Good morning

69 6 2
                                    

"Ahoj Y/N.. Já... Já jsem tě přišel navštívit, jak za starých časů"
"Bylo to starý časy, kdy jsme se bavili.Počkat a vy dva se znáte?"
"Ano známe Jack je můj spolužák a taky jde na ten casting"
"Cože ?! Finne promiň, ale na ten casting teda nejdu"
"Y/N musíš!"
"No fajn, ale jenom kvůli tobě."
Z venku na tebe zafoukal vítr a tobě se udělala husina.
"Ježiš Jacku pojď dovnitř nebo umrznu"
Vešel dovnitř.Finn si šel sednout do obýváku.Následovala si ho, ale Jack tě chytl za ruku.
"Y/N je to záležitost našich rodičů.Prosím budeme se zase bavit?"
"Jacku věř mi, že bych ráda, ale opravdu se podívej co se z tebe stalo.Už nejsi ten Jack, se kterým se dalo bavit"
"Víš já jsem se tak začal chovat, po tom co jsme se přestali bavit a nekouřím, jak o mě všichni říkají.Ano sice jsem takovej děvkař, ale já se kvůli tobě klidně změním.Hlavně, že se začneme bavit.Prosím.Opravdu mi chybíš."
"Jacku víš co?"
"Copak?"
"Začneme od znova, budu ráda, když budeme kamarádi.Opravdu moc ráda.Slibuješ mi teda, že se změníš?"
"Slibuju!"
Skočila si mu po krku a byla si ráda, že ho znova můžeš obejmout.Pořádně tě stiskl a zvedl tě do vzduchu.Odpojila ses a skočila si k Finnovi na gauč.Byl zničehonic bez nálady.
"Copak copak Wolfharde snad nežárlíš?" Řekla si naschvál Wolfharde, aby aspoň nějak reagoval.Hned tě začal lochtat.Zas na tobě ležel.Přestal tě lochtat a jen tak jste na sebe koukali.Znova.
"Ehm ehm.. Pardon, že ruším,ale kde máš rodiče?"
Finn protočil oči a sedl se vedle tebe.Nad tím ses musela usmát.
"Spíš mámu.Rozešli se.Je u přítele a přijede v pondělí"
"Oh to mě mrzí.Tvoje máma vlastně je se Shawnem že?"
"Jj a mrzet tě to nemusí.Táta je kretén"
"No dobře.Hele lidi tak já už zase jdu"
"Ahoj" řekla si s Finnem na stejno.
"Tak už jsme tu konečně sami"
Oznámil Finn a usmál se na tebe.Jenom si mu úsměv opětovala.
"Nechtěli jsme jít už spát?"
"Ale princezna je unavená."
"Ano je"
"Dobře tak jdeme"
Šli jste do pokoje, lehli si na postel a ještě si chvilku povídali.
"Tak dobrou Finne"
"Dobrou princezno"
Otočila si se na bok a Finn si dal okolo tvého boku ruku.Projela tebou jakási energie a začala ses červenat.Usla si rychle.Ráno si se vzbudila jako první.Finn měl na tobě pořád ruku.Pomalu jsi vstala, aby jsi ho nevzbudila.Šla jsi do kuchyně.Začala si mít hlad a tak si něco připravila sobě i Finnovi.Udělala si palačinky.Dala jsi je na talíř.Ještě si udělala kakao a vyndala Nutellu.Vše jsi dala na stůl.Připadala sis, jak kdyby si byla s Finnem ve vztahu, kvůli tomu co děláš.Nechala si ho u sebe přespat,Spali jste spolu, říká ti princezno a děláš mu snídani.
"Wow opravdu to tak vypadá" řekla sis a usmála ses.Vyšla jsi schody a koukla se spícího Finne.
"Je tak roztomilí"
Přešla si k němu a trochu si s ním zatřásla.Finn otevřel oči a usmál se.
"To je krásné probuzení"
"No vstávej Růženko.Udělala jsem nám snídani, tak ať nevychladne."
"Ooo dobře"
Šla jsi zpět do kuchyně a hned za tebou Finn.Sedli jste si ke stolu.
"To si nemusela Y/N"
"Ale ja chtěla, tak dobrou chuť"
"Dobrou a děkuju"
Pustili jste se do jídla.Po 3 palačinkách už jsi nemohla.Jsi zvyklá jíst méňe.
"To už si dojedla?"
"Ano, já moc nejím"
"Aha, to máš z toho tancování že?"
"Ano to taky"
"Taky?"
"No.. když jsem byla mladší, tak jsem trpěla Anorexií.Na štěstí sem to překonala, ale od tý doby nejím hodně"
"To mě moc mrzí"
"Nemusi"
Finn taky dojedl, tak jsi odnesla talíře do myčky a zbytek si uklidila.Šli jste do pokoje.Finn si sedl na postel.Vyndala sis oblečení.
"Finne prosím ráda bych se oblékla"
"To nevadí ne? Chodila si tady v cropu a skoro kalhotkách."
"Ježiš, tak se aspoň otoč"
"No jo"
Rychle ses převlékla.
"Hotovo"
"Tak to bylo rychlí.V posteli by to s tebou nebyl problém"
Protočila si oči a vzpomenul a sis, že Jack řekl úplně to stejné.
"Celej Jack fakt"
"Něco na tom bude"



Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat