Why I didn't stop it

53 5 0
                                    

Odpojili jste se a jen na sebe koukali.Uvědomila sis, co jsi udělala a začala jsi trochu zmatkovat.
"Už musím jít Taylere, děkuju za hezkou procházku"
Vzala jsi kabelku a rychle odešla.Slyšela jsi že ještě něco říkal, ale neposlouchala jsi.
Pohled Jacka: Hned po tom, co mi Y/N řekla, že jde ven s Taylorem, tak mi bylo jasný, že to nedopadne dobře.Znám Taylora moc dobře a sice se změnil, ale i tak má v sobě pořád starýho Taylora.Přesně tak jak jsem se choval já, než se přistěhovala Y/N, tak se choval i on.Neměl jsem z toho dobrý pocit a tak jsem Y/N radši pronásledoval.Ani jednou si mě nevšimla.Došla k Taylerovi, pozdravili se a někam šli.Pořád sem šel za nimi.Po delší době došli na jedno hodně pověstné místo.Je to na kopci, kde je jen jedna lavička, krásný výhled na město a nikdo vás nevidí.Dřív jsme si sem s klukama tahali holky, kvůli dalšímu “zářezu“.Přesně na té lavičce přišlo několik holek o panenství.V tu chvíli mi bylo jasný, že Taylor něco chystá.Vím že jí má rád, říkal mi to.Byl jsem schovaný za jedním stromem, který nebyl tak daleko od nich, takže jsem i slyšel co říkají.Povídali si o sobě a hodně se smáli.Pak se k sobě začali přibližovat a oba řekli, že by to neměli dělat, ale i tak to udělali.Políbili se a já dostal nervy.Hned jak se odpojili, šlo vidět, ze si Y/N uvědomila, co udělala a tak rychle odešla.Taylor na ní ještě řval, proč odchází a pak kopl do lavičky.
"Kurva, už jsem jí měl"
Hned jak tohle řekl, tak jsem vystoupil z poza stromu a jen tak na něj koukal.
"Ahoj Jacku, co tady děláš?"
"To mi řekni ty Taylore" dal jsem ruce v kříž a čekal na odpověď.
"Kamo jak mám vědět, co tady děláš?"
"Bože Taylere nedělej blbýho.Víš že jsem se ptal na tebe"
"Byl jsem tady s Y/N"
"Proč?"
"Teď ze sebe zase nedělej blbýho
ty!Říkal jsem ti, že se mi líbí a to hodně"
"To jako jo, ale ona má kluka!"
"Kluk není problém"
"Děláš si prdel?! Vole myslel jsem si, že si se změnil"
"Však ano, nepíchám a nematu každou holku ve městě"
"To ne, ale ničíš vztah"
"Nedělej jen ze mě viníka.Ona se nebránila a taky mě políbila"
"Zamotal si jí hlavu"
"Do prdele Jacku prostě pochop, že tvoje kamarádka není takovej andílek, za kterýho ji máš"
"Jsi fakt kretén Taylore"
Odešel jsem.Vzal jsem si mobil a napsal Y/N, kde je.Když jsem sešel kopec, tak těsně pod ním jsem do někoho vrazil.Podíval jsem se kdo to byl.Přede mnou stála Y/N a měla úplně skleněné oči.Vím že za tohle mohla i ona a i když jsem byl naštvaný na ni, tak jsem jí takhle nemohl vidět.Obejmul jsem jí.Cítil jsem, že přesně tohle teď potřebuje.Odtrhl jsem se od ní.
"Jacku, udělala jsem něco hroznýho a ještě horší je to, že se mi to líbilo"
Řekla a začala ještě víc brečet.
"Y/N půjdeme ke mně a tam si o tom promluvíme ano?"
"Děkuju"

Další díl je tu! ☣ Doufám, že se vám další drama líbí 😊 Připadalo mi, že se tam nic neděje a je to nudné, tak to trochu okořením.Ráda bych věděla váš názor na příběh, tak prosím napište váš názor do komentářů, nebo mi můžete obyčejně napsat ♥ Budu moc ráda 😍 Jestli chcete, ovlivnit příběh, tak mi napište.Ráda splním přání ♥

Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat