Det ända som fanns i mitt huvud var om jag skulle sagt det där eller inte, om det sårade honom? ville jag såra honom? så mycket frågor men min hjärna hade verkligen inga svar. Det var 1 vecka sedan jag senast såg honom vilket var vid Subway dårå, vill inte erkänna det men jag saknar hans närhet jag saknar att få se hans fina ansikte, men han sårade mig.
Flera gånger hade jag tänkt om jag faktiskt skulle förlåta honom bara för att få ha honom här men den sårade delen i mig sa bara nej gång på gång. Dante min fina Dante, varför var han tvungen att sabba detta eller vad vi nu var, jag hade börjat älska honom.
Jag var tvungen att släppa alla tankar så jag valde att beställa lite hämtmat då jag var alldeles för lat för att gå och köpa något, tillslut bestämde jag mig för att beställa en vanlig pizza vesuvio och en cola till det. Jag ringde och berättade vad jag skulle ha och la på, 50 minuter väntan och jag är vrål hungrig åhhhh, efter runt 20 minuter ringde det på dörren 50 minuter kan väl inte ha gått så snabbt? jag ställde mig upp från soffan i ett ryck och började gå emot dörren, orkade inte ens kolla i kikhålet så jag öppnade bara dörren.
Dante?????????????????? allt jag ville göra när jag såg hans vackra ansikte stå där var att kasta mig i hans famn, men jag kunde inte. Han stirrade på mig, precis när jag hade tänkt att döda tystnaden öppnade han munnen. ''Har inte kunnat sluta tänka på dig Isabelle, behöver dig'' ''varför Dante? fattar bara inte varför'' slank ur mig, ''hon klängde på mig och tänkte att hon skulle dra om jag gav henne en kyss, så fucking korkat jag vet'' visste inte vad jag skulle säga men på något sätt valde jag att förlåta honom för samma sekund var jag i hans famn, jag märkte att han blev lite chockad men tillslut kramade han tillbaka. ''är jag förlåten?'' ''mm' svarade ja i hans hals.
Jag drog in Dante i min lägenhet stängde dörren och knuffade ner honom i det närmsta jag kunde hitta vilket blev soffan, jag började kyssa honom lite försiktigt och han besvarade kyssen och la sina händer lite ovanför min rumpa, kyssen blev grövre och helt plötsligt var hans tröja av likaså min, resten av dagen var hur härlig som helst (; (; (;
Jag vaknade och började gnugga mig i ögonen, solen lös in i rummet som vanligt och Dante låg vacker bredvid mig och sov också som vanligt, mina kläder var avdragna ifrån min kropp och jag började minnas kvällen. Hur vi hamlade i sängen var riktigt oklart.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan lova att det blir längre delar under sommarlovet då jag så sjukt mycket mer tid då.<3