Last day

193 9 0
                                    

Sedíš s mamkou v ředitelně a řešíte poslední věci ohledně ukončení studia na téhle škole.Tvůj poslední den ve škole trávíš podepisováním několika papíru.
"Tak a to je vše.Doufám slečno Y/N, že se vám na nové škole povede stejně jako tady." Řekla ti ředitelka a usmála se.
"Moc děkuju paní ředitelko a taky doufám." odpověděla si a úsměv si opětovala.
S mamkou jsi vstala, naposled se rozloučila a odešla.
Dneska si uděláš velkou rozlučku s kamarády.Je to tvůj poslední den tady, takže si to pořádně užiješ.Tvá mamka s tím počítá a je jí jedno, kdy přijdeš a jestli budeš opilá nebo tak.Řekla ti, že si to máš dneska pořádně užít.Jsi teda domluvená se spousta lidmi, že půjdeme do města a pak do klubu.
"Než půjdu, tak se musím upravit".
Šla jsi do koupelny a vysprchovala ses.Vylezla si ze sprchy asi po 3/4 hodině a šla sis pro oblečení.Oblékla ses a nalíčila.Nijak si to nepřeháněla, jenom korektor, pudr, řasenka a úprava obočí.Když si byla hotová, šla si si sednout na postel a zapla sis mobil.Psala ti Mia.
Drbna :3 : Zlato co si bereš na sebe a v kolik tě mám vyzvednout ? <3
Ty : Nic moc já vím, ale chci ať mi je pohodlně :) Vyzvedni mě v 5. :*

Drbna :3 : Vždyť je to krásný <3 a okey  :*Ty : Tak děkuju :* "Ještě si upravím vlasy a už jen počkám"Šla si ke stolku se zrcadlem a nechala sis rozpálit kulmu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Drbna :3 : Vždyť je to krásný <3 a okey :*
Ty : Tak děkuju :*
"Ještě si upravím vlasy a už jen počkám"
Šla si ke stolku se zrcadlem a nechala sis rozpálit kulmu.Natočila sis vlasy, ale jen z lehka na dolní části hlavy.
"Wow tak to se mi povedlo.Musím se pochválit"
Koukla ses na mobil.
"za minutu pět.No akorát."
Vzala sis kabelku hodila do ní klíče,mobil,peněženku a taštičku s líčidli.Sešla si dolů.
"Mami tak já jdu, kdyby něco tak ti napíšu. Ahoj."
"Ahoj zlato a zas to nepřeháněj."
Šla si ke dveřím a protočila očima,víš že to myslí dobře, ale i tak.
Nazula sis boty a otevřela dveře.Mia se k tobě akorát blížila.Obejmuly jste se a šli do města na domluvené místo.Čekalo tam už několik lidí.Se všema ses pozdravila a šli jste se procházet.Celou dobu jste dělali kraviny.Když bylo půl 9, tak jste se rozhodli jít do klubu.Vešli jste a teprve jste si všichni začali užívat.Začala jsi pít.Samozřejmně Mia už po půl hodině byla na sračky.
"Ježiš ty vypadáš Mio.Pojď si na chvíli sednout prosimtě."
Vzala si Miu okolo ramen a pomohla ji si sednout, ale ona si řekla barmanovi o další pití.
"Mio, měla by si brzdit"
"Ale prosimtě mami.Máme si užívat ne?"
Kopla do sebe dalšího panáka a řekla si o další.Barman jí ho přinesl a ona ti ho nabídla.Nechtěla jsi a tak si jí ho vrátila, ale ona ti to furt cpala, až to na tebe vylila.
"Mio! Výborně .. fakt výborně"
Odešla jsi na záchodky a začali sis sušit svetr.Najednou se otevřely dveře a dovnitř vešel Jack, tvůj nejlepší kamarád.
"Jacku co tady děláš?To jsou holčičí záchody."
Přešel k tobě a cítila jsi, že je taky dost opilí.
"Přišel jsem za tebou.Chci ti už dlouho říct, že tě miluju víš"
"Jacku jsi opilí,nevíš co mluvíš."
"Ale vím Y/N, ale vím"
Zničehonic nic tě prostě začal líbat.Bránila ses, protože to je tvůj nejlepší kamarád.
"Jacku sakra jsi opilej"
"Drž hubu a užívej si"
Začal ti sundavat svetr, ale ty jsi ho nenechala.Dala jsi mu facku a vyběhla jsi ze záchodů.
"Bože to je debil"
Koukla si se na mobil.
"To už je půl 2?" Řekla sis v hlavě.
Naposledy ses napila a začala jsi se všema tancovat, jelikož tancovat umíš, tak na tebe všichni koukali.Dokonce i několik hezkých kluků.Užívala sis to.Užívala sis poslední den tady.Po další hodině ses rozhodla, že půjdeš domu.Rozloučila ses s lidma,který si našla a ještě si vlezla k DJovi.Půjčila sis mikrofón a začala si mluvit.
"Lidi ještě jednou vám všem moc děkuju, že jste tu vždycky pro mě byli.Jsem za vás moc ráda.Bohužel jsem tu dnes naposledy, ale budeme si psát a volat.Dnešek jsem si moc užila, takže ještě jednou děkuju a sbohem."
Řekla jsi a lidi ti začali tleskat.Prostě jsi odešla, protože se ti chtělo brečet.Neměla jsi to daleko domů,takže jsi šla pěšky.
Pomalu jsi vešla domů a byla jsi potichu, aby jsi nevzbudila mamku.Šla jsi do pokoje a převlíkla ses.Věci jsi uklidila do posledních krabic ve tvém pokoji a lehla sis na postel.Nešlo ti spát, protože jsi přemýšlela nad tím, že už zítra se stěhuješ.Už zítra budeš ve Vancouveru a ne tady se svými kamarády.Už zítra to začíná.
Po dlouhém přemýšlení jsi nakonec usla.

Ahojky ❤️ Tohle je má druhá knížka.Doufám, že se vám bude líbit.🖤🔥

Na knížku (Splněný sen?) Jsem úplně přestala mít inspiraci psát.Nebojte budu pokračovat, ale musím chtít.Pak mě to samotnou ani nebaví, protože píšu jenom z principu.Vím jak knížka bude pokračovat, ale vůbec mě neláká psát ...

Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat