Kl var typ runt 8 och vi var påväg till denna såkallade fetaste festen, enligt Adam dårå. Jag och Emma satt på bussen påväg till söder där festen skulle hålla hus. Klädde min kropp gjorde en svart rätt så kort V ringad klänning och mitt väldigt mörka hår var plattat det låg perfekt längst min nacke neråt, Emma hade dock ingen klänning hon hade på sig en svart mag tröja och ett par jeans och ett par svarta klackar, hennes blonda vackra hår var uppsatt i en tight hästsvans jag kunde inte annat än att le över mina bästa väns skönhet. (Emma spelas av Gigi Hadid)
Vi började närma oss och den dunkande musiken fyllde mina öron.
"vi är här" log jag emot Emma.
"fan vad fulla vi ska bli idag Bella" nästan skrek hon.
Bella var hennes smeknamn för mig eller dom flestas smeknamn då alla oftast kallade mig det, egentligen borde ju alla kalla mig Belle eller något men det fick väll bli Bella av någon anledning en fråga utan svar.
"så jävla kul detta ska bli" svarade jag jävligt hypad som jag nu var.
Cidern jag fått i mig tidigare hade börjat sätta sina spår. Vi gick in i lägenheten trängde oss in bland folk tills vi såg Adam och hans kompis Phillip bekanta ansikten. Det vara många bekanta ansikten men ingen jag orkade lägga ner tid på. Vi började med lugna steg närma Adam och Phillip.
"tja hörni" sa Adams raspiga stämma.
"hej där" fnittrade Emma jag bara log som hälsning.
"kom" sa Adam.
Vi följde med honom till köket och han gav både mig och Emma en varsin shot, den bekanta brännande känslan uppstod så fort vätskan åkt ner för min hals.
"Jag vill dansa" skrek jag över den höga musiken jag tyckte nästan synd om dom i min närhet som får vittna mitt skrikande.
"jag kommer snart gå du" sa hon.
Och sedan gav mig en blick som jag tydde att hon ville vara ensam med Adam hon har sen så länge jag kan minnas haft en liten crush på honom. Jag nickade och började bege mig mot dom dansande och glada ungdomarna som var omkring mig, Det blev shot efter shot och jag började känna hur alkoholen sakta men säkert påverkade min hjärna en gnutta. Men jag var tillräckligt nykter för att höra vad folk viskade runt om mig, en tjej bredvid mig viskade till en tjej att hov1 hade anlänt hit. Men varken mitt nyktra jag eller påverkade mig brydde mig ett dugg.
Efter att ha dansat ett tag i min ensamhet kände jag hur ett par stora händer tog ett fast grepp om min midja bakifrån, jag vände mig om och mötte ett par blåa ögon med blont rätt så långt hår kollade ner på mig för ja han kollade ner på mig och jag kände mig liten i hans sällskap så lång var han. Jag kände genast igen honom ifrån dessa hov1 killarna han var den ända jag faktiskt visste vad han hette Noel Flike var hans namn.
''Tjo'' viskade han i mitt öra.
Hans andedräkt kittlade mot min hud.
''heej'' fnittrade jag fram.
Han hade yttrat något om att vi nu var påväg till hans grabbar så jag följde efter honom och vi kom snabbt fram till en chill sida med ett par fåtöljer och en soffa där satt tre killar, jag granskade dom 3 killarna men bortsett från dom 2 brunetterna en med lite längre brunt hår och en med lite kortare så drog en blondin med dom djupaste blåa ögonen min uppmärksamhet han såg ut som en ängel när han bara satt där.
"Eyy Noel få din nya hund att sluta fucking stirra på mig" så fort orden lämnade hans läppar var han ingen ängel längre.
"vem fan kallar du hund här din jobbiga jävel" svarade jag honom kaxigt tillbaka.
Om blickar nu som man brukar säga kan döda hade denna killen definitivt varit död vid det här laget.
"Dante skärp dig din idiot" yttrade Noel surt.
Så denna onda ängeln hette alltså Dante det namnet skulle jag lägga på hatlistan som befann sig i min hjärna.
Noel och log retsamt mot mig jag bara kollade på honom surt och sedan yttrade han sig igen.
"skit i han" log han.
"det gör jag redan" log jag tillbaka.
Ängeln suckade bara för sig själv.
''Jag heter Isabelle förresten'' log jag åt dom andra två plus Noel som faktiskt inte visste mitt namn.
Noel pekade på sig själv och sa Noel sedan pekade han på dom två brunetterna vid namn Ludwig och Axel, Dante skipade han då han antagligen förstod att jag redan visste vad hans namn var.
Jag och Noel hade börjat dansa och hans läppar hade hittat min hals jag lät ett svagt stön lämna mina läppar, jag tryckte upp honom mot väggen och började leta efter hans läppar och började smaka på dom det besvarades nästan direkt och våra läppar masserade varandras i en mysig rytm. Hans händer hamnade lite över min rumpa där hade han hade ett hårt och bestämt grepp.
Tillslut hade jag hittat Emma som nöjt hade fått till ett litet hångel med Adam.
"vetu jag hånglade lite med Noel Flike" jag skrattade fram orden.
Hon kollade på mig storögd med ett leende och började skratta
"fick du hans snap eller något då?"
Jag skrattade lite för mig själv och svarade "nej tappade bort honom".
hon nickade åt mina ord.
"jag träffade någon Dante också största idioten"
Emma tittade bakom mig med en blick som betydde att det stod någon bakom mig jag kände hur någon bakom mig viskade i mitt öra.
"snackar du om mig nu också? gulligt" jag kände genast igen hans mörka röst.
Min blick vändas bakom mig och jag mötte hans hans flin som var fastklistrat på han änglalika ansikte.
"käften och dra härifrån" så fort jag yttrat meningen svartnade något snabbt till framför hans ögon men försvann lika snabbt.
"du kanske inte ska ha så jävla kort klänning du ser lite ut som en slyna" Orden som lämnat hans mun kom som en smäll att han ens vågade säga något sånt.
Jag lät honom inte ens reagera på min reaktion innan min hand kom i kontakt med hans kind hårt. Jag mötte inte ens hans ögon utan tog Emma och lämnade den döende festen.
Jag vaknade med en lätt huvudvärk, jag har mått sämre iallafall vilket jag antog var ett bra tecken. Mina kläder låg kastade på golvet, jag lämnade den varma sängen gick upp och satt på en stor t-shirt innan jag kastade mig återigen i den varma sängen. Jag drog upp mobilen som jag lagt under min kudde och gick in på Snapchat. Lite chockad kollade jag på dom tre nya som lagt till mig fucking stalkers hur hitta dom mig ens.
Noelflike addade dig som vän
Ludwigkronstrand addade dig som vän
Axeljiggy addade dig som vän
Jag adda tillbaka dom tre härliga killarna från gårdagen innan jag kollade på snapen som Emma skickat till mig.
Älsklings Emma: sovit bra? Själv mår jag absolut skit ☹️☹️
Jag svarade med att jag mår rätt bra och att hon ska droga alvedon.————————————————————————
Ingen aning om vad ni tycker om första delen ni får gärna kommentera om ni pallar eller typ rösta haha vettefan gör vad ni vill, Kmr komma meeeer om ni tkr om denna boken pusssss