Really?

78 6 0
                                    

Cestou jste si furt povídaly o té druhé, jak krásně vypadá.Blížily jste se k hale a Jess ti podala vstupenku.Pomalu si se blížila k strašně dlouhé řadě lidí, čekajících až otevřou dveře.
"Y/N máme VIP.Jdeme už rovnou k pódiu"
"Oh cože? No dobře"
Vešly jste do obrovský haly.V hale u pódia už bylo pár lidí s VIP.Bylo jich  tak zhruba 46.Procpaly jste se úplně dopředu k pódiu.
"Bude to skvělý výhled"
"To ano a čí je to teda koncert?"
"Calpurnia" řekla Jess jako by nic.
"Calpurnia?! Cože? To je skvělý!"
"Znáš ji?"
"Ano jsem fanynka Calpurnii, tak to jsi mi udělala opravdu velikou radost Jess.Moc děkuju, že sis mě vzala sebou"
"Y/N já jsem ráda, když jsi ráda ty a taky jsem ráda, že jdeš semnou zrovna ty!"
"Jsi skvělá kamarádka Jess.Známe se takovou chvíli a už tě normálně miluju"
"Vždyť já tebe taky Y/N"
Obejmuly jste se a udělaly instastory.
Otevřeli se dveře a dovnitř vběhlo několik lidí.Byla jsi ráda, že jste vepředu, protože tam bylo opravdu hodně lidí.Na pódium vešel nějaký pán a oznámil, že začnou připravovat nástroje a za 10 minut to začne.Byla jsi moc natěšená, protože Calpurnia je tvá oblíbená skupina.10 minut uběhlo strašně pomalu, jak ses těšila, ale nastala ta chvíle a začalo to.
Na pódium přišli všichni z Calpurnie.
(Finn, Jack, Ayla a Malcolm)
Všimla sis, že Finn měl na sobě stejnou mikinu, jako ten kluk v obchodu, jak na tebe koukal.Neřešila si to a užívala sis koncert.
"Je to vážně super" zařvala si na Jess, aby tě slyšela.
"Jo to teda je!"
Pokračovaly jste v řvaní a pískání.
Několikrát sis všimla, že na tebe Finn koukal, ale neřešila si to, je to normální, že kouká na fanoušky.
Koncert skončil po 2 hodinách.S Jess jste čekaly, až odejde většina lidí, ať se nemusíte rvát k východu.Pomalu jste chtěly odcházet, ale začala si nutně potřebovat na záchod.
"Jess potřebuju na záchod"
"Dobře tak běž, já tady počkám"
"Dobře"
Odešla jsi na záchody.Vykonala svou potřebu a šla ses ještě upravit.Učesala ses a trochu upravila líčení.Vyšla jsi ze záchodů a do někoho si narazila.Byla to Ayla.
"Moc se omlouvám Aylo, neviděla jsem tě"
"To je v pořádku Y/N"
"Počkat ty mě znáš?"
"No jasně, že jo reprezentuješ naší zemi v tancování."
"To je hrozně hezký."
"Y/N můžu se s tebou vyfotit?"
"Jasně že ano Aylo"
Vyfotily jste se a předaly si telefonní čísla.
"Tak ahoj Y/N a děkuju za fotku.Doufám,že se co nejdřív uvidíme"
"Já děkuju a taky doufám"
Celá překvapená z toho co se teď stalo si se blížila k Jess.
"Kde jsi byla tak dlouho?"
"Povídala jsem si s Aylou"
"Vážně? Ty se máš"
"Znala mě a chtěla se semnou vyfotit.Ůplně mě překvapila"
"Ty jo.. hezký! Jdeme?"
"Na tu party?"
"Ano. Je 6 tak to vychází akorát"
"Tak na co čekáme?"
Vyšli jste z haly.Jess zavolala taxi a ten vás odvezl k tomu domu, kde se konala party.Vešli jste dovnitř.Bylo tam už několik lidí, všude šel cítit alkohol a tráva.
"Ok Jess. Jdeme si užívat"
