- 15

1.3K 32 2
                                    

På något sätt kändes det som jag och Dante kommit ännu närmare på grund av det som hände på kyrkogården några dagar sen, har aldrig känt såhär för någon som jag känner för honom.

Jag var inte ens den personen som blev kär men han var något speciellt.

Hur hans händer kändes emot min hud, hur mitt hjärta slog ett extra slag så fort han sa något. Han hade sån effekt på mig. Kunde nästan bli knäsvag av att bara kolla på honom, hans fina drag hans fina jävla ögon dom lös och han blonda hår som alltid såg så ruffsigt ut på hans huvud. Och fan vad jag älskade att kyssa hans mjuka läppar. Jag hade bara känt honom i seriöst snart 2 månader och jag älskade allt med honom.

Att han var en kändis påverkade inte ens mig eller alltså jag brydde mig inte om det överhuvudtaget det var absolut inte därför jag kände som jag kände för honom.

Idag skulle han komma över, tillslut knackade det på dörren kl var 19:00 han skulle egentligen vara här för 1 timme sen men det blev något med bandet. Jag tipsade fram till dörren försiktigt och öppnade dörren och mötes av hans vackra ansikte han hade ett enkelt leende på läpparna och bara det fick mig le.

"Tja, hur är det?" Sa han.

"Hej" sa jag och slöt mina armar runt om hans nacke han besvarade kramen nästan direkt och gav mig en kyss i nacken och det fick håret att resa sig på armarna.

"Det är bra Dante, hur är det själv?" Log jag.

Han avslutade kramen och kollade på mig,
"Jo det fungerar asså" sa han med ett stort leende.

"Varför ler du?" Skrattade jag lätt.

"Vet inte du är bara för vacker att kolla på" han fortsatte granska mitt ansikte medans mina kinder blev allt rödare.

"Du är sjukt vacker du med" sa jag det var ju sanningen han var bland det vackraste som fanns.

"Jasså?" Nu utbytes hans leende mot ett flin.

"Mm" svarade jag och kollade på honom nu var det jag som granskade varje del av hans ansikte.

Jag han inte ens tänka något mer innan jag lyftas ifrån marken. Han kastade mig över hans axel och det fick mig skrika till av ren chock.

"Släpp ner mig" skrattade jag.

"Visst" var det ända han sa innan jag helt plötsligt landade i min säng med ett duns. Är helt ärligt lättad att det var min säng och inte ett hårt jävla golv.

Dante la sig över mig och började kyssa mig av ren lust. Jag besvarade kyssen direkt och det blev allt grövre vi slutade någon sekund för att hämta luft men då var hans läppar påväg ner för min nacke och han lämnade små kyssar vilket fick mig att stöna till lite tyst.

Tillslut kollade han upp på mig och stirrade in i mina ögon.

"Vill ta med dig på typ en dejt imorgon" sa han självsäkert med ett leende.

"Vill du?" Sa jag och besvarade leendet.

"Ja så kan vi typ lära känna varandra ännu bättre".

Kunde inte sluta le han gjorde mig så sjukt glad, han var verkligen den finaste.

"Du är för fin" sa jag.

"Du med" log han.

Igår hade jag och Dante somnat och han drog imorse för att fixa lite grejer.

Dante skulle hämta mig om drygt 2 timmar så det var dags att fixa sig. Jag gick in i badrummet och klädde av mig och steg in i den varma duschen, passade på att göra hela dusch rutinen för ville vara extra fräsch till dejten.

Efter jag stigit ur duschen virade jag handduken runt om mig och höll den tajt runt min lilla kropp och virade även en handduk runt min hår för att torka det snabbare. Jag gick in i mitt rum för att välja en outfit jag la min outfit på sängen vilket bestod av en vit lång silkes klänning och vita klackar.

Jag började direkt med sminket efter jag valt outfit och det blev foundation concealer lite bronser och mascara

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jag började direkt med sminket efter jag valt outfit och det blev foundation concealer lite bronser och mascara. Jag satt även på några halsband och borstade ur mitt nästan torkade hår.

————————————————————————
Hur tror ni dejten går? 😜 Hahaha hoppas ni tyckte om denna delen puss

Vill inte ha dig || Dante LindheWhere stories live. Discover now