Jag möttes av den typiska klubb lukten, alkohol och röka cigarretter men vad förväntar man sig ens? Inget annat iallafall.
Min klänning satt tajt runt min kropp och klackarna klickade på det nästan klibba golvet. I mitt sällskap var Adam och ja jag hade tillslut gått med på att följa med ut med Adam och hans kompisar, en såkallad Fabian som tydligen även kände hela hov1 så han skulle jag komna ihåg. Dom andra två hette Maja och Oskar och var tydligen ett par så det ända dom gjorde var att stå och krama varandra men det var gulligt, det lilla jag snackat med Maja så vad hon hur trevlig som helst.
Hon hade iskallt hår ni vet sånt där blont super fint, och kristallblå ögon super vacker helt enkelt. Och naturligt vacker också kunde bara konstatera att hon hade lite mascara och även lite concealer kallar det naturligt.
Jag vände blicken mot Adam som vände blicken emot mig.
"Ska vi dra igång shotandet eller?" Flinade han fram vilket fick mig att flina lite.
"Absolut min vän"
Jag Fabian och Adam gick med snabba steg emot baren.
"6 shots tack" sa Fabian till såkallade bartendern.
Inom bara någon minut stod alla 6 shots framför oss och Adam tittade ivrigt på dom lust.
Vi alla tre tog ett varsin, och jag halsade den lika snabbt som den hamlat i min hand för att få det överstökat, en varm känsla blev tydlig i min hals efter den starka alkoholen.
När jag mötte Fabian och Adam hade dom redan svalt deras oxå, därför valde jag att shota min andra shot lika snabbt.
Nu var jag redo.
Jag började genast gå emot dansgolvet, och började dansa för fullt, svinga mina höfter och allt ja ni vet.
Helt plötligt kände jag händer på min midja och ett andetag i mitt öra.
"Fan vad sexig du är" hörde jag en bekant röst viska i mitt öra.
Jag vände mig om ett leende for på mina läppar direkt jag möttes av hans ansikte.
"Dante vad gör du här?" frågade jag lite busigt.
"Skulle hit med killarna och så såg jag din sexiga siluett stå här och dansa" som vanligt flinade han när dom ordet lämnade hans läppar.
"Kom hit" sa jag och kraschade våra läppar så ett smack (ingen aning vad det heter liksom vadå smack?😭) ljud blev till och jag och han kropp mot kropp stod och smakade på varandra på dansgolvet lyckligare och lulligare än någonsin. Återigen klyschigt men har lärt mig att det är vad vårt förhållande består av.
Jag tvingade våra läppar att separera, för just nu behövde jag verkligen något att dricka.
"Du jag drar till baren och köper mer att dricka" sa jag då hans ansiktsuttryck visade at han inte fattade varför jag hade dragit ifrån.
"Gör så" log han emot mig.
Återigen begav jag mig till baren, när jag kom fram satt mig mig faktiskt ner nästan så jag behövde ut och ta luft så varmt var det.
Men istället beställde jag någon random drink.
Jag tackade bartendern som hette David enligt hans namnskylt som prydde hans tröja. Jag satt där ett par minuter och bara njöt av min drink som faktiskt var rätt så god alla omkring mig stod och dansade men inte jag.
Varför vet jag faktiskt inte, värmen var nog huvudanledning.
Adam dök upp och satt sig bredvid mig han placerade sin hand på min rygg och log, som någon support typ? Men jag blev nog mer obekväm av det än lugn.
Helt plötsligt kom en rusande gestalt fram till oss hann inte se vem det var förens hans höga röst lämnade hans mun.
"Fan rör du min brud för?" Skrek Dante.
Onej han var full riktigt jävla full.
"Dante lugn han gjorde inget" försökte jag lugna honom men det verkade inte hjälpa då Adam var full han med och han redan ställt sig upp.
"Passa dig" hotade Adam, fy fan vad osmart av honom.
Dantes näve for med en smäll emot Adams käke och ett knakande ljud kunde höras. Allt gick så snabbt och helt plötsligt köttade dom slag emot varandra med Dante över Adam.
"Lägg av Dante" fick jag ur mig.
Jag böjde mig ner och försökte få bort Dante med det slutade med att jag var på backen.
Dom båda insåg att jag låg på marken och vände blicken emot mig. Dante klev av Adam och mötte min blick han hade en sprucken läpp men så mycket mer var det nog inte. Adam dock sprucket ögonbryn,sprucken läpp, blodig näsa osv osv osv.Jag klarade inte av detta, jag kollade besviket på Dante och gick därifrån.
————————————————————————
Det var väll ändå dags för drama? :)))
Pussss på er <3