I'm so stupid

62 5 0
                                    

"Já ani nevím proč jsem to udělala"
"Y/N já vím, taky jsem to jednou udělal, když jsem měl holku"
"Řekl si jí to ?"
"Ne neřekl a pak se to dozvěděla od někoho jiného a to byl konec.Do teď toho lituju a proto by jsi mu to měla říct"
"Jacku já se bojím"
"Chápu tě, ale už jsi to udělala a tak mu to říct musíš"
"Dobře, já mu to chci říct, ale hrozně se bojím, že se semnou rozejde a to bude konec pro mě"
"Neboj se, nerozejde se s tebou.Miluje tě, nedokázal by to"
"Ale zničím ho"
"Zasáhne ho to, ale odpustí ti to.Určitě"
Začal ti vyzvánět telefon a tak ses podívala kdo to byl.Byl to Taylor.Ukázala jsi to Jackovi, ten vzal ten telefon a típnul to.
"Měla by ses s ním přestat bavit.Pro tvoje i Finnovo dobro"
"Dobře děkuju Jacku.Děkuju že jsi tu pro mě"
Znovu ti začal zvonit telefon, Jack se podíval kdo to byl.Podal ti telefon a řekl ať to zvedneš.Volal ti Finn a hned jak si viděla to jméno nahnaly se ti slzy do očí.Zvedla jsi to a dala na odposlech.
"Ahoj zlatíčko už jsem doma"
"Ahoj, tak co jste s Nickem dělali?"
"Nakonec jsme byli doma a koukali na filmy, ale užili jsme si to"
"To je dobře"
"Co zítra děláš? Celý týden budu mít volno, tak si ho vyhradím pro tebe co ty na to?"
Podívala si se na Jacka, který zakýval hlavou na náznak, aby jsi to řekla.
"Zlato potřebuju ti něco říct, ale nerada to budu říkat po telefonu, takže bych byla moc ráda, když zítra přijdeš"
"Děje se něco? Dost si mě vyděsila, nechceš se semnou snad roz...
"Ne!! To ne! Teda doufám že se ty nerozejdeš semnou, po tom co ti to řeknu" skočila jsi mu do řeči.
"Lásko nikdy! Ty víš že tě miluju"
Rozbrečela jsi se.Jack že vzal okolo ramen a začal tě hladit, aby jsi se uklidnila.
"Zlato proč brečíš?! Mám o tebe strach! I když jsi udělala cokoliv, pořád tě budu milovat ano? Nerozejdu se s tebou, i kdybych musel!"
"Zlato ... Já ... (Popotáhla sis)"
"Nic neříkej, jedu za tebou!"
Típl hovor.Jen jsi pustila telefon a nechala slzám volný průběh.Jack tě pořád uklidňoval.
"Y/N, slyšela jsi co řekl.Říkal jsem ti to i já.On tě miluje z celého srdce"
Nic jsi neříkala a objala jsi ho.Brečela jsi mu na rameno asi 2 minuty a pak ses uklidnila.Jack ti šel nalít nějaký pití a ty jsi zatím přemýšlela, jak to řekneš Finnovi.Byla jsi hodně ráda, že přijede už dnes.Jack ti podal pití a tak ses napila.
"Za chvilku bude Finn u tebe doma, takže by jsi měla jít"
"Ano, Děkuju"
"Ahoj"
"Ahoj"
Zavřela jsi dveře a šla domů.Po 10 minutách jsi tam byla.Otevřela jsi dveře, klíče hodila do košíku a sundala si boty.
"Ahoj zlatíčko v pokoji na tebe čeká Finn"
"Děkuju mami"
Ještě než jsi vyšla schody, tak tě mamka chytla za ruku.
"Děje se něco?"
"Proč ? Co by?"
"Finn vypadal hodně vystrašeně"
"Mami to je jen mezi mnou a Finnem, když si budu chtít promluvit, tak přijdu neboj"
"Dobře, je pozdě, tak tady klidně Finn může spát"
"Děkuju"
Vyšla jsi schody a koukla do pokoje.Na tvé posteli seděl Finn a zrovna koukal na hodinky.Hned jak tě viděl, tak se k tobě rozeběhl a objal tě.

Nové město - Noví lidé (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat