Další den ráno si se vzbudila a sotva si mohla otevřít oči.Večer si ještě hodně brečela a jelikož ses neodmalovala, tak se ti slepily oči.Podívala ses na sebe do zrcadla.Měla jsi všude pod očima řasenku.Hned sis uvědomila, co se ten večer stalo a znovu ses rozbrečela.Podívala ses na telefon, jestli ti někdo nepsal.Měla jsi tam 3 zprávy, tak si je postupně otevírala.
Gaten: Ahoj, tady Gaten.Jen jsem se tě chtěl zeptat, co se ti večer stalo? Pokuď mi to nechceš říct, tak neříkej, ale řekni mi aspoň, že jsi v pohodě.
Ty: Ahoj Gatene je mi líp, každopádně ti to někdy řeknu, ale ne teď.Další zpráva byla od Millie.Vůbec si nechápala, proč ti zrovna ona píše.
Millie: Čau Y/N, píšu ti, aby se tu ujistily pravidla.Finn chce mě a vůbec nechci, aby jsi k němu lezla, je ti to jasný?
Ty: Ahoj? Hele nebudeš mi říkat,co mám dělat!
Millie: Ale ano.
Ty: Hele víš co? Já už stejnak Finna nechci vidět, takže si ho klidně sežer.
Millie: Jsem ráda, že jsme se domluvily.Nemohla si věřit vlastním očím.Jěště víc ses rozbrečela.Otevřela jsi další zprávu, která byla od Jess.
Jess: včera jsem tě venku viděla brečet.. co se děje?! Můžu přijít?
Ty: prosím ..
Jess: Dobře za chvilku jsem u tebe.Zprávu sis přečetla a šla se podívat,jestli je mamka doma.Byla a hned jak tě viděla, tak šla k tobě.
"Zlato?! Co se děje?!"
"Nic, jen jsem se bouchla do té nohy a začala mě bolet, ale už je to pohodě"
"Opravdu? Chceš led? Nechceš jet do nemocnice?"
"V klidu, už mě nebolí"
"Dobře.Potřebuju ti něco říct"
"Ano?"
"Našla jsem si novou práci a v ní budou chtít, abych jezdila do různých zemí na různý čas, což znamená, že nebudu doma často"
"Dobře a jak například?"
"No pozítří odjíždím na 2 týdny do Tunisu"
"Emm dobře?"
"Nevadí ti to? Vím že ti můžu věřit, že jsi rozumná holka a doma to zvládneš sama"
"Ano ano, v pohodě.Já to zvládnu"
"To jsem moc ráda.Tahle práce nám dá hodně peněz.Vždycky než odletím, tak ti dám nějakou částku peněz ano?"
"Dobře"
"Fajn, jsem moc ráda, že souhlasíš"
Obejmuly jste se a zrovna začal zvonit zvonek.Šla jsi otevřít.Ve dveřích stála Jessica a celou si tě prohlížela.Okamžitě tě obejmula.Pustila jsi ji dovnitř.Pozdravila tvou mamku a šli jste k tobě do pokoje.Sedla sis na postel, Jess zavřela dveře a skočila k tobě.
"Tak co se stalo?"
-------
"No a tak mě domů doprovodil,tak jsme se rozloučili, já se ještě šla napít a snažila se usnout"
"To si opravdu dělá prdel?! Zrovna na rande!"
"No bohužel.."
Znovu jsi začala brečet, protože ti to prostě nedalo.Jess tě obejmula a začala tě uklidňovat.
"Víš co zlato?"
"Hmm?''
"Uděláme si dívčí den, co ty na to?Vylepšíme ti náladu a ty na něj zapomeneš"
"Nezapomenu, ale klidně můžeme"
"Dobře, tak zítra ano?"
"Dobře"
---------
"Tak ahoj mami a piš mi"
"Ano zlato neboj, na stole máš ty peníze A buď opatrná a žádný problémy a volej mi a..."
"Mami už běž"
"Ahoj"
Zavřela jsi za mamkou dveře a šla se rovnou vysprchovat.Umyla sis hlavu a vyšla z vany.Převlékla ses do hezkýho oblečení a šla ses nalíčit.Něco si se sebou udělala.Vlasy sis zapletla do dvou francouzských copů.Vzala sis kabelku hodila do ní peníze,mobil, taštičku, klíče a všechny potřebné věci.Nazula sis boty a šla na domluvené místo.Přišla jsi a už tam stála Jess.Pozdravily jste se a šli do obchodního centra nakupovat.Hrozně sis to užívala a konečně si nepřemýšlela nad Finnem.
"Hele nechceš se stavit u kadeřnice?"
"Proč?"
"Změna, taky potřebuju"
"Jo tak jo"
Namířili jste si to ke kadeřnici.První vzala Jess, která se nechala ostříhat na krátko.Nevěřila jsi tomu, že se fakt ostříhala.Vždycky si chválila svou délku vlasů a teď si vlasy nechala ostříhat k ramenům.Měla takové hezké mikádo a moc jí to slušelo.Pak jsi šla na řadu ty.Nechala sis jen ostříhat konečky, ale řekla sis o nabarvení.Vůbec si nevěděla jakou barvu a tak si schválně řeka, ať určí Jess.
"Dobře tak třeba...Oblečení, co jsis vzala na sebe, máš nahoře 😊♥️🌸
ČTEŠ
Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)
RomanceTy × (oni) Příběh je udělám z tvého pohledu. Jsi Mladá, krásná a talentovaná dívka. (16 let) Na plno se věnuješ tancování, které si dotáhla daleko. (Reprezentuješ svou zemi) Máš skvělé kamarády a rodinu, kteří tě ve všem podporují. V rodině to mezi...