Postavila jsi vodu na čaj a mezitím zkoukla sociální sítě.Nic zajímavého se nestalo, jen pár spoluprácí, označení na fotkách a zprávy od fanoušků.Na pár si jich začala odpovídat a zrovna ti zavolala mamka.
"Ano mami?"
"Zlato kde jsi? Včera jsi mi nic nenapsala"
"Promiň mami, jsem u Jess a odpoledne přijdu"
"Fajn, příště mi dej vědět jasný? Měla jsem o tebe strach.Domů přijď dřív, jdeš natáčet se Shawnem, tu tvou roli do filmu, takže ať jsi doma tak v 11 ano?"
"Cože? Úplně jsem na to zapoměla, dobře zatím"
Típla jsi hovor, udělala si čaj a vypila ho.Mezitím vstal Finn a šel si taky udělat čaj.
"Zlato dneska natáčíš?"
"Ano, jak to víš?"
"Taky už jdu s váma"
"Opravdu?"
"Ano"
"To je super, tak to se moc těším"
"Já se budu hrozně stydět"
"Proč by? To zvládneš"
"Musím, ale jo, to zvládnu"
"V kolik tam vlastně máme být?"
"Nevím, já mám být v 11 doma, kvůli natáčení, takže asi okolo 11"
"Jo už si vzpomínám, máme tam být v půl 12"
"Dobře lásko, tak já půjdu"
"Už?"
"Ano je 10 a musím se ještě upravit"
"Ach ty ženy"
Protočil očima Finn.Dala jsi hrníček do umyvadla a šla si pro všechny věci.Převlékla ses a šla dolů.Šla jsi k Finnovi a oznámila, že už odcházíš.Doprovodil tě ke dveřím, políbil tě a odešla jsi.Domů jsi to měla kousek a tak jsi šla zhruba 10 minut a byla jsi tam.
"Jsem tady"
Zařvala jsi přes celý dům.
"Ahoj Y/N" pozdravil tě Shawn a objal tě.
"Ahojky Shawne, kde je mamka?"
"Asi nahoře ve tvém pokoji.Říkala,že ti chce uklidit"
"Cože?!...teda dobře, díky"
Rychle si běžela do pokoje, protože sis vzpoměla na různé věci, které tam máš a nechceš, aby je mamka viděla.
"A-a-hoj Mami"
Skočila jsi ji po krku, aby přestala uklízet v pokoji.
"Ahoj, jakto že jsi tu tak rychle?"
"Musím se ještě upravit a taky jsem si tu chtěla u-uklidit, takže děkuju, že jsi tu začala, ale já už to zvládnu"
"Ty mě vyháníš kvůli těm schovaným věcem že?"
"Jakým? Nevím o čem to mluvíš"
Mamka přešla ke tvému nočnímu stolku a otevřela poslední šuplík.
"Třeba tady kondomy"
Pak přešla a sáhla ti pod postel.
"Nebo tenhle alhokol"
"Mami já.."
"Nic neříkej, chápu to"
"Zlobíš se?"
"Měla bych?"
"No já nevím"
"Zlato taky jsem bývala mladá a náhodou jsem ráda, že jsi rozumná"
"Fakt?"
"Ano, máš kondomy, což mě uklidňuje, že nepřitáhneš v 16 s dítětem a u toho rumu máš flašku coly, což mě uklidňuje, že piješ rozumně"
"Jsi skvělá mamka"
Znovu jsi ji objala.
"Tak fajn, běž se připravit a v 11 přijď dolů"
"Dobře"
"Jo a být tebou, tak si zopakuju scénář"
"Jo to je pravda, děkuju"
Mamka odešla, ty jsi zavřela dveře do pokoje a šla se vysprchovat.Jako vždy sis umyla hlavu.Vylezla z vany, nalíčila se a oblékla.Radši sis zopakovala tedy ten scénář.
-------
Vystoupila jsi z auta a šla s Shawnem do nějaké budovi.Všichni už tam byli.Se všema ses pozdravila.Všichni se samozřejmě začali ptát jsetli už jste s Finnem spolu.Nevěděla jsi, jestli to máš říct, jestli to tak Finn chce.Překvapilo tě, co Finn udělal.
ČTEŠ
Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)
Storie d'amoreTy × (oni) Příběh je udělám z tvého pohledu. Jsi Mladá, krásná a talentovaná dívka. (16 let) Na plno se věnuješ tancování, které si dotáhla daleko. (Reprezentuješ svou zemi) Máš skvělé kamarády a rodinu, kteří tě ve všem podporují. V rodině to mezi...