Řekla si a šla si směrem k baru.Jess tě následovala, ale byla celkem nejistá.
"Jess děje se něco?"
"No právě jsem tu viděla svého ex se líbat s mojí kamarádkou"
"Ouu proč jste se rozešli?"
"Podváděl mě"
"Hele kašli na toho debila, máš dneska super den, tak si ho užívej.Jsem tu já a alkohol, takže nebudeš mít čas na něj myslet"
"Máš pravdu.Děkuju"
Nalila sis a Jess panáka.Kopli jste ho do sebe a šli tancovat.Zase na tebe všichni koukali, ale ty jsi si všímala jenom hudny a Jess.Začala si se kroutit a cítila si něčí ruce na tvých bocích.Otočila si se, aby jsi zjistila kdo to je.Byl to Jack Grazer, tvůj nepřítel.Okamžitě jsi se od něj odlepila a šla si se napít.Nalila sis nějaký tvrdší alkohol, aby jsi nemyslela na to že tu je on.Začala si být poměrně opilá, ale furt sis to užívala.Zase jsi tancovala, ale tentokrát si vůbec nevěděla, kde je Jessica.Šla ses zase napít, ale po cestě tě zastavil Jack.
"Y/N nepřeháněj to zas kočko"
Šťouchl do tebe loktem a tobě se udělalo špatně.Prostě si se pozvracela, ale schytaly to hlavně tvoje šaty a jeho boty.
"Děláš si prdel Y/N"
"Můžu za to snad debile" odpověděla si otráveně.Jack tě chytl za ruku a někam tě táhl.Ty jsi neodporovala.Zatáhl tě do koupelny a zavřel dveře.sundal si boty a začal je čistit.Ty jsi si sedla do vany a koukala na něj.Najednou si sundal tričko a ty jsi koukala na jeho vypracované břicho.
"Copak koukáš Y/N, nemůžeš jít domů poblitá.Vem si tohle tričko zatím a já ty šaty vyperu"
"Proč si na ně milí? My se přece nebavíme? Jsme nepřátelé!"
"No jako ta napůl"
"Napůl? Děláš si srandu, že napůl?!Tvoje máma obvinila moji mámu z toho, že jí přebírá tvýho tátu a pak nám tvůj táta sebral půlku majetku.Jak můžeš po tomhle říct napůl?!
"No Y/N my jsme byli nejlepší kamarádi."
"Ano byli, řekl jsi to hezky"
"Hele, i když se bavíme/nebavíme...
"Nebavíme" skočila si mu do řeči.
"Nebavíme, tak by tvoje mamka nechtěla, aby jsi domů přišla pozvracená, tak si sundej ty šaty a já ti je vyperu."
"Nechci to tvoje tričko, radši budu mít pozvraceý tričko, než ho mít úplně vlhký od těch holek, co jsi dneska píchal.Tak schválně ... Kolik si jich za tu dobu stihl?"
"Hele asi 5 včetně tvé kamarádky Jess"
Řekl a mrkl na tebe.
"Fuj.No a čekáš až se ti tady vslíknu a zkusíš to i na mě viď?No to sotva."
"Notak Y/N.Chci ti pomoct.Jako neříkám, že jsem tě taky nechtěl přetáhnout, ale teď ti opravdu chci pomoct a nebudu nic zkoušet.Otočím se a ty se převlíkni.Šaty budeš mít vypraný za 10 minut a vysušený za 5."
"No tak fajn Jacku"
Jack ti podal tričko a otočil se.Sundala sis šaty a vzala sis jeho triko.
"No hotovo"
"Tyvado, to bylo rychlí.Tak v posteli  by to s tebou nebyl problém"
Řekl a dal tvé šaty do pračky.
"Jsi hovado Jacku!"
Řekla jsi a vyšla z koupelny nahoru do jeho pokoje.Až teď sis uvědomila, že jsi u něj doma a moc dobře to tu znáš.



  


Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat