar tajta jeans shorts då det var rätt så så varmt sen hade jag bara en svart kort tröja. Jag kände Dantes ögon bränna på min bak, rodnade lite för mig själv. När jag kollade bak lite på honom var hans ögon där jag trott han bet sig själv lite diskret i läppen. Fan vad snygg han var helt sjukt.. Tillslut kom jag fram till köket och sträckte mig för att nå glassen på högsta hyllan i skåpet men misslyckades gång på gång, jag hörde Dante skratta bakom mig.
''behöver lilla du lite hjälp eller?''
"nej verkligen inte'' svarade jag spydigt men lite på skämt.
Helt plötsligt kände jag honom bakom mig han stod pressad mot mig jävligt nära stod han med andra ord. Han tog två glass från hyllan utan problem och bakade ifrån mig långsamt asså försöker han ta kål på mig eller. Jag suckade och han gav mig ett flin.
"tack då'' svarade jag lågt.
Han gav mig glasen och jag tog dom ivrigt och snabbt och började fylla dom
"blev du lite sur eller vad'' skrattade han lite.
''nej'' mumlade jag
Han kom oväntat återigen väldigt nära och nu satt jag på köksbänken, han stod nu mitt emot mig. Jag kunde tillomed känna hans andetag mot mig. Ville så gärna ha hans läppar på mina just nu och tror han kände detsamma då hans ögon hade fastnat på mina läppar.
''Belle du är så sjukt vacker vet du det''
o m g att han nyss kallade mig vacker fick mitt hjärta att hoppa ut asså mina kinder var nog knall röda just nu asså blev så chockad så satt bara där och stirrade på honom. Tillslut när jag producerat det han sagt log jag stort
''Tack'' sa jag lite blygt.
"du behöver inte bli blyg nu du är sjukt jävla vacker'' sa han återigen.
''ärsch fuck it'' sa han igen snabbt.
Innan jag ens hann ge honom ett svar var hans mjuka läppar emot mina om jag inte blev chockad nu men jag ovanligt vist kysste tillbaka, stod jag verkligen och kysste snubben som jag hatade för en vecka sen? ja tydligen. Kyssen blev lite aggressivare och nu var tunga inblandat men kunde fasiken inte klaga mindre.
Det blev inget mer än några kyssar och lite beröringen här och där för nu satt vi och skrattade åt något klipp som Dante hittat på Youtube.
"asså vad är det här ens?'' skrattade jag.
Fick nästan ingen luft fattade inte ens vad det var jag kollade på.
"du jag har själv ingen jävla aning'' skrattade han också till svar.
"förresten vill du sova över?'' frågade jag lite försiktigt ända sen vi hade kysst varandra hade jag velat fråga men var rätt nervös asså han gjorde mig fett nervös.
"om du vill det så ja'' log han.
"klart jag vill'' svarade jag.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Återigen kort del förlåt, blir dock del 6 imorgon för att denna var så kort.<3
Äntligen hände det något mellaaaan dom iaf!!! Rösta gärna och kommentera om ni pallar sjukt tacksam att ni ens läser<3333