Benden bir an önce kurtulacakmış... Asıl ben kendimi senden bir an önce kurtaracağım. Bak görürsün ben sana neler yapacağım. Tabi bunun için önce kendime sevgili adayı bulmam gerekiyor... Sekreterin getirdiği dosyaya bakarken gözüme biri takıldı. Yavuz Kardak, hem yakışıklı hem de saygılı, efendi birisi... İşaret parmağımı dudağıma götürdüğüm de aklıma gelen şeyle güldüm. Sevgili adayını şirketten Anıl Beyin gözün önünden birini bularak çok iyi etmiştim. Sekreteri arayarak Yavuz'u odama göndermesini söylemiştim.
"İşte şimdi bittin Anıl Bey, senin canına okuyacağım."
Beş dakika sonra kapı çalınınca hemen ayağa kalktım. Bir yola çıktıysam en ince ayrıntısına kadar planlamam gerekiyordu. Tabi Anıl'ın söylediği gibi evlenmeyecektim sadece onu delirtecektim. Yavuz Bey içeriye girip kapıyı çekince hemen gülen yüzle elimi uzatarak kısaca tokalaşıp oturmasını söyledim. "Sizi dinliyorum Selen Hanım..." Bizim departmanda olmadığından olsa gerek cümleye fazla öz güvenle girmişti. Bende gözlüğümü düzelterek ellerimi önümde kavuşturdum.
"Size güzel bir teklifim olacak Yavuz Bey, teklifimi sunmadan kabul ya da ret etseniz dahi konuşulanların aramızda kalacağına dair söz vermenizi istiyorum. Aksi takdirde burada işinize son vermek durumda kalabiliriz..."
Karşımda gerilmesi gerekirken gülümseyerek "İş prensiplerini çok iyi bilen biriyim Selen Hanım, tehdit etmek yerine konuya gelsek olur mu?" demişti. Takdire şayan bir öz güvenin vardı. Umarım teklifimi kabul edersin de en az benim kadar Anıl'ı da delirtirsin.
"Sizi söyleyeceklerim komik gibi gelmesin size şaka yapma gibi bir niyetim yok tam aksine çok karlı bir anlaşma yapmak istiyorum. Kabul edersen kısa süreliğine sevgilim olmanı istiyorum. Seninde anlayacağın gibi gerçek bir ilişki değil. Kısa süreliğine bir arkadaşlık süreci geçireceğiz. Hemen ret etmeden önce size teklifimi düşünmenizi rica ediyorum. Eğer kabul ederseniz size yüz bin ödeyeceğim."
Yavuz bu defa gerilerek parmaklarını burnuna götürerek sıkmıştı. Biraz düşünürken teşvik amaçlı "Kabul ederseniz hesabınıza hemen on bin yatıracağım, geriye kalan parayı belli aralıklarla ödeyecek sonucunda yüz bin lira kazanacaksınız. Kabul mü?"
"Bir tek şartla teklifinizi düşüneceğim, bana bunun sebebini söyleyeceksiniz..."
Sebep? Peki, üstü kapalı olarak da söyleyebilirim. "Bir iddiaya girdim. İnsanlara evde kalmadığını istersem kendime sevgili bulup ciddi bir ilişki yaşayabileceğimi göstermek istiyorum."
"Anlaşılan o ki bu konuda fazla talihsizsiniz, peki bu ideanın altında özel biri var mı?" Sen fazla mı oldun ne? Sana ne var ya da yok... "O kadarı seni alakadar etmiyor. Şimdi kabul ediyor musun?" Başkası olsa kabul ederdi. Normalde bir sevgili bulmak benim için zor değil fakat ben her kim olursa olsun hiç kimsenin duygularıyla oynamak istemiyordum. Günümüz takıntılı erkelerin düşünürsek bu tarz oyunlara katiyen giremezdim.
Yavuz Bey ayağa kalktığında elini uzatarak "Şimdilik düşüneceğim fikrimi yarın size bildiririm."demiş bende uzattığı elini sıkarak "Sizden haber bekliyor olacağım."demişti. Elini çekince kapıya yönelmiş o sırada ise içeriye ansızın Anıl dalmıştı.
Yavuz Bey karşısında gördüğü patronuna merhaba demiş Anıl da başını sallayınca dışarıya çıkmıştı. O gidince Anıl bana bakarak "Hayırdır onun burada ne işi vardı?" diye sorduğunda geçiştirmek adına omuz silktim.
"Asıl sana hayırdır ne zamandır kapımı çalmadan odama girer oldun. Ben senin odana böyle girince azar üstüne zar işitiyorum."
"Bak sen küçük hanıma azar yiyorsun ama her defasında da aynı şeyi yapmaktan vazgeçmiyorsun. Kırk yılın başı odana girdik diye başıma ekşimezsin umarım da önce ilk soruma cevap ver onun burada e işi vardı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHMAK KOCAM 🚬
Teen Fiction# 1 - rastgele Her erkek can yakar mı?... Baktım sana.. Kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim.. Kısacası artık ben sana "hiç bir şey" değilim!