- 7

1.6K 38 11
                                    

Idag skulle jag faktiskt träffa de fyra killarna jag lärt känna de senaste dagarna och Emma skulle med. Jag hade hunnit duscha och klätt på mig och just nu var sminket prio ett.

Sminket var nu klart och jag kände mig hyfsat klar och började bege mig utåt. Skosnörena knöt jag och drog samt på en av mina jeans jackor. Jag började med bestämda steg ta mig utåt ifrån min mysiga lägenhet till bilen som tydligen skulle stå utanför min port. Min blick söktes genast efter en bil som skulle likna något i Ludwigs smak. Mina ögon landade på en svart Audi och jag riktade nu stegen emot den istället.

Bildörren öppnade jag med en smäll och jag riktade iväg ett leende emot alla i bilen. Det som dock tog min uppmärksamhet var hur i alla platserna som prydde bilens insida satt en person. Som om Ludwig kunde läsa mina tankar så hördes hans stämma.

"sitt i typ Dantes knä ingen big deal" sa han med ett litet flin.

Jag skickade iväg ett blygt leende emot Dante och fick tillbaka ett flin, men jag förväntade mig inget annat det är ju Dante vi snackar om. Med ett osäkert ansiktsuttryck satt jag mig försiktigt i hand mjuka knä. Dantes händer fann min midja lika snabbt och även fast han nu var uppe i ett nytt samtal kunde inte känslan av hans beröring. Hans händer. Hans stora fasta händer placerade mot min midja.

Just nu vägrade tankarna om hans händer emot min midja lämna mitt huvud. För att tänka på annat försökte jag göra mig bekväm i Dantes allt för mjukt knä. Jag kände Dante reagerade på mina rörelser och suckade för sig själv.
"sötnos sluta rör dig" viskade han i mitt öra.

Jag började röra mig mer för att retas med den bittra killen.

"seriöst sluta"

Jag kunde inte undgå att ge ifrån mig ett litet skratt åt hur hans irritation växte. Jag mötte hans ögon och log lite medans jag placerade en kyss på hans kind vilket fick ett litet leende att spricka upp på hans läppar.

Vi satt nu i Ludwigs hårda soffa och snackade om jag vet inte vad men trevligt var det iallafall, det var skönt att bara kunna snacka om vad som helst egentligen. Jag kände hur Dante försiktigt placerade sin ena hand på mitt lår. Hans beröring var något helt annat, den gav mig en speciell känsla. Jag flinade lite åt honom vilket han gjorde tillbaka.Hans blick gjorde mig knäsvag rent ut sagt.

"Ska vi dra här ifrån?" Hördes Dantes röst i mitt öra "ja, men var?" svarade jag "till mig" sa han kort.

Han reste sig upp och sträckte ut sin hand för att jag skulle ta den jag tog den och i samma svep drog han upp mig. Känslan av att ha suttit still allt för länge fyllde min nedre kropp. Vi smög tyst ut ur vardagsrummet och var sedan påväg emot Dantes lägenhet.

Doften av Dante fyllde mina näsborrar så fort jag klev in i hans lägenhet. Vi hade varit på Ica för att avsluta kvällen med massa skit mat och film. Jag uppskattade att göra dessa små saker med Dante.

"vad vill du kolla på?" Frågade han.

"spelar ingen roll, du kan välja" log jag emot honom.

Utan diskussion satt han på ett avsnitt av prison break. Vi båda hade kollat om denna serien tusen gånger men det spelade ingen roll. Jag njöt bara av hans sällskap.

Jag låg och höll på med Dantes mjuka blonda hår, medans jag var fokuserad i det femte avsnittet vi kollat denna kväll. 

Dantes uppmärksamhet var fast på sin mobil och jag kunde skymta hur han höll på med en bild på Instagram. Så jag beslöt mig för att sluta hålla på med hans hår och ta upp min mobil, så fort mina händer lämnat hans hår reagerade han. Dante möte min blick med ett ledset ansiktsuttryck men jag kunde skymta ett litet flin bakom det. Jag gick in på Instagram appen och såg direkt Dantes bild poppa upp.

Gillas av axeljiggy, Ludwigkronstrand och 18 432 andra Dantelindhe Bar runt på Axels babyTaggad: axeljiggy

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Gillas av axeljiggy, Ludwigkronstrand och 18 432 andra
Dantelindhe Bar runt på Axels baby
Taggad: axeljiggy

Visa alla 871 kommentarer
Axeljiggy tappa den och du är död

Älskardanteee snyggaste 😍😍😍

Karleksbrev älskar diiig

Ludwigkronstrand HAHAH

Gillade bilden och la undan mobilen,  och studerade Dante lite extra att han märkte. Han var så otroligt fin att kolla på.

————————————————————————
Hoppas det inte var allt för dåligt, puussss

Vill inte ha dig || Dante LindheTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang