Thank you

68 6 2
                                    

Celá spocená si vylítla do sedu.Rozhlédla ses a okolo tebe byla Mamka, trenérka, Jack a Finn.Mamka okamžitě přiběhla pro doktora.Finn tě radostí objímal.Doktor přišel a všechny vyhodil.
"Dobrý den Y/N, pamatujete si něco?"
"Ano, ano pamatuju si co se stalo.Jak je na tom ta noha?"
"Máte jenom slabý výron.Budete mít zhruba měsíc obvázaným nohu a týden ortézu.Pak už bude noha v pohode"
"Oh díky bože.Zdál se mi strašný sen, že na tu nohu nikdy nebudu moct stoupnout a že jsem umřela při operaci"
"Tak to se nestalo nebojte.Pošlu vám sem všechny.Zatím nashledanou"
Odešel a všichni přišli.Ptali se jak to je vše si oznámila.Byli rádi, že to dopadlo takhle.
-----
"Takže dneska už můžete domů a nejlepší by bylo, kdyby jste ještě týden ležela, nebo byla prostě klidu.Dalši dny potom na nohu můžete šlapat, ale ještě nesportujte."
"Dobře děkuju moc a nashledanou"
"Nashledanou"
Vyšla jsi z nemocnice a u auta stáli kluci s mamkou.Finn k tobě ihned přiběhl a vzal tě do náruče.Donesl tě až k autě a Jack ti vzal věci.Všichni jste nasedli a jeli domů.Přijeli jste k domu a Finn tě zase vzal do náruče.Donesl tě až do postele, kam tě pomalu položil.Sedl si k tobě a po chvilce přišel Jack i s věcmi.Oboum si řekla svůj hnusný sen.
"Tak to je hodně hnusnej sen" řekl Jack a objal tě.
"Tak jo já zas půjdu, musím za rodičema.Jedeme za babčou" řekl Finn.Objali jste se a odešel.Jack odešel po další hodně povídání.
------
Už týden ležíš v posteli a strašně se nudíš.Kluci u tebe už druhý den nebyli kvůli natáčení a Jessica je na dovolený.Jsi šťastná, že už konečně zítra můžeš chodit.Noha tě bolelí mnohem míň.Několikrát tě navštívila trenérka a byla ti vděčná, že jsi se takhle obětovala, protože jenom kvůli tobě jste tu soutěž vyhráli.Jako cenu jste dostali sportovní oblečení a nového sponzora.Dneska máš ještě ležet, ale už tě to opravdu nebaví a tak jedeš s mamkou do města.Máš už koupenou ortézu.Vysprchovala ses, nandala ortézu, převlékla a nalíčila.
Šla jsi k mamce a vzala si nějaké peníze.Nastoupily jste do auta a jely.
----
Sedíte v kavárně a povídáte si s mamkou o různých věcech.Okolo tebe se začal tvořit hlouček lidí.Nechápala si co se to děje.Tak sis pomalu stoupla a přišla k nim.Byli to tvoji fanoušci a všichni se s tebou chtěli vyfotit.Vyhověla si jim.Přišla k tobě malá holčina, mohlo jí být tak 11.
"Ahojky jak se jmenuješ?"
"Jee ahoj.Jmenuju se Caroline"
"Tak Caroline co si přeješ"
"Mě stačí si s tebou povídat"
"Ty jsi milá.Hele tady je ještě hodně lidí, tak se s nimi vyfotím a pak můžeš být semnou a mamkou.Co ty na to?"
"Moc ráda.děkuju"
"Běž si zatím sednout k mamce"
"Dobře"
Se všemi ses vyfotila, nebo ses podepsala a měla do hotovo.Sedla sis vedle Caroline a začaly jste si povídat.
"Přišla jsem se na tebe podívat i na tu soutěž"
"Opravdu?"
"Ano, mám tě strašně ráda a chtěla bych být jako ty"
"Ty jsi zlatíčko.Caroline, ale jako já být nechtěj.Buď sama sebou ano?"
"Dobře.Co máš s nožičkou?"
"Jenom jsem si zvrtla kotník.Nic strašného to není"
"To jsem ráda"
Obejmula si jí a ještě ses s ní vyfotila.Dala jsi to na story a k tomu napsala.
„Jsem tak ráda, že vám můžu vykouzlit úsměv na tváři, jen moji přítomností“
Caroline si s mamkou doprovodili k mamce a ještě si ji poděkovala za hezké povídání.Rozhodli jste se jít domů.Přišli jste a skočila si na postel.Napsala si klukům do skupiny.
Ty: Tak jak jde natáčení?
         Zobrazeno (Jack)
Finn : Hele jako je to super, ale chybíš tady.
Ty : Kdy přijedete ?
Finn : Zítra
Ty : super, tak to by jsme někam mohli ne?
Finn : No Jack jede pryč a já nemám čas... Promiň
Ty : Neomlouvej se, vždyť se můžeme domluvit na jindy
Finn : Dobře
Odložila jsi telefon a uvědomila sis, že se dneska už měla vrátit Jaššová domů a že ti slíbila, že k tobě přijde.Zavolala si jí, ale byla nedostupná.Psala si jí, ale nepodepisoval ti, ani si to nezobrazila.Volala jsi její mamce a ta ti řekla, že je venku.
"Proč mi nezvedá telefon?"
Řekla sis v hlavě.Zavolala si jí znova.Tentokrát to vyzvánělo, ale típla ti to.
"What?No asi nemá čas"

Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat