Přišli jste domů a připravili party.K bazénu jste daly velké repráky, stůl s občerstvením a pitím.Bylo 4:49, čas se převléknout do plavek.Každá jste si navzájem pomohla.Ještě jste si přes to hodily župany, aby jste hned ze začátku neměli tu pozornost.Pomalu všichni přicházeli.Byly jste tam jediné holky, protože Ayla jela pryč a Sophie měla nějaké plány s rodinou.Se všemi jste se obejmuli a pustili jste hudbu.
"Doufám že máte všichni plavky" zeptala ses pro jistotu.
"Jo máme"
Řekla většina.Bylo vás tam asi 20.Bylo tam i pár kluků které si ani neznala.Přišla jsi k Finnovi.
"Finne?"
"Ano princezno?"
"Co to je za kluky?"
"No jsou to kamarádi Jacka, takže mě se neptej"
"No dobře děkuju"
Šla jsi k Jessice a řekla jsi ji, že jsou to kamarádi Jacka.
"Támhle ten je, ale dost hezkej"
Ukázala na hodně hezkýho blonďáka.Vedle sebe měl bruneta, který se zase zalíbil tobě.
"Ten vedle něj je hezkej"
"Jo jsou oba hezcí"
"Ok Jess dneska žádná ostuda, když jsou tady hezcí kluci"
"Děláš jako kdyby Finn, Jack a Waytt nebyli hezcí kluci"
"Jo to máš pravdu, ale tyhle nás ještě neznají"
"Pravda.Jo a myslím že je čas si sundat župany a trochu se ukázat"
"Jo to jo.Čekej chvilku"
"Ok lidi jdeme to rozjet, přinesu pití" řekla si hodně nahlas, aby tě všichni slyšeli.Ty nový kluci na tebe koukali.Na oba ses usmála a chytla si Jess za ruku.Vtáhla si ji dovnitř.Sundaly jste si župany a vzaly pití.Ješte jste každá té druhé pochválily postavu a vzhled.Vešly jste z baráku a daly pití na stůl.Cítila jsi strašnou pozornost.Přešel k tobě Jack.
"Holka ty se toho nebojíš.Moc ti to sluší" řekl a plácl tě po zadku.
"Jacku?!" Řekla jsi a začala se smát.Strčila jsi ho do bazénu.Lidi toho využili a taky šli do bazénu.Podívala ses znovu na toho bruneta.Zrovna si sundaval triko.Měla si krásný výhled na jeho vypracované tělo.Všiml si, že na něj koukáš a tak se usmál.Úsměv si mu opětovala.Odešla jsi od bazénu, protože sis všimla Jacka, který lezl z bazénu.
"Máš opravdu nádhernou postavu"
"Děkuju Finne"
"Neděkuj"
"Dobře ...dob
Chtěla si to dopovědět, ale někdo tě vzal do náruče a běžel k bazénu.Podívala ses kdo to byl.Byl to ten brunet a všimla sis, že ten blonďák držel Jess.Nijak si neodporovala a smířila ses s tím, že budeš mokrá.Skočil s tebou do bazénu.Spadli jste skoro ke dnu,kde tě pustil a tak si vyplavala nahoru.Měla si blbý pocit, že i když máš make-up pod vodu, tak že se ti rozmaže.Rychle ses podívala na Jess a ta měla make-up v pohodě a tak sis řekla, že i ten tvůj je v poho.Otočila ses zpátky na toho bruneta.Stál blízko u tebe a usmíval se.Úsměv si mu opětovala a prohlížela si ho.
"Můžu se zeptat jak se jmenuješ?"
"Y/N a ty?"
"Jsem Taylor James"
"Těší mě"
"To mě taky a moc"
Zbytek lidí skočilo do bazénu a tak jste tam byli skoro všichni, protože pár lidí už odešlo.Vylezla jsi z bazénu a šla se napít.Řízla sis Rum s Colou.Vypila jsi to a šla dovnitř do baráku.Zavolala jsi mamce, aby věděla co se děje.Dovnitř přišel Finn a tak si mu ukázala prst na pusu, aby byl sticha.Ukončila jsi rozhovor.
"Co děláš tady?"
"Šel jsem za tebou"
"Proč? Děje se něco?"
"Tak trochu"
Přešel k tobě blíž a začali jste si navzájem koukat do očí.
"Copak se děje?"
"No ....
ČTEŠ
Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)
RomanceTy × (oni) Příběh je udělám z tvého pohledu. Jsi Mladá, krásná a talentovaná dívka. (16 let) Na plno se věnuješ tancování, které si dotáhla daleko. (Reprezentuješ svou zemi) Máš skvělé kamarády a rodinu, kteří tě ve všem podporují. V rodině to mezi...