Ještě jste se v autobuse domlouvali jak to dneska bude.Tayler vystoupil o jednu zastávku dřív.Vystoupila jsi a šla domů.Hned jak si přišla domů, tak tě vyzvídala mamka, jaký to bylo ve škole a podobně.
"Mami je hezký že se zajímáš, ale ráda bych šla ven a nemám moc času, ti teď vykládat můj “ůžasný“ den ve škole"
"Emm dobře tedy a s kým jdeš ven? S Finnem?"
Šla jsi pomalu po schodech nahoru a ještě jsi na mamku zařvala.
"Jdu ven s jedním moc hezkým klukem.Finn nepřijde.. Zase"
To zase jsi pošeptala, aby se mamka neptala.Vešla jsi do pokoje a hodila tašku na postel.Vzala sis na sebe džínové kraťasy a croptop.Ještě sis vlasy sepla do vysokého culíku, aby ti nebylo takové teplo, protože venku bylo 31°.Doupravila sis líčení, vzala si potřebné věci a mohla si vyrazit.Cestou ke dveřím si na mamku ještě zařvala, ze už jdeš a že jí napíšeš, kdy se vrátíš.Vyšla jsi směrem na domluvené místo.Po cestě ses potkala s Jackem.
"Ahoj princezno, kam razíš?"
"Jdu ven"
"Dobře a s kým?"
"S Taylorem"
"Cože? S Taylorem?!"
"No, co je na tom?"
"A nemáš s nim nic v plánu že ne?Máš Finna"
"Zlato já vim, nic se dít nebude, budeme jenom venku"
"Dobře, dávej si pozor, znám ho"
"Neboj se"
Rozloučili jste se a tak jsi pokračovala v cestě.Došla jsi tam akorát na čas.Taylor už tam byl.
"ahoj"
"Čauky"
Obejmuli jste se.
"Kam jdeme?"
"Věř mi a pojď za mnou"
"Emm dobře"
Taylor někam šel a tak jsi ho následovala.Procházeli jste krásným lesem už asi 10 minut.
"Už mi řekneš kam jdeme?"
"Nech se překvapit"
"Fajn"
Po chvilce jste došli k velkýmu kopci.
"ale noták..tam nejdu"
"Je to malej kopeček notak, na tom kopci už to je"
"Neee"
"ale ano"
Tayler tě chytl za ruku a táhl nahoru.Došli jste nahoru a byl tam nádherný výhled na město a jedna lavička.
"Wow"
"Je tu nádherně že?"
"To teda"
Oba jste si sedli vedle sebe na lavičku a začali si povídat.Zjistili jste o sobě hodně věcí.
"Nevím jestli si pamatuješ ten večer, kdy se konala ta party u tebe v bazénu"
"No pamatuji si jak co, ale nemám na ni moc hezky vzpomínky"
"Je to kvůli Mikovi že?Říkal mi to"
"Ano"
"Hele on je opravdu špatnej, jde hodně po holkách, jen aby měl další “zářez“"
"Chápu to no, ale ty takový nejsi že?"
"No byl.Změnil jsem se"
"Hádám že než jsem se nastěhovala, tak jsi byl ty, Mike a Jack ty největší děvkaři co?"
"Bohužel"
"Hele, pokud jsi se změnil a jak vydím změnil, tak je to minulost ano?"
"Děkuju Y/N.Jsi opravdu skvělá holka"
"Ty jsi taky skvělej kluk"
Taylor se k tobě pomalu začal přibližovat a ty k němu taky, věděla jsi co chce udělat.Věděla jsi, že by jsi mu to neměla dovolit, ale v tu chvíli to nešlo.Byli jste u sebe opravdu hodně blízko.
"Neměli bychom" řekla jsi před polibkem.
"Neměli" řekl Taylor a pak spojil vaše rty.
ČTEŠ
Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)
RomanceTy × (oni) Příběh je udělám z tvého pohledu. Jsi Mladá, krásná a talentovaná dívka. (16 let) Na plno se věnuješ tancování, které si dotáhla daleko. (Reprezentuješ svou zemi) Máš skvělé kamarády a rodinu, kteří tě ve všem podporují. V rodině to mezi...