I love you

54 7 0
                                    

"Víš Finne, potřebuju ti něco říct"
"No já tobě taky"
"Tak ty první"
"Dobře, Y/N už když jsem tě viděl poprvé, tak jsi mě zaujala.Jsi nádherná holka se strašně skvělou povahou.Mám tě strašně moc rád a nedávno jsem zjistil, že tě mám víc jak rád"
"Finne, přesně to stejný jsem ti chtěla říct.Dlouho jsem si říkala, že tě mám víc jak ráda"
"Takže by jsme mohli? ... Být?"
"Ano Finne.Budu moc ráda"
Skočila jsi mu po krku a pak jste se od sebe trochu odtáhli.Koukali jste si přímo do očí a už si na nic nečekala.Svojí dlouhodobou touhu ho políbit si právě utěšila.
"Miluju tě Y/N"
"Miluju tě Finne"
Znovu jste se políbili.
"Nechceš na něco koukat?"
"Ano, tak běž něco vybrat, za chvilku jsem tady"
"Fajn"
Šla jsi hledat koupelnu, sice jste se dali dneska dohromady, ale i tak je ti jasný, že to nebude klidný večer.Našla jsi ji a tam ses nějakým způsobem upravila.Smyla jsi ze sebe make-up a dala si jen řasenku.Sundala sis kalhoty a šla k Finnovi.Měla jsi na sobě zase ty Calvinky od Jess.Bylo ti jedno, že před Finnem chodíš jen v tangách a triku.Už tě takhle viděl a taky už jste oficiálně pár.
"Páni"
"Copak zlato? Vždyť už si mě takhle viděl"
"Přímo takhle ne, viděl jsem tě jen v plavkách, nebo v podprsence"
"Všechno je jednou poprvé"
Posadila ses na gauč a napila se Coly.Finn ještě něco šteloval na televizi.
"Tak hotovo"
Řekl a šel si k tobě sednout.Sedl si vedle tebe, napil se a dal ruku okolo tvého ramene.Podíval se na tebe a začal si tě prohlížet.
"Co je?"
"Nic jsem neřekl"
"Proč si mě tak prohlížíš?"
"Koukám, na to jak jsi krásná"
Jen jsi se usmála a dala mu pusu na tvář.Začala jsi pozornost věnovat filmu.Uplynula asi půl hodina a ty jsi začala být unavená a tak sis lehla na Finnovo břicho.Cítila jsi jeho vypracované tělo a tak ses usmála.

Pohled Finna: Jen tak na mě ležela už asi 15 minut.Měla zavřené oči a tak jsem si myslel, že usla.Vypnul jsem televizi a vzal Y/N do náruče.Ještě víc se ke mně přitulila a dala ruce okolo mého krku.Nespala, ale i tak šlo vidět, že se jí chce spát.Donesl jsem jí k posteli a pomalu položil.Chtěl jsem jít, ale Y/N si mě přitáhla k sobě.Využil jsem toho, že jsme u sebe tak blízko a začal ji líbat.Ona mi rukama zajela do vlasů a začala si s nimi hrát.Usmál jsem se do polibku a zajel ji pod triko.Uvědomil jsem si, že to nemusí chtít a tak jsem se ujistil.
"Je vše v pořádku?"
"Ano"
Dořekla a znovu mě začala líbat, tak jsem neztrácel čas a sundal ji triko...
Pak už víte co se dělo.
------
Tvůj pohled: Vzbudila si se a koukala na Finna.Byl strašně roztomilí, když spal.Vylezla jsi z postele a začala hledat oblečení, protože jsi byla nahá.
"To oblečení mám pod polštářem a nehodlám ti ho dát" řekl Finn a usmál se na tebe.Otočila jsi se na něj a skočila k němu.Ležela jsi na něm a on dal ruce okolo tebe.Políbila jsi ho a vstala si.
"Zlato, mě to ale nevadí"
"No to mě taky ne a vůbec"
Protočila jsi očima a sáhla do Finnovi skříně.Vzala jsi první triko, co ti přišlo pod ruku a nandala si ho na sebe.Bylo ti hodně velký a tak ti zasahovalo až pod zadek.
"Ale notaak" Řekl Finn a udělal smutný obličej.Přešla jsi k němu a chtěla mu dát pusu.Taky se k tobě natáhl, aby ti ji dal, ale ty jsi rychle sáhla pod polštář, vzala si kalhotky a šla pryč.
"To snad ne Y/N, to bylo zlý"
Jen si se smála a nadala si kalhotky.

Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat