"Ano chodíme spolu a nenecháme se rozdělit"
Obejmula si ho a dala mu pusu.
"Tak jo děcka jdeme natáčet, tak běžte do auta a Y/N, zůstaň tu prosím"
Všichni pomalu odcházeli a Shawn šel k tobě.
"Y/N, víš .. za chvíli už budeme doopravdy rodina a myslím, že se už známe natolik, aby jsi nám říkala takové věci ne?"
"Doopravdy rodina? My nejsme rodina? A jaké věci?"
"To je zatím jedno a to že jsi s Finnem, je to tak ne?"
"Oh tohle, ano jsme,ale dali jsme se dohromady teprve před dnem, takže jsem ani neměla čas vám to říct"
"Dobře zlato, moc vám to přeji, sluší vám to spolu"
"Děkujem Shawne a teď mi prosím odpověz"
"No teď ještě nejsme tak úplná rodina... chci tím říct, že chci tvou mamku požádat o ruku"
"Shawne, to je skvělý a kdy?"
"No chtěl bych dneska"
"Dneska?"
"Ano mám rezervované jedno místo v luxusní restauraci a tam bych ji požádal"
"To bude skvělý, určitě řekne ano, bude mít velikou radost a já taky"
"Jsi opravdu zlatíčko"
Obejmul tě Shawn.
"Tak fajn, už musíme jít natáčet, tak pojď"
Oba jste šli do auta.Shawn si sedl dopředu a ty do zadu ke všem.Sedla sis vedle Sophie a Finna.Finn se ptal co se dělo a tak si mu řekla, že jste jen mluvili o natáčení.
"Y/N?"
"Ano Sophi?"
"Moc vám to přeju"
"Děkujeme"
-------
Vystoupili jste z auta k nějakému obchodu.Byl předělám do staré doby a všude okolo byli pásky a nápisy, že se tu natáčí.Věděla jsi co se bude natáčet.Do rukou si vás vzali maskéři.Předělali ti vlasy a trochu tě udělali tlustčí.Když si se podívala do zrcadla, tak si se ani nepoznala.Vypadala jsi úplně jinak.Všichni už byli připraveni.
"Fajn, první scéna bude jak Greta přijde do obchodu a pak hned bude záběr na Beverly, tak se připravte"
Vzala sis tašku, rozdýchala to a připravila se.Byli to sice jenom 2 slova, která si měla říct, ale bylo to pro tebe poprvé.
"Akce!"
Vešla jsi do obchodu a hned tě pronásledovala kamera.
“Ahoj tati“ řekla jsi a šla směrem k pokladně, kde byl údajně tvůj táta.Kamera se hned přesunula k Sophii, kde se natáčela další scénka.
"Super, jdeme dál"
------
Už bylo po natáčení.Byli 2 odpoledne a všichni jste šli na jídlo, protože jste od 12 nic nejedli.Seděli jste v nějaký jídelně a jedli.Všichni ostatní už odešli.Byla jsi tam jenom ty, Finn, Jaeden, Waytt, Sophie, Jack a další mladí herci.
"Dneska to bylo super" řekl Jeremy
"Jo to teda" potvrdil Finn s Wayttem
"Kolik toho vůbec máte natočeného?"
"Vlastně skoro vše, už jenom chybý dvě konečné scény a pak scéna, jak mě šikanuješ ve škole.Čekali jsme, až se ti ta noha uzdraví úplně" řekla Sohpie a zakousla se do svého jídla.
"Vážně? To už jste tak daleko?"
"No jasný, je to jenom film" řekl Finn a usmál se.
"Fajn, ale na tu scénku se moc netěším.Budu na tebe muset být zlá"
"Hele Y/N nijak to neber, je to jen herectví ano?" řekl Jack.
"Jo to jo, ale chápeš?"
"Chápu"
Všichni jste ještě společně šli ven a pak domů.Šla jsi zase s Finnem k němu, kde si vzal věci a pak šel k vám.
ČTEŠ
Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)
RomanceTy × (oni) Příběh je udělám z tvého pohledu. Jsi Mladá, krásná a talentovaná dívka. (16 let) Na plno se věnuješ tancování, které si dotáhla daleko. (Reprezentuješ svou zemi) Máš skvělé kamarády a rodinu, kteří tě ve všem podporují. V rodině to mezi...