Šedá?"
"Šedá?!" Podívala ses na ní.
"Šedá je náhodou dobrá volba a klidně bych vám to mohla upravit na krásné ombré"
"No dobře, proč ne"
"Dobře chvilku počkejte, já vám seženu obrázek, jak to bude vypadat a vyberete si"
Paní se vrátila a v ruce držela 3 obrázky.Na první bylo ombré z hnědé do šedé, na druhém z černé do šedé a na posledním celá šedá hlava.
"Dobře, chtěla bych to z černé do šedé prosím"
"Dobrý výběr"
Kadeřnice ti řekla, ať se přemístíš k umyvadlo.Umyla ti hlavu a posadila ses znovu k zrcadlu.Začala do misky míchat barvu a ty jsi se s nejistotou podívala na Jess.
"Bojím se"
"Čeho jako?"
"Že mi to nebude slušet"
"Cože?! Jasně že bude!"
"Určitě vám to bude slušet slečno, máte na to tvořené vlasy.Opravdu"
"Děkuju"
"Tak jdeme na to"
Vlasy ti rozdělila na půlku a začala ti štětečkem namočeném v barvě přejíždět přes kořínky vlasů.
-------
"Dobře, takže obě barvy máte nanesené a teď jenom vysušíme a nějak upravíme vlasy ano?"
"Ano"
"Stále se nechcete podívat jak to vypadá?"
"Nechci.Chci vidět až úplný výsledek"
"Dobrá"
Vlasy ti začala fénovat.Když si je měla vysušené, tak ti je nakulmovala.Ješte párkrát ruzcuchala, prohrábla a bylo hotovo.Sundala z tebe přehoz a otočila tě směrem k zrcadlu.
"Pane bože!! Je to... Nádherné! Moc děkuji, je to opravdu krásné"
"Jsem moc ráda, že se vám to líbí, mě se výsledek také moc líbí.A to jste se bála, že vám to nebude slušet"
"Máte pravdu, opravdu jí to moc sluší!" Odpověděla Jess a podala kadeřnici peníze.Ta odešla a vrátila zbytek peněz."Nashledanou a ještě jednou moc děkuju"
"Nemáte zač holky, doufám že se ještě uvidíme"
"Ano nashle"
"Jess proč si za mě platila? Kolik si vůbec platila?"
"Proč ne zlato? Jenom pár korun"
"Protože ... No ... Máš pravdu.Moc děkuju"
Obejmuly jste se a někam šli.Celou dobu jsi zkoumala své vlasy.Opravdu se ti to líbilo.
"I'am a city boy .. you are the city girl„
Vyzváněl ti telefon a tak si ji vzala.
"Ano?"
"Ahoj Y/N, máš čas?"
"Čau, abych ti pravdu řekla, tak nemám.Ahoj"
Típla si hovor a mobil hodila do kabelky.
"Kdo to byl?"
"Finn"
"Co chtěl?!"
"Jestli mám čas"
"Je dobře, že jsi nepolevila"
"Asi jo"
"Hele neřeš ho, jdeme se bavit ano?"
"Ano co máš v plánu?"
"Party?"
"Jo okey, dobrý plán"
"Tak pojď ke mně, něco přes sebe hodíme a rovnou se i najíme"
"Dobře.Nechceš, abych u vás spala?"
"Jo, zrovna jsem se tě na to chtěla zeptat"
"Čtu ti myšlenky"Vyrazily jste k Jess.Pozdravila ses s její mamkou a šla do pokoje.Hodily jste kabelky na postel a začaly vybírat oblečení.Jess ti půjčila svoje černé džíny s vysokým pasem, protože ji byly úzké a vzala si obyčejné džíny s děravýmy koleny.Vzala si bílí, dírkovaný svetřík a ty sis vybrala šedé tričko.Vyzkoušely jste si to a nakonec, jste si to i nechaly.
Upravili jste si make-up a boty jste si obě vzaly s podpadkem.Mamce jste to oznámily.Vzaly jste si všechny potřebné věci a šli ven.Namířily jste si to do KFC, kde jste se najedly.Začala si se smát, nad pomyšlením, že takhle upravené holky, co žerou KFC pak půjdou na párty.Jess hned došlo čemu se směješ a taky se začala smát.Dojedly jste a šla jsi odnést tác, mezitím Jessica šla ven, kde na tebe čekala.
U kasy jsi viděla Millie a hned ti došlo, že je tu na brigádě.Chtěla jsi ji podráždit a tak si k ní přišla, shodila pár papíru co měla u sebe a řekla.
"Madam myslím, že vám něco spadlo"
Víc si neřešila a odešla jsi.Řekla jsi to Jess, která tě hned pochválila.Po nějaký době, co jste šli na párty sis uvědomila, že tě baví být spíš taková špatná, než být andílek.Baví tě provokovat kluky a nevadí ti dostat se do problémů.Po tom čase s Jess jsi zjistila, že ona taková je a líbí se ti to, tak proč to nezkusit taky, když tě to baví.Účes ↑↑ oblečení na párty ↓↓
ČTEŠ
Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)
RomanceTy × (oni) Příběh je udělám z tvého pohledu. Jsi Mladá, krásná a talentovaná dívka. (16 let) Na plno se věnuješ tancování, které si dotáhla daleko. (Reprezentuješ svou zemi) Máš skvělé kamarády a rodinu, kteří tě ve všem podporují. V rodině to mezi...